تفاوت آرایش شب و روز آرایش مخصوص شب/ آرایشی

تفاوت آرایش شب و روز آرایش مخصوص شب
تفاوت,آرایش,شب
آیا تا به حال به اصطلاح آرایش شب در کنار آرایش روز که در بین خانمها ، به خصوص آرایشگران و میک آپستها رواج داشته فکر کرده و تفاوت آنها را یافته اید ؟ برای اینکه بدانید چگونه می توانید آرایش شب زیبایی داشته باشید با ما همراه شوید…
آیا تا به حال به اصطلاح  آرایش شب در کنار آرایش روزکه در بین خانمها ، به خصوص آرایشگران و میک آپیستها رواج داشته  فکر کرده و تفاوت آنها را یافته اید؟
چرا آرایش شب و چرا آرایش روز؟
 تفاوت این دو سوال جدای از رنگ آمیزی و نوع آرایش به طور اساسی و کلی در براق و مات بودن آرایش می باشد.همانطور که  انواع لباسهایی که به اصطلاح به عنوان لباس شب  نا میده می شوند به گونه ای است که باید در شب از درخشندگی خاصی بر خوردار باشد و جلوه ی ویژه ای داشته باشد، در مورد آرایش شب نیز می توان به همین مسأ له اهمیت داد به طوری که میک آپی که در شب بر روی چهره و با نوع لباس دیده می شود قطعا به نسبت آرایش روز باید نمایانتر و درخشانتر به نظر برسد.
حال برای اینکه بدانید در مجلس شب خاصی که دعوت می شوید چگونه آرایشی داشته باشید به نکات زیر توجه کنید:
1- سعی کنید برای آماده سازی پوست جهت آرایش و میک آپ صورت رنگ چهره تان را زیاد تیره و گرفته نکنید تا در عکس به حالت خسته و گرفته دیده نشوید که بهتر است برای شروع آرایش پس از آماده کردن پوست با انواع کرمهای زیر ساختی از کرم پودرهای براق و روشن که اغلب کرم پودرهای مایع این خصوصیت را دارا می باشند استفاده نمایید و پس از اتمام آرایش زیاد رنگ باز چهره تان را با پنکیک نگیرید، تنها برای کمی مات کردن رژ گونه یک لایه بر روی صورت بکشید.
2- ابروها را به خصوص اگر با رنگ روشن رنگ شده با سایه ی ابرو پر رنگ کرده و به آنها فرم دهید.
3- از زیر ابروها و با استفاده از هر گروه رنگ سایه ای که به سلیقه ی خود و با توجه به رنگ لباستان انتخاب کرده اید به تر تیب از رنگهای روشن بیس آن تا تیره ، از بالا به پایین و از گوشه ی چشم به داخل،  چشمها را سایه بزنید با این تفاوت که حتما از سایه های براق و اکلیلی استفاده نمایید.
تفاوت,آرایش,شب
 4- هاله ی زیر چشمها را با سایه ی براق کرم یا طلایی کمرنگ سایه بزنید و کاملا پهن و پخش کنید که البته گاهی کشیدن سایه همرنگ سایه ی پشت چشم به زیر چشمها نیز بر زیبایی آرایش شب می افزاید.
تفاوت,آرایش,شب
تفاوت,آرایش,شب
 5-در صورت داشتن مژه های کم پشت و نازک از مژه مصنوعی و در غیر این صورت با ریمل آنها را با چند ثانیه ، چند ثانیه فاصله پر و بلند کنید.
6-در پشت چشم ، خط چشم بلند و پهن مشکی و در زیر آن از مدادهای رنگی براق که بهتر است همرنگ لباس  باشد و در امتداد خط چشم بالا  کشیده شود، استفاده کنید.
تفاوت,آرایش,شب
 7-از رژ گونه هایی که در آنها shin  یا درخشندگی  وجود دارد چه از گروه رنگهای بسیار روشن و چه متوسط  و تیره تر بر حسب گونه و نوع ترکیب صورت به شکل اشک بر روی گونه ها برنید.
8-بهتر است از رژ لبهایی که در کنارشان براق کننده ی رنگ خودشان نیز قرار دارد تهیه کنید زیرا با استفاده از رژلبی که ابتدا می زنید و سپس ار براق کننده ی آن ، ماندگاری رژ را بیشتر خواهید کرد .می توانید از رژهای مایع براق نیز استفاده نمایید و برای ماندگاری بیشتر این نوع رژها بر روی لب در همان ابتدای آرایش لبها را نیز با کرم پودر کاملا پوشانده و سفید کنید.
تفاوت,آرایش,شب
 9-گاهی استفاده از براق کننده های لب به تنهایی نیز در کنار آرایش چشمها ی براق در این نوع آرایش چهره را جذاب تر و شیک تر نشان خواهد داد.
تفاوت,آرایش,شب
10-در پایان میک آپ در صورت داشتن چشمهای درشت ، خط چشمی سفید و براق و در صورت داشتن چشمهای ریز خط چشمی مشکی با مداد در داخل چشمها بکشید.
تفاوت,آرایش,شبseemorgh.com
منبع:

2 دیدگاه

  1. سلام
    جالب بود استفاده کردیم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *