خصوصیات اخلاقی و رفتاری یک دختر دی ماهی

آشنایی با خصوصیات زنان متولد دی ماه

خصوصیات اخلاقی خاصی هر فرد به مــاهی که در آن به دنیا می آید می تواند بستگی داشته باشد.با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانیم در زنــدگی روز مره و ارتباطات روزانه خود با توجه به خصوصیات اخلاقی متولدین هر ماه موفق تر عمل کنیم. در این بخش از سحر بانو خصوصیات زن و دختر متولد دی ماه را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های اخلاقی زن متولد دی ماه

بیشتر اوقات آراسته و خوش لباس ،جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج .

همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر ، هدف نهایی اوست .

از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت می باشد

زنان متولد دی ماه معمولاً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و گاهی هنرمند واغلب در رفاه و آسایش هستند .

آنها باید از غیبت و قسم دروغ دوری کنند وگرنه با مشکل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایل به برخورداری محبت و توجه دیگران هستند، باید به آنان محبت کنند.

با یاد خدا و توکل به او هموراه می‎توانند از خطرات عبور کنند.

لباس‎هایی با رنگ آبی و سبز متاسب با این افراد خواهد بود.

خصوصیات دختر دی ماهی

خصوصیت رهبری در زن متولد دی ماه

زن دی ماهی با نظم و اراده خاص خود می تواند سمت رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد. با هرشغلی می تواند خود را تطبیق دهد. یعنی می تواند مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد.

ظاهر دختر متولد دی ماه

دختر و زن متولد دی ماه به سر و وضع ظاهری خود بسیار اهمیت می دهد، حتی اگر دختر یک کارگر ساده باشد، در هر بار ملاقات او با چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده می کنید که گویی در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترین مدارس تحصیل کرده است ،حتی اگر نیاز باشد تا با سیلی صورت خود را سرخ کند. این خصوصیت بعد از ازدواج هم همراه او خواهد ماند .

دیدگاه زن متولد دی درباره خانه و خانواده

ممکن است زن دی ماهی همکار و مشوق صمیمی شوهرش یا مطیع بی چون و چرای او در منزل باشد، البته همه زنان متولد دی ماه اینگونه نیستند. اما در عوض یک اصل کلی در باره او این است که در هر لباسی و هر منصبی که باشد، بر تسلط کامل بر اعمال و رفتار خود دارد. منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری از تمیزی برق می زند. بیدار ماندن تا پاسی از شب برای تمیز کردن خانه را یک امر طبیعی می داند. قدر زمان را می داند. اطلاعات زیادی درباره هنر می داند و به موسیقی ملایم گوش می دهد. علاقه فراوانی به تاریخ دارد، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است، و شاید به همین دلیل نسبت به حفظ آداب و سنت های کهن اعتقاد و پای بندی فراوان دارد.

خصوصیات دختر دی ماهی

دلباخته فرزندان خویش است و دوست دارد که راهنمای خوبی برای آنها باشد.با گوشزد کردن خطرات ، برای عبور از موانع به آنها کمک کند. اما گاهی بیش از اندازه در کار بچه ها دخالت می کند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی که خودش داشته و نرسیده ، برسند.مادر متولد دی ماه بسیار دلسوز است و کمک بزرگی برای بچه هاست و هر وقت که لازم باشد آنها را هل می دهد.

زن دی ماهی نمک زمین است، او مادری فوق العاده است .زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات است. او مادر ، بایدها ست . جدی بودن او در برخی مواقع موجب درگیری با فرزندان می شود، مخصوصا در زمان نوجوانی بچه ها ، فریاد می کشد:آن شکلی بیرون نرو ، مردم چه فکری می کنند. چون زن است احساساتی تر از مرد متولد دی ماه است. اما احساسات او هرگز مانند آب گرمکن در حال جوشیدن نخواهد بود.

نظم و ارتباط او در تربیت فرزندان نیز مشهود است . اما گاهی امر و نهی های او زیاد شده و بچه ها را خسته می کند.این مادر نمونه پیوسته بهترین غذاها را سر میز می گذارد و زیباترین لباس ها را برای کودکان خود تهیه نماید. استفاده از اشیاء ارزان قیمت جایی در زندگی او ندارد. احترام گذاشتن به بزرگترها را در اولویت تربیت فرزندان خود قرار می دهد، به همین دلیل بچه های مادر دی ماهی از معمولا از مؤدب ترین بچه های فامیل هستند.

در زندگی زناشویی نیز وضع به همین نحو است.می تواند چنان رفتار زنانه و دلربایی داشته باشد که همسرش را بر کرسی اقتدار بنشاند اما تسلط کافی بر او داشته باشد.در اعماق ذهن خود همیشه به دنبال مردی است بتواند از لحاظ اجتماعی و شغلی آدم مهمی باشد، باعث افتخار او شود و پدری دلسوز و مهربان برای فرزندانشان باشد.

خصوصیات دختر دی ماهی

دوستی با دختر متولد ماه دی

در دوستی با یک دختر دی ماهی باید این نکته را در نظر بگیرید که هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است و تفاوتی برای او ندارد که این امکان را در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری کسب کند.

زن متولد ماه دی و کار و شهرت

زن متولد دی ماه همیشه دوست دارد که همسرش بالاترین مقام در شغل خود را بدست بیاورد. اگر خود نیز شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه است و علاقه دارد که در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین دلیل برخی از زنان متولد دی به آهنگسازی و نقاشی و شاعری روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند.

علاقه به پیشرفت و جاه طلبی در این زن خیلی زود باعث جلب توجه می شود چرا که همیشه تلاش می کند تا یک پله از مکانی که در آن قرار دارد، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند ، در کمال آرامش و بدون سرو صدا هدف خود را دنبال می کند.

دختر دی ماهی همه چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی خود نمی کند. اگر قبل از ازدواج به او اطمینان دهید که پس از گفتن بله ، اختیار کامل در منزل خواهد داشت ، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند. پس از ازدواج نیز از همراهی همه جانبه زن دی ماهی برخوردار خواهید شد. در زمان نیاز مالی حتی حاضر به انجام کارهایی می شود که خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از شخصیت و استعداد اوست، او همیشه نهایت تلاش خود را می کند تا شوهرش فردی موفق و آبرومند باشد.

خصوصیات دختر دی ماهی

ازدواج دختر متولد دی ماه

باید بدانید که ازدواج با یک دختر دی ماهی یعنی ازدواج با کل خانواده او. در زمانی که پدر و مادر او مریض شوند و نیاز به مراقبت داشته باشند تبدیل به پرستار تمام وقت آنها شده و ممکن است شما را مدتها تنها بگذارد.

دختر دی ماهی به معنای واقعی شریک زندگی است،بدون کوچکترین اعتراضی در زمان لزوم و بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و حاضر است بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

او هرگز رابط شما و خانواده اتان نمی شود. اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کند. او به اندازه ای به رواط خانوادگی علاقمند است که اگر قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و با رفتار خوب خود در کمترین زمان می تتواند جایی در دل خانواده شما برای خود باز کند.

ظاهر او خیلی آرامتر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان داده می شود برخلاف ظاهر آرامش بسیار احساساتی است ، البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند، اما زن متولد دی خیلی بیشتر تابع احساسات خود می باشد. در حقیقت او یک خلق و خوی مشخص ندارد و اگر به او بی احترامی یا کم محلی بشود، دچار آزردگی خاطر بسیار می شود و چه بسا که روزهای متمادی احساس اوقات تلخی کند.

شاید این نکته جالب باشد که اغلب دختران متولد دی ماه با مردانی شل و ول و گاه ترسو ازدواج می کنند و به این ترتیب خود رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می کنند. اگر روزی در فروشگاه با خانمی مواجه شدید که تند تند راه می رود و شوهرش در حالیکه ساک خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

برخی از دختران متولد دی با مردانی ازدواج می کنند که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند ، آنها همیشه به شوهر خود افتخار می کنند، برای اثبات این ادعا ، اگر در مراجعه بعدی خود به بانک پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید اشتباه نکنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فکر می کنند . آنها شوهری می خواهند که برایشان پدری کند .

خصوصیات دختر دی ماهی

گذشته و آینده دختر متولد دی ماه

در درون دختر و زن متولد دی می توان نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته را یافت که تاثیر آن به خوبی در رفتار و کردار وی مشخص است . شاید به این دلیل از شوخی خوشش نمی آید. اگر در سنین ک نوجوانی نیز باپسری دوست شود هدفی به غیر از ازدواج نخواهد داشت. به شدت از آینده هراس دارد و لحظه ای نمی تواند فکر راحتی داشته باشد.هرگز اهل رویاپردازی نیست و همین قدر که پسری را از نظر روحی و مالی قابل اطمینان بداند ، از تمام امکانات خود برای ازدواج با او استفاده می کند.

از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت است، به محض ورود به یک جمع سریعا موقعیت آنجا را درک می کند و رفتار مناسب را در پیش رو می گیرد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و زیبایی مخصوص به خود را دارد. اما همیشه از اینکه شوهرش زن زیبای دیگری را به او ترجیح دهدیا در نظرش زشت جلوه کند واهمه دارد. به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

علاقه بسیار زیادی به پدر و مادر و خواهر و برادرانشدارد، پس به هیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نباشید زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید، مجبور می شود شما را ترک کند.

مهربانی دختر متولد دی ماه

زن دی ماهی همدردی شدیدی با درماندگان و بینوایان می کند و هر کجا که دردمندی به وجود او احتیاج داشته باشد، فورا به او کمک می کند و سازمان و جمعیت خیریه ای برای حمایت از دردمندان تاسیس می کند.

او اصولا یک فرد تشکیلاتی است و به راحتی می تواند رهبری در احزاب و سازمان های مختلف سیاسی، اجتماعی و یا مذهبی را به عهده بگیرد، و با کفایت و لیاقت تمام وظیفه خود را انجام دهد.

پوست زن متولد دی ماه بسیار حساس است و نباید زیاد آرایش کند زیرا این حساسیت ممکن است او را دچار مشکلات پوستی کند. البته همانطور که گفتیم اصولا صورت بانمک او احتیاج زیادی به آرایش ندارد.

یکی از نقاط ضعف زن متولد دی ماه ، عدم اعتماد به نفس در آنهاست. این وظیفه شوهر اوست که او را همراهی کرده و حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند.

یکی دیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی است. اما خوشبختانه این رفتار همراه داد و فریاد و ایجاد عصبانیت نیست، او روی هم رفته زنی خود خور است که خشم خویش را در درون می ریزد.

ویژگی های دختران متولد دی ماه

به صورت خلاصه می توان گفت زن متولد دی ماه بسیار جاه طلب،کمی لجباز و زود رنج، کدبانو، منظم، آراسته و خوش لباس می باشد.

خصوصیات دختر دی ماهی

طالع بینی ازدواج متولد ماه دی با متولدین ماههای دیگر

فروردین : در صورت ازدواج دختر دی ماهی با پسر متولد فروردین باید با تحمل و صبر و بردباری و خویشتنداری طرفین برطرف گردد تا کانون زندگی آنها از هم نپاشد و قرین سعادت گردد.

اردیبهشت : زندگی متولدین اردیبهشت با دی به دور از هرگونه کشمکش جدی خواهد بود.

خرداد : اگر آنها از سر سازش باهم روبرو شوند می توانند یکدیگر را کامل کرده و زندگی سعادت مندی را تجربه کنند .

تیر :در حالت کلی پیوند زناشویی میان این دو ماه خوش یمن است و آنها می توانند با قلب دلسوز و مهربان خود زندگی خوب و سعادت باری با یکدیگر داشته باشند .

مرداد: روابط جنسی بین آنها ارضا کننده است و اگر بتوانند در حوزه روابط عاطفی نیز کمی با مدارا و ملاطفت با یکدیگر رفتار کنند کانون زندگی آنها گرم و پر نشاط خواهد بود.

شهریور:این دو ماه با هم رابطه ای استوار و محکم خواهند داشت و زندگی آنها از چشم انداز خوبی برخوردار است.

مهر: مشکلات و موانع مختلفی در زندگی آنها به وجود خواهد آمد.اما با این وجود آنها می توانند باهم زندگی خوبی داشته باشند . متولد مهر باید عقل و درایت خود را بکار را به کار گیرد ، چهره عبوس متولد دی را کنار زده و شخصیت پنهان در پشت آن را کشف کند.

آبان :این دو باهم سازگار هستند و اعتماد و اطمینان زیادی به یکدیگر دارند چون سرشار از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی می باشند.آنها به خوبی یکدیگر را درک کرده و با درایت قادر به حفظ پیوند زناشویی خود می باشند.

آذر :برای داشتن زندگی شاد و سعادتمند، زن دی ماهی باید کمی از سختگیری های خود چشم پوشی کند و به متولد آذر آزادی عمل بیشتری بدهد .

دی : این دو باید سعی کنند در زندگی زناشویی با یکدیگر از لاک خود بیرون آمده و احساسات و عواطف درونی خود را بیشتر به یکدیگر ابراز کنندو نسبت به رفتارهای منفی همدیگر صبور باشند.

بهمن :رابطه زناشویی این دو سرشار از حس نوع دوستی است و در مورد نقاط ضعف یکدیگر با هم کنار می آیند .

اسفند: ازدواج با مرد متولد اسفند چشم انداز امید بخشی را نوید می دهد.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *