انواع مدل شومیز زنانه و دخترانه اینستاگرامی

 

  • [​IMG]

    شومیز گیپور آستین بلند
    انتخاب شومیزها بستگی به سلیقه, فرم اندام, رنگ پوست و … دارد. شومیزهای رنگ روشن و پفی مناسب افراد لاغر و ریز اندام است, خانم ها چاق و درشت بهتر است شومیزهای رنگ تیره انتخاب کنند.

    شومیزهای سفید رنگی که در ادامه مشاهده میکنید در انواع آستین کوتاه و آستین بلند هستند و طرح های ساده ای دارند زیرا پارچه های به کار رفته در آن ها به اندازه کافی زیبا هست.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    مدل شومیز آستین کلوش زنانه
    امسال لباس های آستین کلوش مد شدند و پوشیدن شومیز های آستین کلوش بین خانم ها رایج شد. شومیزهای حریر و کرپ با آستین های کلوش بهترین لباس برای مهمانی های زنانه هستند, این نوع شومیزها را میتوانید با شلوار جین و دامن های شیک ست کنید.

    اگر تیپ جوان پسندانه ای میخواهید باید شومیز تان را با دامن های کوتاه ست کنید, این ست برای مهمانی های زنانه فوق العاده است و ظاهری خانمانه به شما هدیه میدهد. ست شومیز و شلوار جین برای دخترخانم های جوان مناسب است که تیپ اسپرت میپسندند.

    [​IMG]

    مدل شومیز ساده و شیک
    شومیزهای آستین کلوش انواع مختلفی دارند که مدل های شیک آن در این مطلب جمع آوری شده است, شومیزهایی با طرح های یقه سه سانتی, یقه کراواتی, آستین کار شده که برای مناسب های مختلف قابل استفاده اند.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    شومیز دخترانه آستین کلوش
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

  • [​IMG]

      • درز شومیز‌های دکمه دار نباید به هیچ عنوان با فاصله باشد و هر دو لایه باید کاملا بر روی هم منطبق شوند.
    [​IMG]
      • شومیز‌ها معمولا با شلوار ست می‌شوند؛ بنابراین یک شلوار راحت را برای ست کردن با شومیز خود انتخاب کنید. شلوار مناسب به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی در آن حرکت کنید. برای این منظور باید به اندازه دو انگشت بین بدن شما و شلوار فاصله باشد، همچنین بهتر است فضای کمی را برای افزایش احتمالی سایز خود در نظر بگیرید. شلوار باید بر روی پا‌های شما کاملا صاف قرار بگیرد، نه کشیده شود و نه در قسمتی جمع و چروکیده شود. لبه پایینی شلوار نیز، باید پاشنه پا‌های شما را لمس کند.
    [​IMG]
      • دامن‌ها نیز از دستورالعمل‌های مشابه پیروی می‌کنند، مگر اینکه به طور معمول در بالای زانو یا درست زیر مچ پا قرار بگیرند. دامن‌ها را با توجه به قد و فرم اندام خود انتخاب کنید تا زیبایی پا‌های خود را دو چندان کنید.
  • [​IMG]
    [​IMG]

    • و در نهایت همه شما تجربه مهمانی‌های رسمی با کفش‌های نامناسب و آزاردهنده را داشته اید. اطمینان حاصل کنید که کفش راحتی را برای ست کردن با شومیز خود انتخاب می‌کنید. در هنگام خرید سعی کنید تنها مدل و رنگ کفش را در نظر نگیرید و عملا کفشی را خریداری نکنید که در کنج کمد خاک بخورد! همچنین، کارشناسان مد و پوشاک توصیه می‌کنند که برای حمل لوازم ضروری شما یک کیف کوچک آویز می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا دستان شما آزاد باشند.

  • [​IMG]
    منبع : نگاه دانلود
    گرد آوری در : سحر بانو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *