خانم های گردن کوتاه اینطوری لباس بپوشید + عکس

خانم های گردن کوتاه چگونه لباس بپوشند؟

اگر گردن کوتاهی دارید اصلا نگران نباشید ، شما هم می توانید عیوب چهره خود را با روش هایی که به شما آموزش می دهیم ، پنهان کنید . البسه، بدلیجات و زیورآلات زیبا ابزاری هستند که می تواند با زیبایی خود عیب صورت شما را بپوشاند .در اینجا نکاتی ست که به شما کمک می کند تا عیوب صورت خود را رفع کنید .

گردن کوتاه

لباس مناسب برای گردن کوتاه

گردن کوتاه از آن دسته مشکلاتی است که نباید برای آن اصلا نگران باشید. کمی دقت کنید و لباس و زیورآلاتتان را با دقت انتخاب کنید تا همه چیز در یک چشم بر هم زدن حل شود.

شما می توانید با استفاده از نکاتی که درادامه ذکر خواهد شد ، گردن کوتاه خود را کمی بلند تر و زیباتر نشان دهید .

به دام خطای دید نیفتید!

به خاطر داشته باشید هرقدر کت، ژاکت یا پالتوی شما یقه ای بازتر داشته باشند بهتر است به خصوص اگر دکمه شان پایین تر بسته شود.

به کت نمونه ای که برای تان انتخاب کرده ایم دقت کنید، وجود تنها یک دکمه کافی است چون در جای مناسب قرار گرفته است.با این روش بخش بالای بدن تان کشیده و به دنبالش گردنی بلندتر خواهید داشت.ممکن است با خودتان فکر کنید این وسط تکلیف کاردیگان ها یا لباس های بی دکمه چه می شود؛ اینجاست که نباید خاصیت کمربندرا دست کم گرفت.این بار هم کمربند کاردیگان یا کت تان را تا حد امکان روی خط کمر ببندید و باز هم خطای دیدایجاد کنید!

فقط فراموش نکنید که استفاده از کمربندهای نازکتر روی لباس بهتر از مدل های ضخیم و پهن است.همین الان با دو مدل کمربند یک امتحان ساده بکنید؛ نتیجه ظاهر شما را نجات می دهد!

یقه را فراموش نکنید

شال های پهنیا بلوزهای یقه اسکی انتخاب جالبی برای شما نیستند.شما قرار است گردن تان را بلندتر نشان دهید نه اینکه خودتان را زیر انبوهی از بافتنی ها پنهان کنید.

گردن کوتاه

لباس مناسب برای گردن کوتاه

ما پیشنهاد می کنیم حتی الامکان سراغ بلوزها یا پلیورهایی بروید که یقه های هفت یا گرد دارند.این مدل ها باعث می شوند گردن تان کشیده و بلند به نظر برسند.نگاهی به این مدل ها بیندازید و الگو بردارید.

خط های ناجی

می خواهیم یک راز ساده اما مفید را به شما بگوییم؛ اگر شما هم گردن کوتاه و توپری دارید علاوه براینکه باید به فرم یقه توجه کنید بهتر است یقه های هفت را با مدل های راه راه عمودی همراه کنید.این کار به شکل عجیبی شما را با گردنی کشیده نشان می دهد.

حرکت در محدوده زیورآلات مجاز

یکی از اشتباهات خانم هایی که گردن کوتاهی دارند، انتخاب گردنبندهای ضخیم و بلند است.باور کنید این مدل ها کوچکترین جذابیتی به ظاهر شما اضافه نمی کنند.اگر خیلی دوست دارید از گردنبند استفاده کنید صفحه بعد راهش را به شما می گوییم.
فقط تا قواعد را یاد نگرفته اید بی گدار به آب نزنید!

بهتر است گل سینه ها را اینطور تعریف کنیم؛ آویزهایی که بدون زنجیر مانده اند، زنجیر همان چیزی است که کار شما را خراب می کند به همین خاطر می توانید با خیال راحت آویزها را به لباس تان سنجاق کرده و از زیبایی و شیک پوشی تان لذت ببرید!

ضمن اینکه گل سینه ها حواس را به خودشان جلب می کنند البته نه به اندازه گردن.

یقه چند سانتی?

نگران نباشید، یادمان نرفته چه گفتیم! از حالا به بعد سراغ یقه هایی برویدکه پشت شان بلند و ایستاده و جلوی شان هفتی یا گرد است.با این راه حل خیلی سریع گردنی کشیده خواهید داشت.

به شومیز بژ نگاه کنید که چطور سه اصل اساسی را با هم ترکیب کرده:پشت یقه کمی ایستاده است،جلویش کمی باز است و یک دوخت عمودی نازک هم جلوی لباس قرار گرفته.همه این سه حرکت با هم به مات کردن گردن کوتاه می انجامد!

امان از یقه ها!

وقتی گفتیمسراغ گردنبند نروید، می دانستیم بلافاصله اخم می کنید اما نگران نباشید، هر چیزی راه حلی دارد! این هم راه حل جایگزین شما؛ یقه هاییکه طرح دارند، می توانند جایگزین های خوبی برای گردنبندها باشند.

در کنار همه نکاتی که تا الان گفتیم این نکته اساسی را جا نیندازید؛ در مورد فرم گردن های کوتاه، بالابستن موها بیشتر از باز کردن شان جواب می دهد.شما باید تا حد ممکن قد بالاتنه تان را بلندتر نشان دهید و این کار با بستن موها امکان پذیر می شود.

فرق نگذارید!

قبلا روی هماهنگی رنگ و فرم زیورآلات با لباس های تان تاکید می کردیم، حالا که زلم زیمبوهای دور یقه جای گردنبندرا می گیرند هم اوضاع فرقی نکرده همچنان حواس تان به جزئیات ظاهری باشد و مراقب باشید رنگ لباس و زلم زیمبوهایی که طراح برای شان انتخاب کرده به هم بیایند.

از زیورآلات کمک بگیرید

خیلی از خانم ها نمی توانند زنجیرشان را از خودشان جدا کنند.پیشنهاد ما به آنها این است که نازکترین و نامرئی ترین زنجیر ممکن را انتخاب کنند طوری که اصلا به چشم نیاید؛ این آخرین راه حلی است که برای نگه داشتن زیورآلات تان پیشنهاد می کنیم.

این نکته در مورد کسانی که علاوه بر گردنی کوتاه، دست های توپری دارند هم صدق می کند یعنی نباید سراغ دستبندهای ضخیم بروند.

مدل هایی هم هستند که به گردن خانم ها می چسبند.این مدل ها برای کسانی که لاغراندام هستند و گردن های کشیده ای دارند، مناسبند اما وای به روزی که انتخاب افراد سایزبالا با گردن های توپر شوند!

زیبایی شما علاوه بر اینکه درونی است قطعا به عوامل بیرونی هم ارتباط دارد.تا جایی که ممکن است مدل های چسبان را انتخاب نکنید حتی اگر عاشق شان هستید!

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *