آموزش جدیدترین مدل آرایش عروس

 اگر سیگار می کشید، آن را ترک کنید. زیرا دود سیگار، عروق خونی پوست را باریک می کند و به کلاژن (که پوستتان برای حفظ قابلیت ارتجاعی و درخشش به آن نیاز دارد) صدمه می زند. اگر متوجه افتادگی پوست شدید، یک سرم سفت کننده حاوی رتینول و پپتید را نیز به روال تان اضافه کنید.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

 کمدتان را بگردید و لباسهای کهنه را به دیگران ببخشید. بجز لباسهای رسمی کار که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید، ست های یک رنگ را تفکیک کنید و آنها را بصورت جداگانه بپوشید. مشکی را با آبی تیره یا قهوه ای ست کنید، جوراب شلواری های چسب و نایلونی را کنار بگذارید و پاهایتان را آشکار کنید.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

از پوشیدن شلوار جین با کفش پاشنه بلند و یک تاپ پر زرق و برق نهراسید. می توانید رنگ سفید را در زمستان و رنگ مشکی را در تابستان و طرح های متعدد را با هم بپوشید تا زمانیکه توان هماهنگی داشته باشند. فقط حتما لباسها را امتحان کنید و مطمئن شوید که کاملا متناسب با اندام فعلی شما هستند.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

لباس مناسب پوشیدن از ترفندهای آرایشی جوان سازی است پس مناسب با سنتان لباس بپوشید. دامنهای کوتاه یا تاپ های بالای ناف، با وجود آنکه تلاش می کنید کم سن و سال بنظر بیایید، سن شما را بالاتر نشان می دهند! حتی اگر هنوز هم شکم و پاهای عالی مانند ۲۵ سالگی تان داشته باشید.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

 یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. بشقاب تان را پر از سبزیجات برگ سبز و تیره و همچنین : گردو، زغال اخته و توت فرنگی کنید. مصرف غذاهای غنی از کلسیم و ویتامین D را نیز افزایش دهید.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

یک رژیم غذایی مدیترانه ای پر از میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، روغن زیتون به شما کمک خواهد کرد عمر طولانی تر، احساس بهتر و ظاهر سالم تری داشته باشید. مکملهای ویتامین B12 مصرف کنید یا B12 مصرفیتان را با خوردن ماهی و گوشت، بطور طبیعی افزایش دهید.

تصاویر بهترین و جدیدترین مدل آرایش عروس طبق مد سال

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

جدیدترین مدل آرایش عروس ، تصاویر شیک ترین مدل های میکاپ عروس

منبع : روزگار

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *