بایگانی ماهانه: می 2019

مدل های زیبا مانتو تابستانی ۲۰۱۹|مانتو تابستانه ۹۸

انتخاب پوششی مناسب با آب و هوا با در نظر داشتن فاکتور سلیقه، چالشی مهم برای افراد است. در این بین خانم‌ها اهمیت بیشتری به این موضوع می‌دهند. در انتخاب لباس مناسب فصل تابستان هم بایستی فاکتورهای متعددی را در نظر داشت. رنگ، جنس و طرح از مولفه‌های اصلی پوشاک هستند. در این پست مجموعه‌ی مدل‌های پیشنهادی ِ مانتو برای فصل تابستان ۹۸ – ۲۰۱۹ قرار داده شده است. مدل هایی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد، مدل‌های مانتو تابستانه ۹۸ از مزون‌های معتبر ایرانی هستند.

ادامه نوشته »

دل های شیک پیراهن و لباس مجلسی برای دختران نوجوان و تینیجر

بسیاری از نوجوانان تمایل دارند در مهمانی ها و عروسی ها ، لباس‌ها و پیراهن‌های ترند شده سال ۲۰۱۹ را خریداری کنند اما انتخاب لباس مجلسی نوجوان و پیراهن مناسب نوجوان چندان ساده نیست. بسیاری از دختران در این سن سختگیر و سخت پسند هستند و دوست دارند با انتخابشان تمام هوش و حواس‌ها را به سوی خود منعطف کنند. ما در این مقاله قصد داریم برخی ایده‌های لباس مجلسی نوجوان را مطابق با روند مد معرفی نمائیم. خرید و انتخاب لباس مجلسی نوجوان تقریبا سخت است. زیرا اکثر نوجوانان دارای روحیات منحصر به فردی هستند و تمایل دارند روحیات خود را در پوشش منعکس کنند. ما در این مقاله تمام لباس‌های مجلسی تینیجری ترند شده در سال ۲۰۱۹ را گردآوری کرده‌ایم تا شما را در انتخابتان راهنمایی کنیم.

ادامه نوشته »

ژورنال ۷۰ مدل لباس مجلسی خیلی شیک و لاکچری خاص ۲۰۱۹

در این پست میخواهیم به شما ۷۰ مدل لباس مجلسی خیلی شیک و لوکس را نشان بدهیم که با توجه به مد های جدید بسیار کار شده و اکثرا سنگ دوزی ، جواهر دوزی شده و مدل دار و خاص هستند. این نوع لباس مجلسی ها برای مجلس ها و عروسی های خاص هستند و مناسب اقوام درجه یک عروس و داماد نیز هستند. این نوع مدل ها بدلیل اینکه خیلی کار شده و ظریف هستند قیمت زیادی نیز دارند.

ادامه نوشته »

مدل های جدیدی از مانتوهای تابستانی

مانتوهای تابستانی با شروع فصل گرما از اواسط بهار که عملا بوی تابستان به اسشمام میرسد و تغییرات مهمی در خصوص پوشش افراد بخصوص پوشش های خارج از منزل بوجود می آید،از لباس های مهم مورد توجه است.

ادامه نوشته »

مدل مانتو اینستا شیک و مجلسی

انتخاب یک لباس زیبا و مناسب سن برای خانم ها کار نسبتا سختی است شما میتوانید با سرچ در اینستا مدل های جدید و به روز مانتو سال را از مزون های معتبر ببینید ولی زمان زیادی را باید صرف دیدن و گشتن در اینستا کنید به همین دلیل ما جدیدترین ها را برای شما در این نوشته به نمایش گذاشته ایم.

ادامه نوشته »

مدل مانتو مجلسی بلند جلوباز اینستاگرامی

مانتو لباس محبوب و پر استفاده در بین خانم ها است که تنوع بسیار بالایی دارند ار جهت رنگ و مدل و پارچه ما در این نوشته برای شما مدل های جدید و به روز مانتو بلند مجلسی را به نمایش گذاشته ایم .

ادامه نوشته »

مدل لباس مجلسی مشکی بسیار شیک و جذاب برای مراسم مختلف

مدل لباس مجلسی مشکی از انواع پیراهن های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان است و این طرح پیراهن مجلسی در انواع مدل های ساده و کار شده موجود است و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها لباسی با تن پوش مناسب را انتخاب نمایید.

ادامه نوشته »

مدل مانتو بلند اسپرت و مجلسی سال ۹۸

مدل مانتو بلند اسپرت و مجلسی سال ۹۸ مانتو بلند اسپرت : مانتو در کشور ما جزء آن دسته از لباس هایی محسوب می شود که کاربردهای مختلفی دارد و معمولا در مدل ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود. مدلهای جدید مانتو بلند اسپرت بهاره مدل مانتو بلند اسپرت اندامی […] نوشته مدل مانتو بلند اسپرت و مجلسی سال ۹۸ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

ادامه نوشته »

مدل لباس مجلسی ساتن جدید با طراحی زیبا و متفاوت برای سلیقه های مختلف

مدل لباس مجلسی ساتن از انواع پیراهن های مجلسی براق و خاص است و اگر شما تمایل دارید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی بی نظیر داشته باشید بهتر است این طرح لباس را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

ادامه نوشته »