کفش های زنانه برای ظریف دیده شدن پاها

کفش هایی زنانه مناسب شمایی که پاهای بزرگی دارید

انتخاب کفش مناسب یکی از مهمترین اجزای خرید است. بسیاری از افراد در خرید کفش به ظاهر و راحت و مناسب بودن آن توجه می کنند. یکی از نکاتی که باید در خرید کفش در نظر بگیرید، این است که کفش شما باید به خوبی به پایتان بنشیند و ظاهر پاها را زیبا نشان دهد.

اگر پاهای چاقی دارید و ساق پاهایتان بزرگ است، پوشیدن برخی کفش ها برای شما مناسب نیست و باعث می شود، پاهای شما بزرگ ترو چاق تر به نظر برسند. اگر می خواهید پاهایتان ظریف تر به نظر برسند، در این بخش از دنیای مد سحر بانو به شما می گوییم چه مدل کفش هایی را انتخاب کنید.

کفش ظریف

مشخصات کفش هایی که پاهایتان را کوچک نشان می دهند

در ادامه کفش هایی را آورده ایم که پاهای شما را ظریف ترنشان خواهند داد.

کفش ساده با پاشنه کوتاه و ضخیم

کفش هایی که پاشنه کوتاه، پهن و بند مچ پا دارند چندان جالب نیستند زیرا بندی که اغلب برای حمایت به مچ پای شما بسته می شود، هر چند اگر نازک باشد،این ناحیه را تقسیم شده نشان می دهد و احساس کوتاه بودن پاها را ایجاد می کند. این فقط یک قانون بصری است،اگر قد کوتاهی دارید با پوشیدن این نوع کفش ها مچ و ساق پا شما پهن تر نشان داده می شود.

پاشنه های پهن برای خانم هایی که پاهای پری دارند جذابیت بیشتری دارد. برای ظاهری جذاب و لاغر، اغلب توصیه می شود که از پاشنه ای استفاده کنید که ابتدا ضخیم است و با پایین آمدن باریک تر می شود.

پاشنه میخی

اگر پاهای پهنی دارید، پوشیدن کفش های تخت بند دار برجستگی های عجیبی روی پا ایجاد می کنند. اگر پاهای پری دارید پوشیدن این کفش ها توصیه نمی شود زیرا توجه افراد را به پاهای شما و همچنین برآمدگی ایجاد شده جلب می کند، بنابراین می توانید کفش های پاشنه میخی را جایگزین صندل های تخت کنید تا قد بلندتر به نظر برسد و پاهای خود را باریک تر نشان دهید. هرچه پاشنه نازک تر به نظر برسد، جذابیت بیشتری خواهد داشت، اما ممکن است راحت نباشید، بنابراین باید حد میانه را انتخاب کنید.

کفش پاشنه میخی

کفش های لژ دار پاشنه گوه ای یا پلتفرم

کفش بند دار زنانه که T شکل است، متاسفانه باعث می شود پاها پهن تر از آنچه که هستند به نظر برسند و این امر در مورد همه نوع پا صدق می کند، اما اگر فکر می کنید پای چاق دارید از پوشیدن این نوع کفش ها خود داری کنید.

می توانید از کفش های پلتفرم متناسب با پاهای خود استفاده کنید. کفش لژدار پاشنه پلتفرم دارای یک لبه تیز و یک لبه پهن است و عرض آن به تدریج افزایش پیدا می کند.

کفش لژدار پاشنه پلتفرم در قسمت پنجه پا ارتفاعی ندارد و ارتفاع آن به تدریج به صورت پیوسته افزایش می یابد و در زیر پاشنه پا به بالاترین مقدار می رسد. این کفش ها راحت ترند و ظاهر خوبی خواهند داشت پس اگر پاهای پهنی دارید، این کفش ها را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

کفش های پلتفرم

کفش روباز

بیشتر اوقات، کفش های مربعی ظاهری نسبتاً ناخوشایند دارند و این لزوماً به دلیل شیک بودن نیست، بلکه هدف کفش این است که پاهای شما را باریک و خوش فرم تر نشان دهد. اگر پاهای بلند و باریکی دارید، کفش مربعی برای شما مناسب است در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

البته ما در مورد کفش های روباز صحبت می کنیم. این نوعی کفش است که کمی نوک انگشتان پای شما را نشان می دهد ،اگر قد تان کوتاه است، می تواند به شما در بلندی قد کمک کند، همچنین می توانند پای شما را کوچکتر از آنچه هستند، نشان دهند.

چکمه های بلند

بسته به نوع پاها، چکمه هایی که تا مچ پا هستند، نامناسب اند زیرا توجه افراد را به ساق پا جلب می کند که به نوبه خود می تواند مچ پا را ضخیم تر از آنچه که هست نشان دهد.

اگر ساق پا باریک و بلندی دارید، چکمه های بلند بسیار جذاب هستند. چکمه هایی که جزئیات کوچکی در بالا دارند ، بهتر هستند زیرا می توانند توجه را از مچ پا دور کنند پس فقط باید مدلی را پیدا کنید که به اندازه کافی راحت باشد.

چکمه های بلند

کفش های تخت

مشکل صندل های به اصطلاح رومی یا تخت بند دار این است که به دلیل وجود بندهای زیادی که دارند توجه زیادی را به ساق پا جلب می کنند، به خصوص اگر این بندها تا انتهای ساق پا بالا بروند.

این نوع کفش به دلیل برش هایی که بند ها ایجاد می کنند، جذابیتی برای زنانی با پاهای چاق ندارند و حتی می تواند پس از مدتی راه رفتن موجب ناراحتی شود. کفش های تخت بند دار برای زنان با پاهای باریک بهتر است.

کفش های همرنگ جوراب یا جوراب شلواری

از نظر بصری، چکمه با پاشنه تخت باعث می شود پاهای شما کوتاه تر به نظر برسد، بنابراین توصیه می شود از آنها با دقت استفاده کنید. اگر می خواهید پاهای خود را باریک تر نشان دهید، استفاده از جوراب شلواری همرنگ کفش و تیره بسیار جذاب است.

کفش همرنگ جوراب

نکاتی برای کوچک تر به نظر رسیدن پاها در کفش

اگر می خواهید پاهایتان کوچک تر به نظر برسد، نکات این بخش از دنیای مد نمناک را فراموش نکنید.

  1. کفش های تیره رنگ مانند قرمز، آبی، بنفش، سبز، قهوه ای، خاکستری و مشکی نسبت به رنگ های روشن و لایت، پاها را کوچک تر نشان می دهند.
  2. کفش های نوک تیز پاهایی که خیلی ظریف هستند را هم بزرگ نشان می دهند.
  3. شلوارهایی با پاچه گشاد مانند شلوارهای بوت کات، دم پا گشاد و راسته گشاد بخشی از قالب کفش را پنهان می کنند و پا را کوچکتر نشان می دهند.
  4. کفشی انتخاب کنید که کناره های پایتان را بپوشاند زیرا در غیر این صورت پاهای شما چاق تر از آن چیزی که هست به نظر می آیند.
  5. کفش های پشت باز مناسب کسانی که ساق پای چاق دارند نیست.
  6. افرادی که ساق پاهای چاق دارند ، بوت هایی که رویشان زیپ افقی و تزیینی یا زیپ مایل دارند را انتخاب نکنند، زیپ های عمودی پا را لاغرتر از واقعیت نشان می دهند.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *