بایگانی ماهانه: فوریه 2014

اگر میخواهید یک خانه تکانی فوری انجام دهید بخوانید! /آموزش خانه داری

گر میخواهید یک خانه تکانی فوری انجام دهید بخوانید!،خمیر دندان معمولی (ژل مانند نباشد) بدون افزودنی‌هایی مانند سفید کننده می‌تواند بدون آسیب رساندن به سطوح نقره ، لکه و تیرگی‌های آن را از بین ببرد.

ادامه نوشته »

چه کنیم تا کمد منزل همیشه مرتب باشد / آموزش خانه داری

كمد شما هم نامرتب است؟،توجه كرده‌ايد كه كمدها اغلب به هم ريخته هستند؟ اما مي‌توان آن‌ها را مرتب نگه داشت. با جدا كردن و كنارگذاشتن لباس‌ها و ملحفه‌هاي كهنه و خلوت‌كردن طبقات و ميله‌هاي مخصوص چوب‌لباسي به كمد‌تان نظم و ترتيب بدهيد.

ادامه نوشته »

خانه تکانی نوروز با براق کننده های طبیعی / آموزش خانه داری

خانه تکانی نوروز با براق کننده های طبیعی ؛ با نزدیک شدن به فصل بهار و آمدن نوروز خیلی ها به فکر خانه تکانی و تمیز کردن خانه می افتند اما چه خوب است که بتوانیم بدون استفاده از مواد شیمیایی

ادامه نوشته »

نکاتی که درباره کابینت باید بدانیم /نکات مهم خانه داری

شما هم احتمالاً این جمله را شنیده اید که می گویند قلب هر خانه ای «آشپزخانه» آن است. آشپزخانه می تواند کوچک یا بزرگ، قدیمی و ساده یا مدرن و مجلل باشد. اما آنچه اهمیت دارد نحوه چیدمان لوازم و ظروف مورد نیاز خانم خانه در آن است.

ادامه نوشته »

سيزده فرمان برای خانه تکانی عید نوروز / آموزش اسرار مهم خانه داری

یکی از تغییراتی که با نزدیک شدن نوروز دیده می شود و چهره شهر را عوض می‌کند، <خانه تکانی> است. در روزهای آخر اسفند از بالای پشت بام یا‌ ‌ایوان خانه‌های شهر، فرش های شسته شده آویزان است

ادامه نوشته »