بایگانی ماهانه: آگوست 2019

دکوراسیون منزل مدرن؛ از ایده‌های تازه خبر دارید؟

برای ایجاد سبک دکوراسیون منزل مدرن و یا چیدمان منزل جدید خود به سبک مدرن، نیازمند مطالعه و داشتن آگاهی‌های لازم در این زمینه هستید. ایجاد فضای مطالعه، استفاده از تابلو‌های خاص، مبلمان و مصالح از جمله مهمترین نکات برای اجرای این سبک هستند.

ادامه نوشته »

مدل مانتو مشکی برای محرم و مراسم ختم

رنگ مشکی همیشه طرفداران خاص خود را دارد و اغلب خانم های ترجیح می دهند تا حداقل یک مانتو به رنگ مشکی برای مناسبت ها و مجالس خاص داشته باشند. اگر به دنبال مدل های شیک مانتو مشکی و مجلسی هستید، این مطلب از سحر بانو را از دست ندهید چرا که جدیدترین مدل های ژورنالی مانتو های مشکی را برای شما تهیه کرده ایم.

ادامه نوشته »

آموزش تزیین حلوا مجلسی | تزیین حلوا نذری ماه محرم

همه ما ایرانی ها در مراسم های مختلف از حلوا و اقسام آن به عنوان دسر و یا به عنوان نذری استفاده میکنیم . مناسبت هایی مثل سفره افطار یا در دهه محرم یا سفره های مذهبی و ... و در همه این مناسبت ها دوست داریم آن را به بهترین شکل ممکن تزیین کنیم و سلیقه خود را به دیگران نشان دهیم. حلوا به دلیل شکل گیری راحت آن بسیار انعطاف پذیر است و شما میتوانید آن را به شکل های گوناگون بیارایید.

ادامه نوشته »

مدل مانتوی مجلسی +مدل مانتوی شیک تابستانی سال ۹۸

مدل مانتوی مجلسی +مدل مانتوی شیک تابستانی سال۹۸را در این قسمت از دنیای مد و لباس سحر بانو برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدوارم که مورد استفاده ی شما عزیزان قرار گیرد .

ادامه نوشته »