تزیین میز و جایگاه عروس داماد با تور و گل

تزیین میز و جایگاه عروس داماد

برای گل آرایی و تزیین جایگاه عروس و داماد ایده های شیکی و متنوعی وجود دارد که در آن ها از تور, پارچه ساتن, گل طبیعی و مصنوعی, شمع و … استفاده میشود.تزیین میز عروس داماد

تزیین میز عروس داماد

زمانی که می خواهید سالن عروسی تان را انتخاب کنید و برای دکوراسیون و دیزاین آن تصمیم بگیرید، توجه ویژه ای به میز و جایگاه عروس و داماد داشته باشید؛ چون این میز اولین چیزی است که مهمانان به آن توجه نشان خواهند داد، پس کاری کنید میزتان به چشم بیاید.جایگاه عروس و داماد در جشن عروسی از اهمیت زیادی برخوردار است. نحوه تزیین جایگاه عروس و داماد و دکوراسیون این مکان تنوع پایان ناپذیری دارد؛ از نورپردازی ساده و رنگی گرفته تا گل آرایی متنوع و متفاوت. این آلبوم را ببینید و جایگاه عروس و داماد خاص خودتان را بسازید.

تزیین میز عروس داماد

تزیین میز عروس داماد با گل

صندلی عروس و داماد را متفاوت کنید راهی پیدا کنید که صندلی های عروس و داماد را از صندلی مهمانان مجزا کند. روی پشتی صندلی های عروس و داماد دستمال های سوزن دوزی شده بیندازید. روی میز پارچه های رنگی بیندازید و یا از صندلی های فانتزی استفاده کنید.

از اکسسوری های ویژه استفاده کنید برای اینکه میز عروس و داماد واقعا چشمگیر شود، بالای میز پر از گل تان یک تاق نصرت بگذارید، و یا میز را داخل یک آلاچیق قرار دهید.

تزیین جایگاه عروس داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد با گل

جایگاه عروس داماد

جایگاه شیک عروس داماد ۲۰۱۸

گل آرایی میز عروس داماد

گل آرایی میز عروس داماد

دیزاین جایگاه عروس داماد

دیزاین جایگاه عروس داماد

تزیین جایگاه عروس داماد

تزیین جایگاه عروس داماد برای عقد

تزیین میز عروس داماد

تزیینات شیک میز عروس داماد

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *