جدیدترین مدل چیدمان منزل عروس اینستاگرام

چیدمان منزل عروس

دکوراسیون خانه عروس

اتاق پذیرایی لوکس در دکوراسیون منزل عروس

اگر فضا به اندازه کافی در اختیار دارید و مساحت منزل شما زیاد است توصیه می کنیم بخشی از منزل را برای طراحی اتاق پذیرایی در نظر بگیرید. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید در این ایده پردازی از کالاهای لوکس زیادی استفاده نشده اما نور پردازی به شکلی صورت گرفته که سبب منحصر به فرد شدن این دکوراسیون شده است. یک کاناپه سه نفره در کنار یک مبل تک نفر تنها عناصر اصلی هستند که در این چیدمان مورد استفاده قرار گرفته اند. در ادامه با استفاده از دو شال مبل پشمی کار دکوراسیون این اتاق پذیرایی دنبال شده است. استفاده از رنگ های متنوع در این ایده پردازی هیچ گونه به ریختگی را حاصل نکرده است. کوسن های با رنگ روشن در کنار پاف پشمی و فرش طوسی رنگ به زیبا تر شدن این طراحی دامن زده است. همان طور که در ابتدای این متن اشاره شده نور پردازی سبب زیبایی این فضا شد است. در ابتدا شما نور پردازی سقفی را شاهد هستید در ادامه یک آباژور رو میزی با همراه یک لوستر آویز کار نور پردازی را دنبال کرده است. در نهایت با استفاده از یک آباژور ایستاده کار نور پردازی به انجام رسیده است.

 اتاق پذیرایی لوکس در دکوراسیون منزل عروس

اتاق پذیرایی چیدمان منزل عروس

اتاق نشیمن خانه عروس

اتاق نشیمن اولین و مهم ترین قسمتی است که بعد از اتاق خواب مورد توجه قرار می گیرد. اگر فضای بزرگی برای دکور کردن در اختیار دارید به راحتی می توانید کار دیزاین کردن فضا را با یک سرویس مبل و یک میز نهار خوری به انجام برسانید. در زمان دکور کردن به این نکته باید توجه شود که هارمونی رنگ بین عناصر داخلی به خوبی رعایت شود. به عنوان مثال اگر از سرویس مبل کرمی استفاده می کنید از میز نهار خوری با همین تناژ رنگی بهره بگیرید تا تنالیه رنگی حاصل شده سبب بهم ریختگی در فضا نشود. در ادامه اگر فضای منزل و اتاق نشیمن شما از مساحت زیادی برخوردار نیست به راحتی می توانید با مبل های ال مانند فضای بیشتری را برای نشستن تعداد افراد بیشتر در اتاق نشیمن فراهم کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید از یک مبل ال طوسی رنگ به همراه یک صندلی تکی برای دیزاین کردن این فضا کمک گرفته شده است. از آنجایی که توجه به تنالیه رنگ یکی از بحث های اصلی در دکوراسیون داخلی به شمار می آید. با کمترین وسایل این امر در دکوراسیون محقق شده است. با توجه به اینکه رنگ طوسی در رده رنگ های خنثی قرار گرفته به راحتی با هر رنگ دیگری هم خوانی پیدا می کند. از همین رو از فرش قرمز در کنار کوسن های قرمز رنگ برای دکور کردن این اتاق نشیمن کمک گرفته شده است. سادگی ایده پردازی های اطراف مبل با استفاده از میزهای شیشه ای سفید نیز سبب منحصر به فرد شدن این دکور شده است.

اتاق نشیمن خانه عروس

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون خانه عروس بخش آشپزخانه

خانه عروس را باید به سبکی دیزاین کرد که بوی تازگی و زیبایی در تمام فضا مشهود باشد. استفاده از گل و گیاه های طبیعی و شمع های فانتزی بسیار در این راستا به کمک طراحی شما می آید. همان طور که در آشپزخانه تصویر فوق مشاهده می کنید از کابینت های طوسی برای طراحی آشپزخانه استفاده شده است. رنگ طوسی روشن به شاد تر شدن محیط بسیار کمک می کند مخصوصاً اگر دیوارها با تنالیه رنگی سفید طراحی شده باشد. در این ایده پردازی کابینت ها با رنگ طوسی و دیوارهای با سنگ مرمر سفید طراحی و ساخته شده است. در ادامه با استفاده از یک گل آرایی زیبا در اطراف میز و دیوار یک ایده پردازی مدرن را می توان مشاهده کرد. یکی از پارامترهای که در طراحی دکوراسیون مدرن بسیار به آن توجه می شود سادگی است. مهم ترین عنصری که در این دکور مشاهده می شود. برای دکوراسیون منزل عروس پیشنهاد می کنیم تمام لوازم برقی را روی کابینت ها قرار ندهید که این امر سبب بهم ریختگی و آشفتگی در فضا می شود.

دکوراسیون خانه عروس بخش آشپزخانه

آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل عروس

نمونه دیگر از آشپزخانه منزل عروس

آشپزخانه اپن به خوبی این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام آیتم های مرتبط با آشپزخانه را به نمایش بگذارید. در این ایده پردازی درست برعکس با طراحی قبل دیوارها با رنگ طوسی و کابینت ها با رنگ سفید دیزاین شده است. همان طور که گفته شده رنگ طوسی به شما اجازه می دهد به راحتی در فضا مانور دهید و از هر تم رنگی برای ایده پردازی استفاده کنید. در این تصویر سازی تنها از رنگ سفید و طوسی استفاده شده است که سبب سادگی و مدرن شدن فضا شده است. آباژورهای آویز از سقف با رنگ طوسی است همچنین شال مبل رنگ طوسی در کنار فرش طوسی داخل آشپزخانه هارمونی رنگ را به خوبی حاصل کرده است. پارکت های کف آشپزخانه و میز اپن با پایه های صندلی پشت اپن به خوبی ست شده است. باید به شما بگویم کوچک ترین مسائل در زمان دکوراسیون کردن به چشم می آید و در یک نگاه کلی طراحی نهایی شما را نمایش می دهد.

 نمونه دیگر از آشپزخانه منزل عروس

آشپزخانه باتم رنگی سفید طوسی

میز نهار خوری در چیدمان منزل عروس

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در یک محیط مستطیل شکل از مبل راحتی و میز غذا خوری برای دکور کردن فضا کمک گرفته شده است. تم رنگی این بخش از منزل نیز با رنگ طوسی دنبال شده است. اگر می خواهید در چیدمان منزل عروس یک طراحی خاص را دنبال کنید به دو پیشنهاد ما دقت کنید. اول اینکه از نور پردازی ویژه کمک بگیرید تا وسایل استفاده شده در دکوراسیون به خوبی نمایش داده شود و در ادامه توصیه می کنیم بخشی از منزل را با آینه کاری جلوه بیشتر بدهید. در این طراحی قسمت پشت میز غذا خوری با استفاده از آینه های لوزی لوزی به شکل بسیار چشم گیری دیزاین شده است. این امر با استفاده از یک لوستر بلوری به زیبایی بیشتر این فضا دامن زده است. همان طور که مشاهده می کنید گل آرایی مهم ترین رکن برای دکوراسیون خانه عروس به شمار می آید. سرزندگی و شادابی دو عنصری هستند که با استفاده از گل آرایی مشهود است. در انتهای این سالن زیبا یک سرویس مبل طوسی رنگ درست در روبروی تلویزیون قرار گرفته است.

 میز نهار خوری در چیدمان منزل عروس

دکوراسیون بخش مرتبط با میز نهار خوری

اتاق خواب در منزل عروس

عروس خانم ها برای طراحی اتاق خواب حساسیت بسیار به خرج می دهند. به شما توصیه می کنیم تنها از پارامترهای اصلی که برای دیزاین اتاق خواب استفاده می شود کمک بگیرید. به عنوان مثال در این طراحی از یک ست هم رنگ کرم گرفته شده است. یک تخت صدفی به همراه یک پاف پا تختی عوامل اصلی این دکوراسیون محسوب می شوند. پشت دیوار این تاق خواب زیبا با استفاده از پارچه ای هم رنگ با سرویس خواب به صورت لوزی مانند دیزاین شده است که این امر به دستت متخصصان این فن به راحتی انجام می شود. در ادامه از کوسن های ساده و ساتن استفاده شده که به زیبا تر شدن طراحی روی تخت کمک کرده است. لبه پایینی تخت با استفاده از یک پاف صندوقی دکور شده که با یک تیر می توان دو نشان زد. اول اینکه شما می توانید به عنوان یک مبل از این کالا استفاده کنید و در ادامه به عنوان یک صندوق برای قرار دادن وسایل خود کمک بگیرید. استفاده از آباژور صدفی در کنار فرش مخملی کرم قهوه ای سبب شده است هارمونی رنگ به خوبی رعایت شود.

 اتاق خواب در منزل عروس

اتاق خواب در منزل عروس

ایده پردازی دیگر برای اتاق خواب عروس

همان طور که اشاره شد چیدمان خانه تازه عروس بحث بسیار پیچیده‌ای دارد مخصوصاً اتاق خواب که نیاز به توجه بسیاری دارد. در این ایده پردازی فضای بیشتری برای دکور کردن در اختیار است به همین خاطر از عناصر بیشتری برای دکوراسیون کردن استفاده شده است. تخت دو نفره، مبل تک نفره، پاف جلو مبلی، کاناپه دو نفره، میز عسلی و آباژور های ایستاده و دیواری از جمله مواردی است که برای دکور کردن این اتاق خواب زیبا مورد استفاده قرار گرفته است. همان طور که مشاهده می کنید همانند ایده پردازی قبل از یک تم رنگی برای تمام عناصر استفاده شده است. همه وسایل از رنگ کرم روشن بهره گرفته اند که به روشن شدن بیشتر فضا کمک کرده است. کمدی که در قسمت بالای تختی استفاده شده است از بهم ریختگی در فضای اتاق خواب جلوگیری می کند. شما می توانید از فرش های ساده یا موکت های پرز بلند برای دیزاین کردن اتاق خواب عروس خود استفاده کنید.

 ایده پردازی دیگر برای اتاق خواب عروس

اتاق خواب در چیدمان منزل عروس

سرویس بهداشتی در چیدمان منزل عروس

یکی از پیشنهادات ویژه ما برای طراحی یک سرویس بهداشتی شیک و لوکس استفاده کردن از تم رنگ سفید است. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید به راحتی می توانید یک طراحی مدرن را با کمترین هزینه در این تصویر مشاهده کنید. دیوارهای با سنگ های مرمری سفید با کمترین هزینه طراحی و ایده پردازی شده است. در ادامه با یک وان سرامیکی شیک و زیبا گوشه ای ترین قسمت این سرویس بهداشتی دکور شده است. چیدمان سرویس بهداشتی با استفاده از گل های طبیعی یا گل های خشک نیز به زیبایی محیط اضافه می کند. اگر فضا به اندازه کافی در اختیار شما نیست به راحتی با استفاده از دو رخت آویز ساده می توانید حوله های مخصوص خود را آویزان کنید. ایده پردازی در چیدمان خانه عروس بهتر است با المان های سفید رنگ دنبال شود تا زیبایی بیشتر در محیط مشهود باشد. همچنین اگر تمایل دارید چیدمان خانه عروس به صورت رنگی دنبال شود به شما طراحی پایه را با رنگ طوسی توصیه می کنیم. این امر سبب می شود ایده پردازی با هر تناژ رنگی برا شما ممکن شود.

سرویس بهداشتی در چیدمان منزل عروس

سرویس بهداشتی در چیدمان منزل عروس

چیدمان منزل عروس

همان طور که در مقاله پیش رو مشاهده کردید ایده پردازی بخش های اصلی منزل به نمایش گذاشته شده است. چیدمان اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق خواب منزل عروس با تم رنگی طوسی و کرم در تصاویر ارائه شده به نمایش گذاشته شده است. استفاده از شال مبل، شال تخت، پاف کنار مبلی، پاف کنار تختی، آباژورهای ایستاده، رو میزی و دیواری در کنار فرش های مخملی و مبل های رنگی به شما این امکان را می دهد به بی نظیر ترین دکوراسیون دست پیدا کنید. همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شده اگر تمام این عوامل زیر نظر متخصصان طراحی داخلی به انجام برسد بدون تردید شما به یک نتیجه ایدئال و دلخواه دست پیدا خواهید کرد. توصیه ما بهره گرفتن از مشاوران طراحی داخلی منزل برای چیدمان خانه عروس است. این امر سبب می شود هزینه ای انجام شده شما برای خرید جهیزیه به زیبایی بیشتر منزل عروس خانم ها به خوبی به چشم آید. کار را به متخصصیان ما بسپارید تا بهترین نتیجه از آن شما باشد.

چیدمان منزل عروس
منبع : مبل و میز
گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *