آموزش ساخت بدلیجات دست ساز – گردنبند چرمی

آموزش ساخت بدلیجات دست ساز - گردنبند چرمی
تا به حال آموزش‌های خیلی زیادی را در وب‌سایت زیبامون دات کام در زمینه ساخت بدلیجات دست ساز دیده‌اید و خب حتما بعضی وقت‌ها هم به این مساله فکر کرده‌اید که کاش آموزش‌هایی هم در زمینه استفاده از وسایلی که نمی‌خواهید در جهت ساخت بدلیجات دست‌ ساز داشتید که به شما می‌گوییم راه درستی را آمده‌اید. هدف این متن استفاده از وسایل دور ریختنی یا اضافی برای ساخت گردنبندی تابستانی، جدید و ساده است!

 

ساخت بدلیجات دست ساز و گردنبند چرمی

 

وسایل مورد نیاز برای ساخت بدلیجات دست ساز – گردنبند چرمی

 

پارچه سفید باقی‌مانده (پارچه‌ای که مورد نیازتان نیست)
چرم یا وینیل (یا چرم مصنوعی)
نوار چسب اتو
اتو
قفل چنگک‌دار طلایی
حلقه طلایی مخصوص بدلیجات
قفل طلایی
دکنه‌های طلایی
قیچی
نخ و سوزن
چسب همه کاره (در صورت تمایل)

 

وسایل مورد نیاز ساخت بدلیجات دست ساز

 

برای شروع، پارچه سفید را به اندازه دور گردنتان ببرید. دو رشته هم طول و هم عرض پارچه بریده شده را از نوار چسب اتو جدا کنید و در طرف زیرین پارچه سفید قرار دهید. (طرفی که پشت و چسبیده به گردن قرار می‌گیرد)، سپس با اتوی داغ روی آن را فشار دهید.

وقتی که این ۳ لایه بهم چسبیدند، با قیچی اضافی آن را ببرید تا لبه‌ها نرم و صاف شوند.

 

ساخت بدلیجات دست ساز با پارچه

 

ساخت بدلیجات دست ساز با چرم

 

 

سپس، یک گلبرگ چهار برگی را روی یک کاغذ بکشید و دور آن را خیلی تمیز قیچی کنید. شابلون را روی قسمت پشتی چرم قرار دهید و به هر میزان که دوست دارید دور آن را بکشید. البته اگر موهای بلندی دارید که به اکسسوری ها گیر می‌کنند، می‌توانید گل‌های کمتری درست کنید.

 

درسا کردن بدلیجات دست ساز و گل چرمی

 

گل چرمی برای بدلیجات دست ساز

 

 

اگر دکمه‌های طلایی‌تان مانند تصویر زیر برآمدگی در پشتش دارد، وسط هر گلبرگ را با قیچی کمی ببرید تا بتوانید انتهای دکمه را از آن عبور دهید. سوزن را نخ کرده و از قسمت پشتی پارچه سفیدبه سمت رو به رو عبور دهید و از برآمدگی پشت دکمه که از داخل دو گلبرگ رد کرده‌اید، رد کنید. سپس این عمل را در حرکت برگشت نیز انجام دهید. نگران زیاد آمدن نخ نباشید، چون به راحتی می‌توانید گره بزنید. حالا نخ را ببرید و این عمل را برای گل‌های دیگر نیز تکرار کنید.

 

بدلیجات دست ساز چرمی و طلایی

 

بدلیجات دست ساز گردنبند گلدار چرمی

 

آموزش ساخت بدلیجات دست ساز در خانه

 

وقتی تمام گل‌ها را وصل کردید، از گیره چنگک‌دار در دو طرف بدلیجات دست سازتان استفاده کنید و با دم‌باریک آن‌ها را محکم کنید. می‌توانید به راحتی تعداد زیادی از حلقه‌ها را به هم اتصال دهید تا گردنبندتان دنباله نیز داشته باشد.
لذت ببرید!

 

آموزش ساخت بدلیجات دست ساز در خانه با چرم

منبع:زیبامون

 

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *