کیف های ساده و قدیمی از جمله وسایلی هستند که اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرند و همه ما در پی دور انداختن آنها هستیم، اما دست نگه دارد، ما در این مطلب از مجله هنر در خانه ترفندهایی برای تبدیل کیف های کهنه و ساده به کیف های مجلسی شیک را مطرح می نماییم که با این روش ها می توان زیباترین و شیک ترین کیف های مجلسی را داشت. پس تا پایان همراه ما باشد و از ایده های جدید و خلاقانه برای تزیین کیف های مختلف دیدن نمایید.

ایده های خلاقانه و جدید برای تزیین کیف های قدیمی و کهنه :

روش هایی که در این مطلب برای تزیین کیف معرفی می نماییم می تواند برای تزیین انواع کیف چرم دست دور، کیف های نمدی، کیف های ساده پارچه ایی و حتی کیف های قدیمی و آسیب دیده به کار رود، از برخی از این روش ها قبلا در تزیین کفش نیز استفاده نموده ایم، با این حال مجددا آنها را مطرح می نماییم تا بتوانید بهترین روش را برای تزیین کردن کیف انتخاب نموده و انجام دهید. یکی از این روش ها استفاده از تور تزیینی می باشد که جلوه ایی خاص به کیف های ساده شما می بخشد.

آموزش تزیین روی کیفتزیین جدید کیف با تور

برای تزیین روی کیف های ساده دخترانه از چشم های متحرک که در خرازی ها موجود می باشند استفاده نمایید و ظاهری متفاوت به کیف خود ببخشید.

تزیین ساده کیفآموزش تزیین کیف

استفاده از گل های پارچه ایی و چرم نیز یکی از جالب ترین روش ها برای تزیین انواع کیف ساده می باشد. از این روش می توانید برای ست کردن کیف با لباس های مجلسی استفاده کنید.

تزیین روی کیف مجلسیتزیین روی کیف با گل پارچه ای

تزیین روی کیف با گل پارچه ایتزیین کیف مجلسی با گل

تزیین زیبای کیف نمدیتزیین زیبای کیف با گل نمدی

تزیین کیف شیک با گل پارچه ایروبان دوزی روی کیف مجلسی

کیف تزیین شده زیباتزیین کیف نمدی

تزیین کیف دخترانه با گلروبان دوزی کیف مجلسی جدید

تزیین ساده کیف با گل چرمیتزیین روی کیف چرمی با گل

تزیین کیفهای ساده با مروارید، مهره و سنگ های تزیینی از جمله بهترین ایده ها می باشد که با استفاده از آن می توانید کیف های ساده خود را تبدیل به کیف های مجلسی شیک و خاص نمایید.

تزیین جالب کیفتزیین روی کیف مجلسی شیک با مروارید

تزیین کیف با مرواریدتزیین زیبای کیف دستی با مروارید

مدل تزیینات کیفتزیین ساده کیف با سنگ های رنگی

تزیین روی کیف نمدی با سنگ و مرواریددیزاین کیف نمدی با مهره و نگین

برای تزیین کردن کیف های ساده و تبدیل آنها به کیف مجلسی بسیار شیک و متفاوت از هر گونه وسیله ساده ایی که در دسترس دارید استفاده نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از جالب ترین ایده ها برای تزیین زیبای کیف های مختلف می باشند. توجه داشته باشید که از این روش ها و ایده ها می توان برای تزیین کردن کیف پول، کیف وسایل آرایش و… نیز استفاده نمود.

تزیین زیبای کیف مجلسیتزیین روی کیف با پر

تزیین ساده کیف با مرواریدکیف نمدی با دکمه های رنگارنگ

تزیین جالب کیف با تور و پارچهتزیین جدید کیف پارچه ایی

سنگ دوزی روی کیف مجلسیسنگ دوزی روی کیف جدید و زیبا

تزیین کیف مجلسی جدیدتزیین شیک و زیبای کیف مجلسی

تزیین روی کیف مجلسیتزیین زیبای کیف مجلسی زنانه

همانطور که مشاهده نمودید ایده های مختلف برای تزیین انواع کیف زنانه و دخترانه وجود دارد که با به کارگیری آنها و با کمترین هزینه می توانید کیف های ساده خود را تبدیل به انواع کیف مجلسی شیک و بسیار زیبا نمایید. حال به بخش کیف و کفش مجله ما مراجعه کنید و با دیگر ترفندها و آموزش های جدید برای دوخت انواع کیف و کفش و تزیین آنها آشنا شوید.

منبع:هنر

گردآوری در:سحربانو