آموزش تزیینات خلاقانه آشپزخانه عروس باسلیقه ایرانی

تزیین آشپزخانه عروس با ایده های جدید

تزیینات منزل و آشپزخانه بیشتر از هر کسی برای عروس خانم ها مهم است, آن ها دوست دارند جهیزیه شان را که با کلی ذوق خریده اند به زیباترین شکل تزیین کنند و بچینند. برای تزیین آشپزخانه عروس ایده های متنوع و زیادی وجود دارد که کاملا خلاقانه و زیبا هستند, اگر شما هم جزو عروس خانم هایی هستید که دنبال ایده ها جدید برای تزیین وسال آشپزخانه تان هستید با این مطلب همراه ما باشید.تزیین آشپزخانه عروس

تزیین آشپزخانه عروس

آشپزخانه عروس

مدل آشپزخانه عروس ۲۰۱۸

گل و گلدان, شمع, روبان, پاپیون جزو وسایلی هستند که شما را در تزیین آشپزخانه کمک میکنند, برای عروس خانم های خوش ذوق و باسلیقه ایرانی ایده های ساده ولی شیکی داریم که بتوانند به راحتی آشپزخانه شان را تزیین و زیباتر کنند تا جهیزیه شان شیک تر به نظر برسند.

یکی از کارهای ساده ای که میتوانید انجام بدهید این است که داخل همزن برقی را پر از گل کنید, این کار ساده جلوه بینظیری به آشپزخانه تان میدهد و چشم ها را به خود خیره میکند.

تزیین وسایل آشپزخانه

تزیین وسایل آشپزخانه عروس

تزیین آشپزخانه عروس

همچنین بخوانید :

دکوراسیون آشپزخانه های شیک و زیبا

تزیین آشپزخانه عروس ۲۰۱۸

از شیشه های ساده به بهترین شکل استفاده کنید, آن ها را به شکل زیر با گونی و گل های ریز تزیین کنید و روی اپن یا گوشه ای از آشپزخانه قرار دهید آن ها مانند دکوری های زیبا آشپزخانه را دیزاین میکنند.

تزیین شیشه های خالی

تزیین شیک شیشه های خالی

راه دیگری که برای تزیین شیشه های ساده وجود دارد این است که مانند تصویر زیر روی آن ها بادکنک بکشید و بالای آن را با روبان یا تور پاپیون بزنید میبینید که چقدر زیبا میشود و میتواند جنبه تزیینی داشته باشد.

تزیین شیشه

تزیین شیشه های ساده با بادکنک

برای تزیین یخچال عروس هزاران ایده رنگارنگ وجود دارد, میتوانید به تمام وسایل یخچال پاپیون ببندید و با میوه آرایی نمای داخل یخچال را دوبرابر زیباتر کنید. ژله های رنگارنگ و کیک های زیبا خودشان جنبه تزیینی دارند و یخچال عروس را زیبا میکنند.

تزیین یخچال عروس

تزیین یخچال عروس جدید و زیبا

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *