آموزش جدیدترین مدل آرایش عروس

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

در کنار دیدن تصاویر مدل های آرایش عروس بهتر است کمی به توصیه هایی راجع به موها بپردازیم. برای حجیم شدن موهایتان بهتر است نزد آرایشگرتان بروید. لایه لایه کردن موهایتان، به آن حجم می دهد.برای هایلات مو این نکته مد نظرتان باشد که یک آرایشگر خوب می تواند هایلایت هایی به موهای شما اضافه کند که هرگونه لکه های تیره، آکنه یا تیره شدن کلی پوست را که گاهی اوقات با افزایش سن اتفاق می افتد، خنثی کند.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

همچنین جالب توجه است که بدانید ، موهای چتری نیز یک اسلحه ضد پیری عالی هستند. بخصوص هنگامی که به یک طرف کج شده باشند . زیرا آنها چین و چروک های پیشانی را می پوشانند و در عین حال، توجه را از خطوط فک آویزان و پوست شل گردن به سمت بالا جلب می کنند. همچنین توجه داشته باشید که این مدل آرایش مو ، کم پشت شدن موها را پنهان می کنند.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

در نظر داشته باشید که فرق از وسط باز نکنید چون بسیار بد بنظر می رسد . و بجای کم کردن سن شما ، حتی چندین سال به سن شما اضافه می کند. پس پیشنهادمان به شما این است که از فرق وسط صرف نظر کنید.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

صورت، چانه و گردنتان را هر روز با یک پاک کننده غیر فومی بشویید و با آلفا هیدروکسی اسید لایه برداری کنید. پوستتان را با یک مرطوب کننده غنی از آنتی اکسیدان ها مانند کوانزیم Q10، ویتامین C و اسید آلفا لیپوئیک مرطوب سازید.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

مرطوب کننده شما باید حاوی کره درخت شی (شی باتر) یا هیدراتورهای قدرتمند دیگر و همچنین ضد آفتاب باشد. با کرم مرطوب کننده مورد نظرتان خوب صورت و گردن تان را به آرامی و به شکل دورانی به جهت بالا کمی ماساژ دهید. با این کار هم جریان خون زیر پوستتان بیشتر می شود و هم پوست رطوبت لازم را دریافت می کند.

جدیدترین مدل آرایش عروس ، مدل میکاپ عروس

 اگر سیگار می کشید، آن را ترک کنید. زیرا دود سیگار، عروق خونی پوست را باریک می کند و به کلاژن (که پوستتان برای حفظ قابلیت ارتجاعی و درخشش به آن نیاز دارد) صدمه می زند. اگر متوجه افتادگی پوست شدید، یک سرم سفت کننده حاوی رتینول و پپتید را نیز به روال تان اضافه کنید.

منبع : روزگار

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *