ایده های دکوراسیونی سال ۲۰۱۸ برای منزل عروس

ایده های دکوراسیونی سال ۲۰۱۸ برای منزل عروس + عکس

منزل عروس 2018 ، مدل جهیزیه عروس
هر سال یک سری ایده های دکوراسیونی برای چیدمان و تزیین منزل عروس مد میشود که در این مطلب ایده های دکوراتیو سال ۲۰۱۸ را بررسی میکنیم.

چیدمان و تزیینات منزل عروس ۲۰۱۸

خرید جهیزیه و چیدمان منزل عروس یکی از دغدغه های اصلی خانواده عروس است که چه مدلی بخرند و چگونه بچینند تا مد روز و شیک باشد, اگر شما هم عروس هستید و برای دکوراسیون و چیدمان منزل تان دنبال جدیدترین ایده های سال هستید با ما همراه باشید تا بدانید چه رنگی میخواهید برای دکوراسیون تان انتخاب کنید و به چه سبکی وسایل را بچینید.منزل عروس 2018

منزل عروس 2018

منزل عروس 2018

دکوراسیون منزل عروس ۲۰۱۸

سبک مدرن انتخاب کنید

بهترین سبک دکوراسیون برای منزل عروس و داماد سبک مدرن است که اتفاقا با سلیقه عروس خانم های امروزی هم هماهنگ است, در سبک مدرن نحوه چیدمان وسایل بیشتر از خود وسایل به چشم می آید پس در چیدمان وسایل نهایت سلیقه تان را به خرج دهید و تمام اصول را رعایت کنید.

منزل عروس

بهترین رنگ دکوراسیون منزل عروس

رنگ های روشن بکار ببرید

در جهیزیه و دکور منزل عروس هرچه از رنگ های روشن استفاده کنید بهتر است رنگ هایی مانند شیری, صورتی ملایم, آبی کمرنگ, سفید. رنگ های تیره در دکوراسیون منزل خوب اند اما نه برای منزل عروس, خانه عروس باید روشن و دلباز باشد و انرژی مثبت و شادی در آن موج بزند.

دکوری و وسایل تزیینی را دست کم نگیرید

در منزل عروس دکوری ها و وسایل تزیینی حرف اول را میزنند بیشترین تمرکز شما باید روی وسایل دکوری باشد. لوسترهای شیک, ظروف کریستال, گل و گلدان های زیبا, تزیین میزها و دیوار ها نکاتی هستند که باید خیلی به آن ها دقت کنید.

منزل عروس

وسایل دکوری و تزیینات منزل عروس

اگر رنگ های تیره دوست داشتید

درست است که رنگ های روشن برای منزل عروس مناسب تر اند اما بالاخره این موضوع سلیقه ای است و شاید یک عروس و داماد دوست داشتند از رنگ های تند و تیره در منزل شان استفاده کنند در این صورت میتوانید از تصویر زیر ایده بگیرید که به بهترین شکل از رنگ های تیره درمنزل استفاده کرده است.

منزل عروس 97

منزل عروس ایرانی سال۹۷

منبع:نمناک

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *