به این شرط نون میتونه شما رو لاغر کنه!!

باید نبایدهای استفاده از نان با هدف لاغری و کاهش وزن

بله نان می‌ تواند تا حد زیادی عامل لاغری شما باشد. شما می توانید آن را جایگزین برنج کنید اما به شرطی که موارد و نکات اصولی را رعایت کنید. در غیر اینصورت نان عامل لاغری شما نخواهد بود. در این قسمت از تناسب اندام سحر بانو به شما توضیح می دهیم که چه شرایط و قوانینی را باید رعایت کنید تا نان بتواند شما را لاغر کند.

نان حاوی فیبر انتخاب کنید

فیبر باعث بهبود گوارش می‌ شود و قند خون را تنظیم می کند و کمبود انرژی در بدن را جبران می‌ کند و ‌در نتیجه زمانی می‌ توانید با نان لاغر شوید که نانی که انتخاب می‌ کنید، حاوی فیبر باشد زیرا فیبر باعث می‌ شود که مدت زمانِ طولانی‌ تری سیر بمانید و در نتیجه کم تر غذا می‌ خورید؛ اما اگر نان فیبر کافی نداشته باشد، شما خیلی زود گرسنه می شوید و دیگر نباید انتظار لاغری داشته باشید.

نان جو

نانِ بدونِ قند استفاده کنید

بله! قند به دلیل این که فروکتوز زیادی دارد، از لاغر شدن شما جلوگیری می‌ کند و در نتیجه باید از نانی استفاده کنید که قند زیادی نداشته باشد تا بتواند هم در طولانی مدت شما را سیر نگه دارد و هم عاملی برای لاغری تان باشد.

نان غلات کامل مصرف کنید

انتخاب و مصرفِ نان های سفید و دیگر انواع نان های فرآوری شده، مواد مغذی و فیبر کمی دارند و شما را سیر هم نمی کنند. به جای آن باید از نانِ غلات کامل استفاده کنید که سیر کننده است و در نتیجه طولانی تر سیر هستید و کمتر غذا می خورید و همین عامل لاغری‌ تان خواهد بود.

نان سفید

همراه با نان؛ از پروتئین استفاده کنید

اگر می‌ خواهید فقط نان بخورید، انتظار نداشته باشید که لاغر شوید، زیرا نان به تنهایی نمی تواند یک غذای جداگانه برای شما باشد. برای این که بتوانید بدن عضلانی تر با چربی کمتر داشته باشید، باید همزمان با نان، پروتئین چربی سالم را استفاده کنید که رژیم غذایی متعادل با گوارش عالی را برای شما رقم خواهد کرد.

همراه با نان غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا نخورید

مقدار زیاد کربوهیدرات در یک وعده مانند نان همراه با پاستا یا سیب زمینی در کوتاه مدت اهداف لاغری شما را به هم می زند‌. پس بهتر است که به دنبال راهکارهایی باشید که برنامه ریزی شما را به هم نریزد. پس با نان، غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا استفاده نکنید.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *