آموزش مدل لباس خواهر عروس و داماد در شب عروسی

لباس خواهر عروس و داماد در شب عروسی

در شب عروسی انتخاب مدل لباس برای نزدیکان عروس از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در انتخاب مدل لباس مجلسی برای خواهر عروس و داماد حساسیت لازم را به خرج داد تا جشن عروسی هر چه با شکوه تر و جذاب تر برگزار شود.لباس خواهر عروس

لباس خواهر عروس

لباس خواهر عروس

لباس مناسب برای خواهر عروس

خواهرهای عروس و داماد بعد از خود عروس و داماد و مادرها توی چشم ترین مهمان هایی هستند که در مراسم عروسی حضور پیدا می کنند و معمولا یکی از پر رنگ ترین دغدغه هایی که دارند این است چه لباسی و چه رنگی بپوشند .
به عنوان خواهر عروس خانم یا آقای داماد ، شما باید در این شب بدرخشید و در این امر هیچ شکی نیست . برای این که به خوبی مسیر درخشیدن خودتان را طی کنید با پیشنهادات ما همراه شوید .

بلند و مجلسی
اگر سن ۲۵ سال را گذرانده اید و دوست دارید به عنوان خواهر عروس و داماد خیلی به چشم بیایید، بهترین انتخاب استفاده از لباس های بلند و مجلسی که روی آن با دانتل و سنگ کار شده باشد . لباس های عروسکی و کوتاه شما را به عنوان میزبان خیلی به چشم نمی آورد . برای رده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال لباس های کم دانتل با سنگ های ریز و نگین های نقره ای بهترین انتخاب است اما اگر شما به عنوان خواهر عروس و داماد نزدیک به ۴۰ سالگی هستید و دهه ی ۳۰ زندگی تان را گذرانده اید بهتر است از لباس های سنگ کاری شده و پر دانتل استفاده کنید . یکی از ترفندهای خیاط ها برای باشکوه تر شدن لباس شما این است که از مقداری دنباله استفاده کنند . این انتخاب خیلی هوشمندانه و خوب است اما حواس تان باشد این دنباله بیشتر از ۲۰ سانت نباشد چون حسابی دست و پای تان را می گیرد .

تمامی لباس عروس های شیک و زیبا

لباس خواهر عروس

مدل لباس خواهر عروس و داماد

رنگ های روشن و جذاب
رنگ های روشن بهترین انتخاب برای شماست اما لطفا از رنگ های سفید و نباتی استفاده نکنید چون این کار باعث می شود بقیه فکر کنند شما دوست داشتید شبیه عروس شوید . چه خواهر عروس باشید و چه خواهر داماد ، کلا در هر دو حالت این کار شما خوب نیست چون مهمان ها فکر می کنند شما خواستید خواهر شوهر بازی در بیاورید یا این که کاری کنید تا خواهرتان خیلی به چشم نیاید . برای این که این کدورت ها پیش نیاید بهتر است رنگ های بهتری را جایگزین کنید.رنگ صورتی پنککی، فیروزه ای روشن، طلایی و یاسی جزو بهترین انتخاب ها برای شما هستند . شما می توانید این رنگ ها را با کفش، کیف و لاکی که روی ناخن تان می زنید ست کنید و خیلی جذاب شوید . اگر پوست صورت تان روشن است فیروزه ای روشن و یاسی جزو انتخاب های بسیار مناسب برای شماست و رنگ صورتی پنککی و طلایی برای آن هایی که پوست برنز و گندمی دارند انتخاب بسیار مناسبی است .

تاج نگذارید
به همان دلایلی که بالاتر برای شما شمردیم بهتر است در شینیون تان از تاج استفاده نکنید . حتی اگر تاج شما خیلی کوچک باشد و اصلا به چشم نیاید . این کار ممکن است دلخوری های زیادی را باعث شود که خیلی برای شما مناسب نیست . حالا اگر خیلی دوست دارید داخل شینیون تان تزئین شده باشد می توانید از چند گل سر نگینی کوچک استفاده کنید.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *