بایگانی ماهانه: ژوئن 2018

آموزش گالری شیک ترین مدل مانتو جدید تابستانی

شما با انتخاب سبک، طرح و رنگ مانتو در واقع سبک استایلتان را انتخاب میکنید. پیش از این برخی از سبک ها و رنگهای شیک و زیبا برای استایل تابستانه را معرفی کردیم. در اینجا به برخی دیگر از انتخاب های زیبا و جذاب برای استایل تابستانه تان پرداخته و شما مجموعه ای از جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو تابستانی را مشاهده خواهید نمود.

ادامه نوشته »

آموزش مدل مانتو جدید مد سال

مانتو به عنوان یکی از پرکاربردترین لباس‌ها که بانوان ایرانی برای پوشش خود استفاده می‌کنند نقش مهمی در کاربردهای مختلفی مانند کاربری روزانه،‌ لباس فرم،‌ میهمانی‌ها و مجالس مختلف ایفا می‌کند.

ادامه نوشته »

آموزش مدل مانتو 2021 (آستین کلوش و آستین پفی)

مانتو از مهمترین پوشاک خانم‌های ایرانی است، به همین دلیل خانم‌های شیک پوش ایرانی به مدل و طرح مانتوی خود بسیار اهمیت می‌دهند. انتخاب مدل مانتو شیک و به روز یکی از دغدغه‌های خانم‌های ایرانی در ایام نزدیک به عید نوروز است. خانم‌های خوش سلیقه می‌توانند مدل مانتو سال ۹۷ خود را از بین مانتو‌های آستین پفی، مانتو‌های آستین کلوش و مانتو‌های کار شده با ابریشم و سنگ انتخاب کنند.

ادامه نوشته »

آموزش مدل مانتو تابستانه ۹۸/ مدل های جدید مانتو

گروه مد و زندگی سحر بانو : با نزدیک شدن به فصل تابستان و هوای گرم در کشور، بانوان و دختران به دنبال مانتو تابستانی جدید برای این فصل هستند که سلایق مختلفی برای انتخاب مدل مانتو تابستانی وجود دارد مانند مانتو تابستانی با پارچه نخی، جلو باز یا بلند. در ادامه چند مدل در قالب عکس مشاهده می کنید.

ادامه نوشته »

آموزش مدل مانتوهای بهاره و تابستانه

زیباترین مدل مانتو تابستانه زنانه و دخترانه را در این قسمت از دنیای مد سحر بانو ببینید. امیدوارم که خوشتان بیاید.

ادامه نوشته »

آموزش مدل مانتو جدید و شیک تابستانی

گروه مد و زندگی سحر بانو امروز جدید ترین مدل مانتوهای تابستانه در اختیارتان قرار داده ایم امید واریم لذت ببرین مدل های جدید از مانتوهای سال که طرفداران خاصی را برای خود بجا گذاشته اند. این مدل هارا شما میتوانید در فروشگاه های بزرگ مانتو تهیه کنید. برای حمایت از تولید ایرانی سعی کنید پوشاک خود را با مارک و تولیدات ایرانی بخرید.

ادامه نوشته »

آموزش مدلهای جدید مانتو سال

زیباترین و جدید ترین مدل مانتو تابستانه دخترانه و زنانه را در این قسمت از دنیای مد سحر بانو در اختیارتان قراردادیم. امیدوارم که خوشتان بیاید.

ادامه نوشته »

آموزش چهل مدل مانتو بهاری و تابستانی دخترانه زنانه

زیباترین و جدید ترین مدل مانتو تابستانه دخترانه و زنانه را در این بخش از دنیای مد سحر بانو ببینید.

ادامه نوشته »

آموزش مدل پابندهای دختر پسند مخصوص بهار

پابندها یکی از اکسسوری های دوست داشتنی خانم ها و دختران جوان هستند که مدل های سال ۹۷ را در سحر بانو مشاهده میکنید.

ادامه نوشته »

آموزش مدل های جدید گوشواره پیرسینگ

گوشواره های پیرسینگ مدل های متنوعی دارند از جمله طلا, نقره, نگین دار, حلقه ای و میخی که فقط به درد کسانی میخورند که پیرسینگ گوش انجام داده اند.

ادامه نوشته »