تمرینی که یکجا شما را لاغر و جوان می کند


شما نمی توانید همیشه زمان کافی برای انجام یک سری تمرینات بدنی در طول روز پیدا کنید به خصوص وقتی که کار زیادی دارید، اما هنگامی که فقط کمی وقت آزاد دارید می توانید کارها و تمرینات کوچکی را انجام دهید.

مهمترین چیز در مورد تمریناتی که ما در این بخش از سحر بانو انتخاب کرده ایم این است که باید آنها را به طور مرتب انجام دهید ، شما می توانید هر زمان که به آنها فکر می کنید انجامشان دهید اما برای رسیدن به نتایج واقعی و قابل توجه باید حداقل یک بار در روز انجام شوند .

9 حرکت ساده روزانه برای کاهش وزن و جوان تر به نظر رسیدن

1. ماساژ پیشانی برای چین و چروک

آرنج خود را روی میز کار تان قرار دهید و کف دست تان را بر روی پیشانی بگذارید و با پیشانی خود بر کف دست فشار بیاورید تا زمانی که در گردن خود احساس آرامش داشته باشید و بعد حرکات دایره ای را فقط با کمی فشار انجام دهید و کف دست را از ابروهای خود به سمت موهای تان حرکت دهید. حرکات ماساژ را تا زمانی که کل سطح پیشانی را پوشش دهید، ادامه دهید و دقت کنید که همیشه از ابرو به سمت مو بروید و نه بر عکس .

زمان عالی برای انجام این کار :در تمام طول روز

لاغری و جوانی

لاغری و جوانی با روش صحیح ماساژ پیشانی

2. گره کردن مشت ها برای سالم و جوان نگه داشتن رگ های دست

برای سالم نگه داشتن رگ ها و افزایش خاصیت ارتجاعی آن ها ، این تمرین را چندین بار در روز انجام دهید و اینگونه خواهید فهمید که رگها به مرور زمان کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

برای انجام این تمرین مشت های خود را ببندید و بدون اینکه عضلات را شل کنید ، آنها را در هم گره کنید و این کار را 20 بار ، 3-4 بار در روز انجام دهید.

زمان عالی برای انجام این کار : در طول روز

3. ژیمناستیک لرزشی

به منظور کمک به گردش درست لنف (که از تورم و مایع زیادی در بدن خلاص می شود) ، گردش خون را بهبود می بخشید و باعث می شود صبح احساس راحتی کنید ، می توانید این تمرینات ساده را انجام دهید. این به اصطلاح ویبرو ژیمناستیک دارای پرش های کوتاه و کم است .

برای انجام این تمرین پاشنه های پای خود را حدود 1 سانتی متر از زمین بلند کنید و سپس روی زمین بگذارید، بدون اینکه نیروی زیادی وارد شود و حتی ممکن است بخواهید دندانهایتان را به هم فشار دهید تا هرگونه احساس منفی از لرزش در سرتان به حداقل برسد و این کار را حدود 100 بار انجام دهید و اگر این ورزش را بدون کفش پوشیدن انجام دهید بهتر است.

زمان عالی برای انجام آن: صبح ها در حمام یا بعد از اینکه از یک تپه بالا می روید .

لاغری بدون باشگاه

ساده ترین حرکت برای لاغری و جوانی

4. استفاده از راهرو برای بهبود وضعیت بدن

این تمرین کششی هم برای بزرگسال و هم برای کودکان مفید است با انجام این تمرین کمک می کنید که پهنای شانه را در محلی صحیح قرار دهید و موقعیت شانه( کتف) راست را حفظ کنید و قفسه ی سینه ی خود را باز کرده و ماهیچه های پشتی را قوی تر کنید.

در راهرو بایستید، و کناره های راهرو را در راستای کمر خود نگه دارید، سپس به سمت جلو خم شوید و این حالت را به مدت 10 الی 20 ثانیه نگه دارید.

ماهیچه های پشتی(قسمت کمر) بهتر است به طور فعالی درگیر شوند و پهناهای شانه (کتف) بهتراست به طور محکم و ثابت با تفکر صحیح برای حفظ کردن فشردن شانه ها به دور از گوش ها انجام شوند و سپس به همان حالت آغازین بازگردید . شما می توانید این تمرین را چندین بار در طول روز انجام دهید و به مرور زمان حفظ کردن و انجام این حالت را افزایش دهید .هرچه

بازوهایتان را بلندتر کنید، ماهیچه های بیشتری کار می کنند و می توانید این حالت را برحسب حسی که دارید تغییر دهید:دست هایتان را بر روی کناره های راهرو قرار دهید و یک قدم به جلو بروید و سپس به سمت جلو خم شده و همین طور نگه دارید.

زمان مناسب: در صبح و در غروب در طول راه یا در مسیر سرویس یا حمام

5. تمرین های کوچک موجب به کار افتادن بدن شما می شود حتی اگر به باشگاه نروید.

1. ماهیچه ها ی خود را به مدت 20 ثانیه بفشارید و آرام کنید و یک استراحت 10 ثانیه ای انجام دهید و مجدد این کار را تکرار کنید و این تمرین را 5 مرتبه انجام دهید.

2.در هنگام راه رفتن کفل های شما کشیده می شوند. و هنگامیکه شما قدمی با پای راست تان بر می دارید،کفل سمت راست تان کشیده می شود و بر عکس.

30 قدم این تمرین را انجام دهید و 30 قدم برای استراحت درنظربگیرید و این کار را 5 مرتبه تکرار کنید.

زمان مناسب:در طول روز

ورزش های جوانی

تمرین ساده برای لاغری و جوانی بدون باشگاه

6.جنبش و حرکت پا برای جلوگیری از ایجاد رگ های واریسی

تمرین های بسیاری به منظور پیشگیری از رگ های واریسی طراحی شده است که بایستی با قدم زدن شما انجام بگیرد و این حالت خود باعث می شود که احساس آرامش کنید و به پیشگیری از متورم شدن کمک می کند.

برروی زمین یا برروی مبل دراز بکشید و پاهای تان را رو به بالا بر روی دیوار قرار دهید و به مدت 1 دقیقه در همین حالت دراز بکشید و نوک پاهای تان را بالا و پایین کنید و سپس،پاهای تان را حرکت دهید و مجدد آنها را به سمت عقب بکشید و چهار بار به مدت 2 دقیقه این تمرین راانجام دهید.

زمان مناسب: در غروب،دقیقا قبل از خوابیدن

7.سرتان را بچرخانید تا ماهیچه های گردنتان آرام شوند

این نمونه از تمرین می تواند درد گردن تان را تسلی دهد رنگ صورت تان را بهتر کند که به چگونگی خوب بودن جریان خون و گردش مایع لنفاوی شما بستگی دارد.

هم چنین اگر دچار گرفتگی شدید عضلات باشید، ماهیچه ها می توانند به وسیله ی یک سری از تمرین ها آرام شوند.

ماساژ دادن قسمت پشت گردن تان از قسمت اصلی گردن رو به بالای سر آغاز می شود و سپس با کمری به شکل صاف بنشینید یا بایستید و به آرامی سرتان را به یک طرف و سپس به طرف دیگر بچرخانید و سعی کنید کشش ماهیچه های گردن تان را احساس کنید و این کار را 20 مرتبه انجام دهید.

زمان مناسب: در طول کار روزانه ی خود

درد ماهیچه گردن

رفع گرفتگی شدید عضلات گردن با این حرکات

8.جارو برقی کوچک

تمرین واقعی جاروبرقی بهتراست قبل از صبحانه انجام شود و اگرچه شما می توانید تمرین جاروبرقی کوچک را در طول روز انجام دهید،اما چنانچه در ورزش و تناسب اندام نمناک گفته شده است بهتراست بدانید که اگر این کار را دقیقا بعد از وعده غذایی انجام دهید می تواند خطرناک باشد پس با کمری صاف بنشینید یا بایستید و به صورت دم و باز دم نفس بکشید و نفس خود را با گرفتن شکم تان نگه دارید و این حالت را به مدت 10 الی 15 ثانیه انجام دهید و نگه دارید و آن را پنج مرتبه تکرار کنید.

9. قدم زدن بر روی کفل ها به منظورپیشگیری از ورم کردن بافت های بدن

جدای از گردش خون، ماهیچه فعالیت می کند و متابولیسم بدن را افزایش می دهد و این تمرین عملکرد معده و شکم شما را برای خارج کردن سم ها تحریک می کند.

برروی زمین روی قسمتی که لیز نباشد بنشینید و پای راست خود را بکشید و آنرا به سمت جلو ببرید و سپس پاهای تان را عوض کنید و کمرتان را حرکت دهید از حالت قدم زدن خارج شوید و حداقل 30 قدم را انجام دهید.

زمان مناسب: در صبح و غروب.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *