متولدین کدوم ماه خوش سفرتر و خوش گذرون ترن؟

متولدین کدوم ماه خوش سفرتر و خوش گذرون تر

قطعاً سفر کردن تا حد زیادی روی بهبود روحیه موثر است و باعث می‌ شود که ما با چیز های مختلفی آشنا شویم و تجربیات جدید کسب کنیم اما طبق طالع بینی، افراد متولد ماه های مختلف سطح تمایل متفاوتی نسبت به سفر کردن دارند و به اصطلاح بعضی از آن ها خوش سفر تر از بقیه هستند که در این قسمت از سحر بانو به ترتیب آن ها را به شما معرفی می کنیم.

آذر

شاید بهتر باشد که بگویم آذر ماهی ها برای سفر کردن؛ زندگی می‌ کنند. آن ها همیشه برای سفر های بعدی خود برنامه‌ریزی می‌ کنند. اگر یک سال سفر نکنند، از لحاظ روحی به هم می‌ ریزند. دوست دارند تمام نقاط دنیا را ببینند و عاشق کشف چیز های جدید و بازدید از مکان های جدید هستند و از حضور در طبیعت لذت می‌‌ برند و در نتیجه سفر با آن ها به شدت لذت بخش است.

مسافرت

فروردین

فروردین ماهی ها سفر کردن را یک نوع ماجراجویی می دانند و دوست دارند که همیشه یک مسافر فعال باشند. آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن مناطق مختلف را ببینند و از مکان های مختلف بازدید کنند و لذت ببرند. به خاطر این که خودشان عاشق سفر هستند، معمولاً شرایط خوبی را هم برای همراه خود در سفر فراهم می‌ کنند.

دی

دی ماهی ها هم جزء افراد خوش سفر محسوب می شوند. آن ها به شدت کنجکاو هستند، هیجان دارند و هیجان شان در سفر به شما هم القا می‌ شود. آن ها دوست ندارند محدود باشند و دوست دارند تا جایی که می‌ توانند نقاط مختلف کشور و دنیا را کشف کنند و از نزدیک ببینند.

بهمن

بهمن ماهی ها عاشق حضور در اجتماع هستند. چه بهتر که بتوانند سفر کنند، مناطق مختلف دنیا را ببینند و از طبیعت لذت ببرند و معمولاً زمانی که وارد طبیعت می شوند، خوش اخلاق می شوند و در نتیجه جزء افراد خوش سفر محسوب می گردند.

مسافرت

خرداد

خرداد ماهی ها عاشق سفر هستند اما ترجیح می‌ دهند که با دیگران به سفر بروند‌.‌ زمانی که با یک خرداد ماهی سفر می کنید، متوجه صبوری آن ها در طول مسیر می‌ شوید و احتمالاً به شما خوش می‌ گذرد که با او همراه شده اید. آن ها همچنین از بازدید از موزه‌ ها هم لذت می‌ برند.

شهریور

شهریور ماهی ها دوست دارند که کار های خود را سریع تر انجام دهند تا هنگام سفر وقت داشته باشند و هیچ چیز مانع آن ها نشود. آن ها به شدت عاشق سفر هستند و غرق طبیعت می شوند و اگر با آن ها در سفر همراه باشید، حتما به شما خوش می گذرد زیرا تمام امکانات و شرایط راحتی را برای دیگری فراهم می‌ کنند.

مرداد

مرداد ماهی ها به سفر شبیه به یک مهمانی بزرگ نگاه می کنند. آن ها دوست دارند که حتی در سفر به نقاط مختلف دنیا هم در تئاتر و کنسرت های موسیقی آن کشور بروند و به طور کل عاشق سفر های لاکچری هستند. شاید سفر کردن با آن ها خیلی برایتان لذت بخش نباشد، زیرا مجبور می شوید که پول زیادی خرج کنید.

هتل

اردیبهشت

اردیبهشتی ها هم جزء افرادی هستند که دوست دارند در سفر زیاد خرج کنند. آن ها عاشق طبیعت هستند اما همیشه باید در هتل های لوکس باشند و بهترین ویو مخصوص اتاق آن ها باشد. به همین دلیل اگر می خواهید با آن ها سفر کنید، حتما پول زیادی با خودتان همراه کنید. در غیر این صورت تجربه خوبی از سفر در کنار یک اردیبهشت ماهی نخواهید داشت.

تیر

تیر ماهی ها عاشق سفر کردن هستند اما دوست دارند در منزل بمانند. یعنی زمانی که با آن ها به سفر می روید، همیشه در هتل می‌ مانند و خیلی به گشت و گذار اهمیت نمی‌ دهند. آن ها دوست ندارند که روتین معمولی زندگی خود را در سفر به هم بزنند؛ بنابراین جزء افراد خوش سفر محسوب نمی‌ شوند زیرا هیجان خاصی را القا نمی‌ کنند.

مهر

مهر ماهی ها سفر را دوست دارند اما به شرطی که سفر برای دیدار خانواده یا سفر کاری باشد. در غیر این صورت خیلی تمایلی به سفر کردن ندارند. آن ها معمولاً اهل گشت و گذار نیستند و اگر با آن ها سفر کنید، متوجه می‌ شوید که خیلی خوش سفر نیستند و به شما هیجان خاصی نمی دهند.

مسافرت

آبان

آبان ماهی ها خودشان سفر کردن را دوست دارند اما در طول مسیر خیلی غر می زنند. معمولا از هر چیزی ایراد می ‌گیرند و همین باعث می‌ شود که سفر کردن با آن ها خیلی خوش نگذرد. باید همه چیز طبق برنامه پیش برود، در غیر این صورت آبان ماهی ها سفر را برای شما زهر مار می کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها سفر را دوست دارند اما طرز فکر آن ها کمی منحصر به فرد است. آن ها در طول سفر دوست دارند با چیز های جدید آشنا شوند و به خلاقیت بیشتر خود کمک کنند. آن ها به شدت مهربان هستند. ممکن است در طول سفر، ذهن شان درگیر کمک کردن به یک حیوان آسیب دیده باشد که در جنگل او را پیدا کرده اند و شاید همراهی با آن ها کمی برای تان سخت شود اما به طور کل خیلی به لوکس بودن سفر اهمیت نمی‌ دهند و در مورد سفر خیلی عمیق فکر می‌ کنند؛ که درک آن برای دیگران سخت است.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *