آموزش مدل مانتو تابستانی ۲۰۱۸ | مدل مانتو تابستانه ۹۷ دخترانه نخی و شاد

مانتو تابستانی دخترانه بلند

مدل مانتو تابستانی دخترانه بلند

مدل مانتو سفید جلو باز دخترانه

مدل مانتو تابستانه با پارچه نخی

مدل مانتو مجلسی دخترانه جدید

مدل مانتو تابستانی دخترانه ۲۰۱۸ شیک و مجلسی

مدل مانتو تابستانی زرد کمربنددار دخترانه

در تابستان ۹۷ سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که از پارچه های نازک دوخته شده اند و بدون چین و لایه باشند، در این صورت در مانتوتان در خیابان شلوغ و گرم شهر احساس خنکی بیشتری می کنید. جنس مانتو هم خیلی خیلی مهم است. الیاف مصنوعی که در بافت پارچه مانتو به کار می روند برای این فصل مناسب نیستند ولی الیاف نخی، پنبه ای و کتانی، مانتوهای خوبی برای این فصل می بافند.

مدل مانتو تابستانی 2018 دخترانه مشکی خرجی رنگی

انتخاب مدل مانتو تابستانه ۲۰۱۸

برای زنان لاغر لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید. پس به خاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید و سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در یک هارمونی انتخاب شود.

مدل مانتو تابستانی 97 دخترانه زرد کمربند دار

اغلب خانم ها تمایل دارند مانتو های خنک و تابستانی را از بین رنگ های روشن انتخاب کنند زیرا این مانتو ها با رنگ روشن نور خورشید را به خود جذب نمی کنند و علاوه بر این از تعریق زیاد جلوگیری می کنند. اگر شما اندامی لاغر و متناسب دارید مانتو های رنگ روشن و طرح دار تابستانی می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. خانم ها با اندام چاق بهتر است در انتخاب مدل مانتوی خود حساسیت بیشتری را به خرج دهند و از بین طرح ها و رنگ های متنوع مانتو های تابستانی مدلی را انتخاب کنند که اندام آن ها لاغر تر به نظر برسد.

مدل مانتو تابستانه دخترانه آبی بدون دکمه 2018

مدل مانتو تابستانه دخترانه زرشکی با نوار سفید 97

مانتو تابستانی کیمونو 97 کرم رنگ

منبع : تصویر زندگی

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *