استایل انواع مدل لباس مجلسی بلند گیپور ۲۰۱۹ (به همراه عکس و تصویر)

انواع لباس مجلسی می توان لباس شب یا black tie

 

مدل لباس مجلسی گیپور

پارچه های گیپور مدت ها است که مورد توجه طراحان لباس قرار گرفته اند. ترکیب پارچه گیپور و دانتل با پارچه های ساتن، حریر و کرپ پرطرفدارترین طرح های لباس مجلسی هستند.

پارچه گیپور مناسب همه سن ها و مراسم های رسمی و مهم می باشد.

مدل لباس مجلسی گیپور

این نوع پارچه ها در عین ظاهری با وقار، بسیار خیره کننده و لوکس هستند و زیبایی و وقار خانمانه را نشان می دهند.

مدل لباس مجلسی گیپور رنگ بنفش

 

چون پارچه گیپور از پارچه های محبوب و مورد علاقه خانم ها است فشن شوها همچنان سعی میکنند در طراحی کالکشن های جدید خود از پارچه های گیپور استفاده کنند.

در کنار لباس مجلسی گیپور بهتر است از اکسسوری های کم، ظریف و ساده استفاده کنیم. همین طور استفاده از کیف و کفش تور و گیپور چندان مناسب نیست.

استفاده از گیپور به عنوان بالاتنه لباس مجلسی

 

 

رنگ زرشکی از گروه رنگ قرمز است و رنگ گرم محسوب می شود. مناسب افرادی با چهره های روشن و برنزه است. لباس مجلسی راسته، برای افرادی با اندام متناسب مناسب تر است چون علاوه بر این که برجستگی های اندام را به خوبی نشان می دهد نیازی به پنهان کردن قسمت های دیگر از بدن ندارد.

مدل لباس مجلسی گیپور رنگ بژ

مدل لباس مجلسی گیپور رنگ بژ

رنگ بژ مناسب برای همه رنگ پوست ها، اگر پوست روشن و رنگ چشم ها و موها بور است، لباس مجلسی به رنگ بژ باعث می شود جذاب تر و دوست داشتنی تر به نظر بیایید. اگر پوست سبزه یا برنزه دارید و رنگ چشم ها و موها مشکی است، این رنگ انتخاب کاملاً درستی است.استفاده از کیف و کفش مشکی در کنار رنگ بژ حالت رسمی تر ایجاد می کند، اگر از کیف و کفش قرمز یا نارنجی استفاده کنید، گرمای بیشتری به استایل شما اضافه می کند.

لباس مجلسی با دامن پلیسه مناسب افرادی است که پاهای لاغری دارند. چون پلیسه روی هر قسمت از بدن باعث پر تر نشان دادن آن قسمت می شود.

مدل لباس مجلسی گیپور

استفاده از رنگ مشکی علاوه بر اینکه رنگ کاملاً شیک و رسمی است باعث لاغرتر دیده شدنمان می شود. افراد چاق نباید از لباس های گشاد یا تنگ استفاده کنند. این مدل لباس مجلسی مناسب افرادی است که پایین تنه پرتری دارند. برای کمترنشان دادن چاقی پایین تنه از گیپور کار شده برای بالاتنه استفاده کرده است تا توجه را فقط به آن قسمت جلب کند.

 

 

استفاده از لباس تک رنگ اندام را لاغرتر نشان می دهد.استفاده از آستین گیپور علاوه بر زیباتر کردن لباس از چاقی دست ها و بازوها کمتر می کند. قرار گرفتن خط کمر بالاتر از کمر، به اندام فرم می دهد و کمر را باریکتر نشان می دهد. یقه هفت برای لباس سینه را کوچکتر و گردن را کشیده تر نشان می دهد.

 

رنگ سورمه ای، رنگ خنثی است که مناسب هر رنگ پوستی است. سورمه ای هیچگاه از مد نمی افتد و برای هر فصلی مناسب است. این رنگ هم کلاسیک است هم اسپرت برای همین مناسب مراسم های رسمی و مراسم های غیر رسمی و دوستانه است. ست کردن سورمه ای با سفید از چشمگیرترین ست هاست. جنس پارچه در چاق تر یا لاغرتر به نظر آمدن تاثیر زیادی دارد. پارچه هایی مثل حریر که لطیف و ظریف اند نسبت به پارچه های زمخت مثل مخمل اندام را لاغرتر نشان می دهد.

مدل لباس مجلسی گیپور یقه قایقی

یقه قایقی برای افرادی که بالاتنه لاغری دارند بسیار مناسب است و استفاده از گیپور برای این قسمت، سینه را پرتر و زیباتر نشان می دهد. این مدل یقه،  گردن را کشیده تر نشان می دهد و مناسب افرادی با شانه های باریک می باشد.

مدل لباس مجلسی گیپور : مدل ماهی

 

لباس مجلسی مدل ماهی تقریباً مناسب همه اندام ها است. چون در قسمت کمر تنگ می شود توجه بیشتری بر پهلوها، کمر و شکم دارد. این مدل پایین تنه را پرتر نشان می دهد اگر پایین تنه درشتی دارید بهتر است از این مدل استفاده نکنید.

مدل لباس مجلسی گیپور : مدل ماهی

لباس مجلسی با مدل ماهی هرچه عرض دامن بیشتر باشد، جلوه زیباتری به لباس می بخشد. استفاده از گیپور در قسمت بالا لباس مجلسی مدل ماهی بسیار مرسوم است و زیبایی این مدل را دوچندان می کند. اگر قد بلند هستید یقه افقی شما را در این مدل متناسب تر نشان می دهد.

 

استفاده از گیپور به عنوان پارچه اصلی لباس مجلسی

 

رنگ قرمز، رنگ گرم روح افزا و جان بخش است. بسیار انتقال دهنده انرژی است و شور و هیجان ایجاد می کند. افرادی که اندام لاغر و یکدست و مستطیل شکل دارند باید از لباس هایی با یقه باز استفاده کنند تا منحنی های اندام شان جلوه زیباتری داشته باشند.

مدل لباس مجلسی گیپور رنگ قرمز

رنگ سبز نشانه مهربانی و تعادل است. سبز رنگ آرامش بخشی است که نماد ثروت و قدرت است. آستین پفی فانتزی از بروزترین و محبوب ترین مدل آستین ها است. استفاده از پارچه گیپور زیبایی فوق العاده ای به این مدل لباس بخشیده است.

مدل لباس مجلسی گیپور

اگر می خواهید قسمتی از اندام تان کمتر به چشم بیاید بهتر است با کار کردن روی قسمت های دیگر توجه را به سمت دیگر جلب کنید. استفاده از شنل کوتاه زیبا برای بالاتنه باعث کمتر دیده شدن چاقی پایین تنه شده و از درشت تر نشان دادن قسمت سینه هم کم شده است.

مدل لباس مجلسی گیپور رنگ سفید

سفید رنگ خنثی است نشانه پاکی و صداقت است و مکمل رنگ سیاه است. در عین سادگی بسیار شیک و چشمگیر است. پیراهن ماکسی با دو بند ظریف شانه ها زیباتر نشان می دهد. افراد قد بلند بهتر است لباس های راسته و جذب تر بپوشند.

 

رنگ آبی رنگ محبوب بین خانم ها و آقایون است. نشانه صلح و نظم است. رنگ های سرد آرامش بخش هستند. استفاده از مدل یقه قایقی و تنگ بودن لباس در قسمت کمر به اندام حالت شنی داده که از زیباترین مدل اندام به شمار می رود.پارچه گیپور روی تن زیبایی خاصی دارد. چون مناسب همه مدل اندام می باشد.

مدل لباس مجلسی گیپور رنگ روشن

رنگ روشن برای لباس مجلسی با پارچه گیپور مناسب مراسم های بله برون، نامزدی و عقد است. حتی برای دوخت لباس عروس هم از پارچه گیپور استفاده می کنند. برای لباس مجلسی یا لباس عروس دنباله دار بهتر است برای تور اضافه از همان زمینه لباس استفاده شود.

منبع : رادیو مدا

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *