بایگانی ماهانه: فوریه 2019

عکس های اختصاصی مدل مانتو زنانه اسپرت سال ۹۸

مدل مانتو اسپرت کوتاه مدل مانتو اسپرت دانشجویی مدل مانتو اسپرت ۹۸ مدل مانتو اسپرت ۲۰۱۹ مدل مانتو مشکی اسپرت مدل مانتو دخترانه ۲۰۱۹ مدل مانتو دخترانه جدید مدل مانتو بلند دخترانه ر در این قسمت از دنیای مد سحر بانو برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدوارم که خوشتان بیاید .

ادامه نوشته »

مدل مانتو نخی ۲۰۱۹ |مدل مانتو نخی زنانه شیک

انواع مدل مانتوی نخی زنانه زیبا ۲۰۱۹ با رنگ های زیبا و مدل های خاص را در این مدل مشاهده نمایید.مد روز تهران در سال ۲۰۱۹ را در مدل مانتو نخی در ادامه مشاهده کنید .

ادامه نوشته »

ایده برای چیدمان سفره هفت سین نوروز ۹۸

بسیاری از خانم ها خوش ذوق و کدبانو علاقه دارند که در ایام عید با چیدمان سفره هفت سینی زییا و چشم نواز زیبایی منزلشان را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی دو چندان کنند . اگر شما هم جزو این دسته از بانوان خوش سلیقه هستید پیشنهاد می شود تصاویر زیر را از دست ندهید . در ادامه عکس های زیبا ایده برای چیدمان سفره هفت سین نوروز ۹۸ را مشاهده نمایید :

ادامه نوشته »

مدل مانتو مجلسی جدید ۲۰۱۹

یکی از بزرگترین چالش های پیش روی هر خانم انتخاب لباس است. بطوری که برخی اوقات خانم ها را به وسواس زیاد در انتخاب لباس متهم می‌کنند. این کاملا طبیعی است و در برخی آقایان هم این حس وجود دارد. پوشش هر جامعه ای وابسته به فاکتورهایی همچون مذهب، پیشینه‌ی تاریخی و سلیقه است. در کشور ما با در نظر گرفتن این فاکتورها، مانتو محبوب‌ترین پوشش و انتخاب اول خانم ها است. در این مطلب مجموعه ای از مدل مانتو های مجلسی جدید را مشاهده می‌کنید.

ادامه نوشته »

ست مانتو مادر و دختر و پسر؛ برند هیرا رویال کیدز

لباس های ست همیشه هیجان انگیز است حالا چه لباس ست مادر با دختر باشد یا لباس مادر و پسر باشد. در این مطلب مجموعه ای از عکس های مانتو ست مادر و دختر و پسر از مجموعه موفق هیرا رویال کیدز را برایتان فراهم آورده ایم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

ادامه نوشته »

مدل های پیشنهادی مانتو برای بهار ۹۸

مدل های پیشنهادی مانتو برای بهار ۹۸ زنانه و دخترانه را در این قسمت از دنیای مد سحر بانو برای شما عزیزان برای عید نوروز ۹۸ قرار دادیم . امیدوارم که خوشتان بیاید .

ادامه نوشته »

زیباترین متن های تبریک روز مادر

روز مادر یکی از مناسبت های ما ایرانیان است که هر ساله به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا (س) این روز را به همه زنان و به خصوص به مادران تبریک می گویند. گفتنی است که در تقویم جهانی هم برای این روز خاص تبریک گفته می شود و روز جهانی مادر برای همه مادران در سراسر کره زمین است. به این ترتیب مردان روز زن را به همسران خود تبریک می گویند و برای همین مناسبت هم بازار هدیه روز زن و همینطور هدیه روز مادر حسابی داغ داغ می شود. برخی از افراد با خرید شاخه گلی این روز را به مادران خود تبریک می گویند و برخی هم با ارسال متن زیبای تبریک روز مادر محبت خود را به مادرشان می رسانند. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در این مورد زیباترین عکس نوشته های تبریک روز مادر ۹۶ رو به همراه زیباترین متن ها گردآوری و منتشر کرده ایم و به همه مادران ایرانی هم این روز را تبریک می گوییم و برای شان آرزوی سلامتی داریم.

ادامه نوشته »

ژورنال جدیدترین مدل های مانتو برای نوروز ۹۸

مانتو یکی از پرکاربردترین لباس‌های زنانه شناخته می‌شود که تاثیر زیادی در زیبایی استایل خانم ها دارد. در این مقاله قصد دایم جدیدترین مدل مانتو عید ۹۸ را به شما عزیزان نشان دهیم. کافیست تا انتها با ما همراه باشید.

ادامه نوشته »