آموزش ساخت بدلیجات دست ساز – گردنبند با دکمه و زنجیر

آموزش ساخت بدلیجات دست ساز - گردنبند با دکمه و زنجیر

با وسایلی که در خانه دارید (به علاوه‌ی دکمه‌های قدیمی و سنگ کریستالی) زیباترین گردنبند‌ها را در خانه و با خلاقیت خود درست کنید! گردنبندهایی که خاص خود شما بوده و زیبایی و درخشش جذابی دارند! همیشه حاصل دست شما زیباترین است! می‌توانید این هدایا را به دوستانتان بدهید و یا خودتان در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید!

ساخت بدلیجات دست ساز با دکمه و زنجیر

آموزش ساخت بدلیجات دست ساز – گردنبند با دکمه و جیر

گردنبند با دکمه‌های قدیمی

درست کردن گردنبند با دکمه‌های طلایی و قدیمی لذت خاص خودشان را دارند! طرز تهیه دکمه‌ها بسیار آسان است، یا از ظرف دکمه‌های مادربزرگ خود بردارید یا از عتیقه فروشی‌ها بخرید و بعد گردنبندی زیبا و خاص را با سلیقه و ایده‌ی خودتان بسازید!

گردنبند دکمه

اول از همه باید دکمه‌ها را روی پارچه‌ای قرار دهید که از آن به عنوان پیش زمینه قصد استفاده دارید. سعی کنید پارچه ضخیم و مقاومی را انتخاب کنید.

درست کردن گردنبند

مراقب باشید که از چسب زیادی استفاده نکنید که از اطراف دکمه‌ها به بیرون درز کند، چون پاک کردن آن زمان زیادی می‌برد.

وقتی که دکمه‌ها محکم سرجای خود چسبیدند، قسمت‌های اضافی پارچه را ببرید و مراقب باشید برش دادنتان طوری باشد که لبه‌های پارچه از زیر معلوم نشوند. سپس زنجیر را به پشت پارچه بدوزید و آن‌را محکم کنید!

گردنبند دست ساز با جیر و دکمه

آموزش ساخت بدلیجات دست ساز – گردنبند با زنجیر و سنگ راین استون

برای درست کردن این گردنبند اسپرت و شیک به رنجیر طلایی در دو سایز، سنگ راین استون به صورت ریسه‌ای و نخ کاموای صورتی روشن و محکم نیاز دارید.

درست کردن گردنبند در خانه

 

منبع :زیبامون

 

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *