ست کردن مانتوو شلوار برای عید 99

ست کردن مانتو شلوار

استفاده از رنگ قهوه ای به عنوان رنگ اصلی و ترکیبش با رنگ آبی روشن، ترکیبی که در طبیعت بارها دیده شده است. شال و کفش کرم و کیف همرنگ با مانتو و شومیز استایل کاملی را تشکیل داده است.

ست کردن مانتو شلوار

استایل تابستانی با شلوار راسته گشاد و کفش نوک تیز که با رنگ های زمینی شکل گرفته است.

ست کردن مانتو شلوار

استایل کژوال با ترکیب رنگ یاسی و بنفش، رنگ بنفش با رنگ طوسی که به عنوان شلوار استفاده شده بسیار همخوانی دارد.استفاده از کتونی سفید راحتی استایل را نشان می دهد.

ست کردن مانتو شلوار

رنگ آبی و زرد هر دو از رنگ های اصلی و مکمل هم هستند.مانتوهای خیلی بلند با شلوار لگ ست زیبایی تشکیل می دهند.

ست کردن مانتو شلوار
ست کردن مانتو شلوار

از زیباترین مکمل های رنگ بنفش، رنگ زرد می باشد. استفاده از کیف زرد و روسری طرح دار زیبایی این استایل را بیشتر جلوه می دهد.

ست کردن مانتو شلوار

رنگ سبز نعنایی مانتو از رنگ های پر طرفدار پاستلی حساب می شود. استفاده از رنگ صورتی به عنوان کیف و کفش و شال علاوه بر این که، ترکیب ملیحی به وجود آورده باعث بیشتر دیده شدن طرح های مانتو نیز شده است.

ست کردن مانتو شلوار

این ست مرجانی (رنگ سال 2019) با مانتو عروسکی و کفش پاشنه دار ترکیب رنگ ملایمی دارد. استفاده از شلوار همرنگ کفش و روسری طرح دار، ست را کامل کرده است.

ست کردن مانتو شلوار

رنگ مرجانی با رنگ طوسی ترکیب بسیار شیک دارد. در این استایل فقط از دو رنگ مرجانی و طوسی استفاده شده است.چون آستین های مانتو برش دار و طرحدار است شال ساده همرنگ استایل را کامل می کند.

ست کردن مانتو شلوار

استایل پر هیجان با ترکیب رنگ زرشکی که نشانه انرژی است و صورتی که رنگ ملایم و آرامش بخشی است، کفش های لژ دار که خیلی محبوب هستند گزینه مناسبی برای شلوار های گشاد می باشند.

تا اینجا یاد گرفتیم که چگونه مانتو ست کنیم با شلوار هایی که داریم.

منبع : کمدا

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *