آموزش کاربرد کاغذ دیواری متالیک در طراحی دکوراسیون

کاربرد کاغذ دیواری متالیک در طراحی دکوراسیون

کاغذ دیواری متالیک یکی از انواع جذاب و پرطرفدار کاغذ دیواری هست. اونها جزئی از سبکهای کلاسیک هستن که به راحتی میتونیم برای تطبیق با سبک های مختلف طراحی دکور داخلی استفاده کرد. براق بودن و رنگهای خاص این نوع کاغذ دیواری اون رو بین سایر طرحها برجسته و جذاب تر نشون میده. در ادامه با کاربرد این نوع کاغذ دیواری در فضاهای مختلف خانه آشنا میشیم.

فواید استفاده از کاغذ دیواری های متالیک

طراحی دکور دیوار پشت تخت خواب با کاغذ دیواری متالیک

طراحی دیوار نشیمن مدرن با کاغذ دیواری متالیک

۱٫انتخاب کاغذ دیواری متالیک با رنگهای خنثی

رنگهای طلایی، رزگلد، نقره ای و برنز از رنگهای خنثی برای کاغذ دیواری متالیک بشمار میان که جذاییت و درخشندگی بیشتری دارند و متداول و پرطرفدارند. این نوع کاغذ دیواری گزینه مناسبی برای طراحی دکور به سبکهای مینیمال و رنگهای خنثی است و چون زمینه رنگی ملایمی دارن براحتی با هر رنگ مبلمان هماهنگ میشوند.

چگونه کاغذ دیواری مناسب با فضاهای خونه انتخاب کنیم؟ برای اینکه کاغذ دیواری مناسب هر کدوم از فضاهای خونه رو انتخاب کنیم باید به ویژگی های اون فضا و سلیقه خودمون توجه کنیم. نکاتی برای انتخاب درست کاغذ دیواری…
ادامه مطلب

ارائه شده توسط

کاغذ دیواری متالیک با طرح هندسی طلایی

کاغذ دیواری گلدار متالیک

تزیین دکور راهرو با کاغذدیواری متالیک

۲٫کیفیت و دوام بیشتر

از آنجایی که در تهیه این نوع کاغذ دیواری از چندین لایه کاغذ، فویل و تزریق رنگ استفاده میشه نسبت به سایر کاغذ دیواری ها از عمر و دوام بیشتری برخوردارن. اگر بدنبال کاغذ دیواری با دوام و باکیفیت هستید توصیه میکنم از کاغذ دیواری متالیک استفاده کنید و بدون ترس از رطوبت از آنها برای محیطهای مرطوب مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنید.

کاغذ دیواری متالیک در سرویس بهداشتی

طرحی دکور دیوار غذاخوری با کاغذدیواری متالیک

۳٫بزرگتر نشان دادن فضای خانه

این نوع کاغذ دیواری ها خاصیت آینه ای دارند به همین علت مثل آینه عمل کرده و با انعکاس نور فضای اتاق های کوچک رو بزرگتر نشان میده. بنابراین ایده مناسبی برای طراحی دکور فضاهای کوچک خانه محسوب می شوند.

خاصیت آینه ای و بازتاب نور با کاغذ دیواری متالیک

۴٫نگهدای و مراقبت آسان

بر خلاف تصور از این نوع کاغذ دیواری براحتی میشه نگهداری کرد. اونها براحتی قابل شست و شو و با دوام هستن. برای دوام و مراقبت بهتر از اونها دستورالعمل های سازندگان رو میتونید از فروشندگان بخواید.

ناهارخوری لوکس و مدرن با کاغذ دیواری متالیک

۵٫عایق سرما

این نوع کاغذ دیواری ها گزینه مناسبی برای طراحی دکور خانه در مناطق سردسیر هست. فویل موجود در این نوع کاغذ دیواری منجر به بازتاب انرژی گرمایشی خانه به فضا میشه در نتیجه محیط خونه رو گرمتر میکنه .

اتاق خواب گرم و دنج با کاغذدیواری متالیک طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *