تغییر زبان اینستاگرام از انگلیسی به فارسی

زبان اینستاگرام را به فارسی تبدیل کنیم

یکی از برنامه های مجازی پرطرفدار این روزها، متعلق به برنامه اینستاگرام است که برای سیستم عامل های مختلف در دسترس است و هریک از ما با هر موبایلی می توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم. اما یکی از مشکلات این برنامه زبان آن می باشد که بصورت پیش فرض بر روی زبان انگلیسی قرار دارد و کاربرانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، نمی توانند از آن به بهترین وجه ممکن استفاده کنند.

از این رو اخیرا برنامه پرکاربرد اینستاگرام در طی یک بروز رسانی کامل تعدادی زبان از جمله زبان فارسی را به این برنامه افزود تا کاربران آن بتوانند هرچه بهتر و آسانتر از این شبکه اجتماعی محبوب با زبان خود استفاده نمایند. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی سحر بانو شما را با روشی ساده و اسان برای فارسی کردن زبان اینستاگرام آشنا سازیم. همراه ما باشید.


مراحل تغییر زبان اینستاگرام:

  1. در اولین قدم شما باید برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید تا آخرین ورژن آن در گوشی شما نصب شده باشد.
  2. اینک برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد بخش پروفایل از پایین صفحه نمایش شوید. اینک همانند تصویر ذیل بر روی ” Settings ” یا همان تنظیمات کلیک کنید.
زبان اینستاگرام

روش فارسی کردن زبان اینستاگرام


  1. در این مرحله شما به بخش تنظیمات وارد گشته اید. از این بخش باید گزینه ” Language ” را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.
زبان اینستاگرام

روش فارسی کردن زبان اینستاگرام


  1. در این قسمت می بایست زبان ” فارسی ” از لیست موجود همانند تصویر ذیل پیدا کنید و سپس تنها یک کلیک بر روی آن کنید. در نهایت زبان برنامه اینستاگرام شما فارسی شد و می توانید با خیالی آسوده با دوستان خودتان در ارتباط باشید.
زبان اینستاگرام

روش فارسی کردن زبان اینستاگرام

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *