لباس های بهاره برای خوشتیپی در بهار 99 + عکس

فوت و فن های انتخاب لباس بهاره

فصل بهار از راه رسید و باید پالتوها و لباس های ضخیم را جمع کنید و لباس های نازک و بهاری را جایگزین آنها کنید، لباس های فصل بهار باید رنگ های شاد و روشن داشته باشند. لباس هایی با رنگ های روشن و طرح های گل گلی استایلی شاد و مناسب فصل بهار به شما میبخشند برای مثال لباس هایی با رنگ های زرد، سبز، صورتی، مرجانی و … برای بهار فوق العاده اند اما لباس های تیره مانند مشکی، سرمه ای و خاکستری اصلا خوب نیستند.

تیپ بهاری 98

تیپ بهاری 99 دخترانه

مدل لباس بهاری

مدل لباس بهاری 2020

برای ایجاد تعادل بین رنگ لباس هایتان بد نیست از رنگ های خنثی هم استفاده کنید، رنگ های خنثی به شما در ست کردن رنگ لباس ها کمک میکنند زیرا با هر رنگی که فکرش را بکنید ست میشوند. رنگ های خنثی مانند طوسی، خاکستری، سفید و …

اگر به استایل کلاسیک علاقه دارید میتوانید یک لباس سفید را با پلیور بپوشید و از اکسسوری های خاص هم استفاده کنید، رنگ سفید در لباس استایل تان را کلاسیک میکند و پیشنهاد میشود در فصل بهار از این رنگ زیاد استفاده کنید.

تیپ بهاره دخترانه

تیپ بهاره دخترانه اسپرت

یکی از بهترین ایده های لباس پوشیدن در این فصل این است که چند لایه لباس بپوشید زیرا آب و هوای فصل بهار دچار تغییرات ناگهانی میشود و شما باید آماده هرگونه تغییر آب و هوایی باشید. چند لایه بپوشید که اگر هوا سرد و بارانی شد سردتان نشود و اگر گرم تان شد خیلی راحت از لباس هایتان کم کنید.

بهترین جنس لباس برای فصل بهار کتان، شیفون، لنین و… هستند. طرح لباس هایتان را با فصل بهار هماهنگ کنید یعنی در فصل رویش گل ها لباس های گلدار بپوشید و استایل فانتزی و جوان پسندی داشته باشید.

لباس بهاری زنانه

لباس بهاری زنانه گلدار

در این فصل زیبا لباس های تنگ و چسبان را کنار بگذارید و کمی لباس های آزاد بپوشید، لباس های نازک و گشاد که حسابی احساس راحتی کنید. دامن های گلدار و شلوار های گشاد باعث میشوند احساس خنکی کنید.

در فصل بهار باید بارانی و چتر همیشه دم دست تان باشد زیرا اعتباری به آب و هوای فصل بهار نیست و هرلحظه امکان دارد هوای آفتابی به هوای بارانی تغییر کند.

لباس بهاره

لباس بهاره زنانه خوش رنگ و زیبا

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *