ماجرای بیماری حمید هیراد در برنامه نوروزی

ماجرای بیماری حمید هیراد در برنامه محمد علیزاده

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ شب گذشته با تجربه ای جدید وارد قاب تلویزیون شد. این خواننده پاپ که تابحال به عنوان مهمان در برنامه های تلویزیونی حاضر میشد شب گذشته به عنوان مجری ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج مقابل دوربین رفت.

بهار جان ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج است که محمد علیزاده در کنار هیراد حاتمی اجرای این برنامه را برعهده دارند.

محمد علیزاده مجری برنامه نوروزی بهار جان

شبکه پنج سیما در شب های نزدیک به نوروز 99 با ویژه برنامه نوروزی بهار جان به تهیه کنندگی محمد قنبری مهمان خانه های مخاطبان است و این ویژه برنامه تا شب تحویل سال هر شب به مدت 120 دقیقه روی آنتن میرود و در شب تحویل سال هم به مدت 10 ساعت این برنامه پخش خواهد شد.

نام هیراد حاتمی به عنوان مجری این برنامه اعلام شده بود و مجری دیگر این برنامه شگفتانه ای بود که با ورود محمد علیزاده و اعلام نام او به عنوان مجری مشخص شد.

محمد علیزاده

حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ و سنتی کشورمان که متاسفانه این روزها در بستر بیماری به سر میبرد و شب گذشته مهمان محمد علیزاده در این برنامه شد و به گفتگو با محمد علیزاده پرداخت.

حمید هیراد مهمان برنامه محمد علیزاده

حمید هیراد در این برنامه درباره آغاز علاقه اش به موسیقی و خوانندگی با شنیدن صدای استاد شجریان در کودکی گفت و درباره خوانندگی صحبت کرد و در ادامه فیلمی از حمید هیراد روی تخت بیمارستان در حال خواندن شوخی مگه پخش شد.

حمید هیراد

ماجرای بیماری حمید هیراد در برنامه بهار جان

محمد علیزاده درباره بیماری حمید هیراد از او پرسید و درباره اتفاقاتی که در چند سال گذشته برای او افتاده بود صحبت کرد و این خواننده جوان در این باره گفت:حدودا سه سال پیش ،شهریورماه سال 96 بود که متوجه وجود یک ضایعه های لنفی در گلویم شدم و آهنگ شوخی مگه را در این برهه ساختم و روی همان تخت بیمارستان ساخته شد.

آهنگ شوخی مگه به دل مردم نشست و بعد از آن دابسمش های زیادی ساخته شد و واقعا در آن لحظه فقط اشک شوق میریختم و همانجا بود که به من گفتند که یکماه دیگر بیشتر زنده نیستم ولی اصلا به این فکر نکردم که چرا یکماه دیگر زنده ام و چرا من ، به نظرم اتفاقات بد ، حکمت خداست و این اتفاق باعث شد من در مدت کوتاهی متوجه خیلی چیزها شوم و از آنجایی که من دوست ندارم هیچوقت خبر بدی به کسی بدهم و برای همین خبر بیماری ام را به کسی ندادم.

حمید هیراد

ماجرای پلی بک حمید هیراد در برنامه محمد علیزاده

حمید هیراد در ادامه درباره پلی بک آهنگ در کنسرتش صحبت کرد و گفت:من از برهه ای که خبر بیماری را به من دادند شیمی درمانی را شروع کردم و دو سه ساعت قبل از کنسرت حالم بد شد و چون کسی نمیدانست که من چه مشکلی دارم و از طرفی هم نمی خواستم که کنسرتم را لغو کنم و دکتر به من گفته بود که نمیتوانی اوج بخوانی چون به علت فشاری که به مغز وارد میشود ممکن است سکته مغزی کنی و این قضیه اتفاق افتاد و در یک ترک که قسمت اوج داشت پلی بک کردیم و با این فکر که بتوانم اجرای خوبی داشته باشم و مردم متوجه بیماری من نشوند این کار را کردم و در دوره بیماری بخاطر اینکه دوز داروی من پایین بود موهای من نریخت.

در ادامه این صحبت ها محمد علیزاده خطاب به کسانی که کلیپ پلی بک کردن حمید هیراد را در کنسرتش پخش کردند گفت چرا هیچوقت به پدر و مادر حمید هیراد فکر نکردید، چرا فکر نکردید که مادرش تا صبح نخوابید و قلبش به درد آمد و این نهایت بی معرفتی است.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *