شیک ترین بازار مانتوی تهران کجاست؟

بازار مانتو تهران؛ کجای تهران مانتو بخریم؟

در تمام مناطق تهران پوشاک با هر مدل و قیمتی پیدا و در خور هر سلیقه ایی یافت می شود. این تنوع در صنعت پوشاک در تهران آنقدر زیاد است که اکثر افراد را دچار سردرگمی و تردید در انتخاب میکند. در ادامه با دنیای مد سحر بانو همراه شوید تا انواع مرکز خرید هایی که بورس مانتو هستند را بشناسید.

بازار بزرگ رضا

بازار رضا واقع در منطقه ١٢ در خیابان پانزده خرداد نرسیده به بازار بزرگ یکی از مرکز خرید های معتبر در تهران است. بازار رضا علاوه بر مانتو انواع پوشاک مردانه و زنانه و بچگانه، لباس های مجلسی، کیف و کفش و لوازم آرایش و اکسسوری از هر برندی موجود است. در بازار رضا برای ذوق و سلیقه تمام سنین مانتو موجود است مثل مانتو های اسپرت، مجلسی و….. .

بازار رضا از آنجایی که در نزدیکی بازار بزرگ واقع شده است، روزانه حجم زیادی از مراجعه کننده ها را پذیراست. در این بازار لباس های مد روز با طراحی های جدید فراوان است. یکی از اصلی ترین مراکز خرید مانتو دخترانه مقرون به صرفه بازار رضا است. همچنین به دلیل مراجعه زیاد مشتری ها همیشه شلوغ و پرازدحام است.

مترو 15 خرداد یکی از راه های رسیدن آسان به این بازار است. در این بازار با وجود مدل های جدید و به روز و قیمت ها مناسب و به قیمت عمده فروخته میشود، شما میتوانید مانتوهای باکیفیت و مد روز را با قیمتی مناسب تر از هر جا در بازار رضا پیدا کنید.

بازار بزرگ رضا

بازار عبدل آباد

با اینکه در چند سال اخیر در بازار عبدل اباد فروش پارچه مرسوم بود اما چند سالی است جای خود را به بورس مانتو های شیک با طرح های جدید داده است.

خرید مانتوهای شیک و زیبا در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار عبدل آباد امکان پذیر شده است. این بازار برای خرید مانتوهای اسپرت مناسب است ولی در این بازار نمیتوانید مانتو های ترک و مجلسی شیک پیدا کنید. در این بازار مانتوها با جنس مرغوب و با قیمت مناسب عرضه می شوند. اگر به دنبال خرید مانتو دخترانه مقرون به صرفه هستید حتماً بازار عبدل آباد و مغازه هایش را برای خرید انتخاب کنید.

با استفاده از مترو به راحتی می توان به بازار عبدل آباد دسترسی پیدا کرد. ایستگاه مترو عبدل آباد فاصله کمی با بازار آن دارد.

اگر وسیله شخصی دارید، آدرس دقیق این بازار:بزرگراه نواب، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه و خیابان احسانی است.

بازار امام زاده حسن

بازار امام زاده حسن یکی از قدیمی ترین مرکز خرید های واقع در جنوب تهران است. خرید مانتو دخترانه قیمت پایین و با کیفیت در این بازار بسیار راحت است.

تعداد مغازه ها و پاساژ های این بازار بسیاری از کسانی به خرید مانتو احتیاج دارند را به سوی خود میکشاند. این بازار همه سلیقه ها را میتواند راضی کند چون انواع مانتو اسپرت و مجلسی در آن یافت میشود.

مانتوهای مرکز خرید امام زاده حسن از تنوع خوب و قیمت مناسبی برخوردارند، اما اگر به دنبال مانتوهای مرغوب و شیک هستید، باید بیشتر جست و جو کنید.

این مرکز خرید مانتو در امام زاده حسن به مناطقی مثل چهارراه یافت آباد، بازار مبل و بازار موبایل ایران، سه راه آذری و میدان آزادی نزدیک است.

بازار امام زاده حسن

جمهوری

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مرکز خرید های مانتو در تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولیعصر است. به دلیل زیاد بودن تولیدی های مانتو در این منطقه آن منطقه را به یکی از قطب های خرید مانتو تبدیل کرده است.

همه نوع مانتو با هر بودجه ای را می توان در جمهوری خرید، مثلا پاساژ شانزه لیزه و بوتیک های اطراف آن انواع مانتو را با قیمت های مختلف می توان پیدا کرد.

برای پیدا کردن سلیقه تان در انواع مانتو اسپرت، خرید مانتو ترک و حتی خرید مانتو مجلسی شیک در جهموری به دلیل تنوع بسیار زیاد مانتوها در این خیابان دستتان باز است.

از طریق خط بی آر تی راه آهن – ولیعصر و یا حتی مترو تئاتر شهر به راحتی می توان به پاساژ شانزلیزه مراجعه کرد.

 نازی آباد

نازی آباد یکی دیگر از مراکز خریدی است که برای خرید هرنوع پوشاک زنانه به خصوص مانتو مناسب است و دارای بوتیک ها و مغازه های پوشاک بسیاری با لباس های بروز و با کیفیت است.

شمابا قیمت مناسب می توانید از بازار نازی آباد مانتو اسپرت، مجلسی ، دخترانه ، طرح دار، ساده و… پیدا کنید.

کوچه برلن

اگر ساکن تهران باشید محال است سری به کوچه برلن نزده باشید. کوچه برلن یکی از قدیمی ترین مراکز تولید و توزیع پوشاک در تهران است. کوچه برلن علاوه بر مغازه های مختلف فروش پوشاک مغازه ها و پاساژهای متعددی برای فروش مانتو نیز دارد. خرید مانتو ارزان و با کیفیت در کوچه برلن آسان است

کوچه برلن یکی از پر مراجع ترین مراکز خرید تهران است. عمده ایی از تولیدی های پوشاک تهران در کوچه برلن و اطراف آن قرار دارند. جهت مراجعه به کوچه برلن می توانید از ایستگاه مترو سعدی در نزدیکی آن استفاده کنید.

کوچه برلن

میدان فاطمی

شاید تعداد کمتری از بانوان با مراکز خرید مانتو در میدان فاطمی آشنا باشند. مطمئناً تعداد بالای مغازه ها و فروشگاه های مانتو فروشی قبل و بعد از این میدان آن را در رده مراکز فروش مانتو قرار می دهد.

خرید مانتو اسپرت و حتی خرید مانتو دخترانه ارزان قیمت در میدان فاطمی از مزایای آن محسوب می شود. لازم به ذکر است که نمی توان در این فروشگاه ها به آسانی خرید مانتو مجلسی شیک انجام داد.

مانتوهای مجلسی در میدان فاطمی به ندرت یافت می شود و مانتوهای اسپرت و اداری و دانشجویی از محبوبیت بیشتری برخوردارند. در یک سال اخیر افتتاح خط مترو قائم آزادگان و ایستگاه میدان جهاد دسترسی به میدان فاطمی را آسان تر کرده است.

میدان هفت تیر

هر خانمی حداقل یک بار برای خرید مانتو به میدان هفت تیر مراجعه کرده است، یکی از مهم ترین مراکز بورس مانتو میدان هفت تیر است. مغازه ها و بوتیک های فروش مانتو در انواع سبک ها و طرح ها در میدان هفت تیر متمرکز شده اند. اگر به دنبال مانتو ترک، خرید مانتو مجلسی شیک و حتی مانتو اسپرت میتوانید در میدان هفت تیر ان را بیابید. تنوع رنگ و سبک و کیفیت را یک جا در میدان هفت تیر می توان یافت.

کمتر کسی است که با مراجعه به میدان هفت تیر و فروشگاه های آن دست خالی به خانه برگردد. البته باید بگوییم که طرح ها و رنگ های مختلف در قیمت های متفاوت هستند و هرکس نسبت به بودجه خود خرید میکند.

از خرید مانتوهای مقرون به صرفه گرفته تا خرید مانتوهای مجلسی شیک میلیون تومانی همه را می توان در اینجا یافت. دور میدان هفت تیر و قسمتی از خیابان مفتح را فروشگاه ها و بوتیک هایی گرفته اند که شما میتوانید از آنها مانتو خریداری کنید.

یکی دیگر از مزایای مرکز خرید مانتو هفت تیر راه های دسترسی ساده و فراوان آن است. خط یک مترو تهران ایستگاه هفت تیر دقیقاً در مرکز فروشگاه ها و مغازه های هفت تیر است.

توصیه می شود حتما به میدان هفت تیر سر بزنید تا خرید لذت بخشی داشته باشید. قبل از خرید تمامی فروشگاه ها را از نظر طرح ها و قیمت بررسی کنید. اگر نیاز به خرید مانتو مجلسی شیک دارید حتماً سری به میدان هفت تیر بزنید.

میدان هفت تیر

گیشا

در غرب تهران می توانید برای خرید مانتو سری به خیابان گیشا بزنید. مراکز خرید و پاساژ های بسیاری در غرب تهران واقع شده اند اما گیشا را به عنوان مرکز خرید پوشاک زنان و خصوصاً مانتو می توان رده بندی کرد. همچنین قیمت ها در گیشا را می توان در رده متوسط ارزیابی کرد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به گیشا ایستگاه مرزداران است و بقیه راه را تا آنجا باید با تاکسی رفت. گرچه بی آر تی کوی نصر هم گزینه دیگری برای مراجعه به گیشا است.

کوروش

مرکز خرید و تفریحی کوروش در غرب تهران نیز بازار دیگری برای خرید مانتو است. گرچه تعداد مغازه ها و فروشگا های مانتو در این مرکز خرید زیاد نیست اما برای خرید مانتو مجلسی شیک در غرب می توان به آن مراجعه کرد.

از فواید این مرکز خرید، تفریحی بودن آن است. می توانید به همراه خانواده مراجعه و ضمن خرید از شهربازی، سینما و رستوران های آن نیز بهره مند شوید. قیمت ها در این بازار متفاوت است یعنی در همه رنج قیمت مانتو موجود است.

ایستگاه متروی این مجتمع تجاری در دست ساخت است که در سال های آینده به بهره برداری می رسد. در حال حاضر تنها راه دسترسی به آن از طریق تاکسی و یا وسیله نقلیه شخصی است. تفریح در کنار خرید را هم زمان در مرکز خرید کوروش در کنار خانواده تجربه کنید. خرید مانتوهای مجلسی خاص را در این مرکز خواهید یافت.

مرکز خرید و تفریحی کوروش

پاساژ قائم

پاساژ قائم در میدان تجریش در شمال تهران محل مناسبی برای خرید مانتو است. در این پاساژ قیمت ها متوسط است از آن حد تصور شما را که از شمال شهر دارید را در هم میشکند. از خرید مانتو ترک و اسپرت گرفته تا خرید مانتوهای مجلسی و شیک در این میدان یافت میشود.

علاوه بر این از میدان تجریش تا میدان قدس نیز فروشگاه های و بوتیک های مانتو فروشی متعددی قرار دارند. اصالت فروشگاه ها و مغازه های این پاساژ بر کسی پوشیده نیست. پاساژ قائم از دیرباز یکی از مراکز خرید پوشاک بانوان در شمال تهران محسوب می شده است.

راه های دسترسی به میدان تجریش بسیار است این یکی دیگر از نکات مثبت این مرکز خرید است. با خط بی آر تی راه آهن – تجریش به راحتی از جنوب و مرکز تهران می توانید سری به پاساژ قائم بزنید. مترو تجریش نیز دسترسی به این مکان را تسهیل کرده است.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *