۱۱ روش برای لاغری با سرعت باور نکردنی سلامت و تغذیه

11 روش برای لاغری با سرعت باور نکردنی
اگر چه به نظر خیلی از چاق‌ها رسیدن به وزن ایده‌آل آرزویی دست نیافتنی است، اما رعایت چند نکته کلیدی می‌تواند تاثیر چشمگیری در تحقق این رویا داشته باشد.۱ – خوردن عرق نعنا یا جویدن آدامس اکالیپتوس میل به غذا خوردن را به سرعت سرکوب می‌کند.

۲- کافئین اسیدهای چرب را آزاد می‌کند و شما می‌توانید راحت‌تر چربی بسوزانید. پلی فنل موجود در چای سبز در کنار کافئین، موجب افزایش سوخت کالری می‌شود (البته اگر فشارخون بالا دارید این نکته را نادیده بگیرید.)

۳ – از روغن زیتون استفاده کنید. این روغن هم سالم‌تر است هم موجب می‌شود غذای کمتری مصرف کنید.

۴ – کم‌آبی بدن می‌تواند متابولیسم شما را تا ۳درصد کندتر کند. یعنی اگر ۷۰ کیلو وزن داشته باشید، حدودا روزانه ۴۵‌کالری کمتر خواهید سوزاند. به عبارت دیگر، سالی ۲۲۰۰ گرم بیشتر چاق می‌شوید. پس آب کافی بنوشید.۵ ‌ – حالا که صحبت از آب شد، بدنیست یک بطری تهیه کنید و برای هنگامی که از منزل خارج می‌شوید آن را پر از آب کنید تا همیشه آب کافی در دسترس داشته باشید.

۶ – هویج، کرفس، سیب‌زمینی را به جای رنده کردن، به قطعات بزرگ‌تر خرد کنید. این کار باعث می‌شود مدتی را صرف جویدن کنید و مقدار کمتری را بخورید.

۷- به یاد داشته باشید که شما می‌توانید روزانه تا ۷۰۰ کالری انرژی بسوزانید.

۸ – نشان داده شده است که نگاه کردن در آینه هنگام غذاخوردن باعث می‌شود که ۲۲ تا ۳۲ درصد کمتر غذا مصرف کنید.۹ – اگر تلفن منزلتان قابل حمل است، می‌توانید به جای آن که بنشینید و با تلفن صحبت کنید، هنگام صحبت کردن کارهای خانه را انجام دهید. ریختن لباس‌ها داخل ماشین‌ لباسشویی (۶۸ کالری)، چیدن میز (۸۵کالری) یا آب دادن گل‌ها (۱۰۲ کالری) می‌تواند وزن بدن‌تان را کم کنند (مقادیر براساس یک فرد ۷۰ کیلویی بیان شده‌‌اند.)

۱۰ – وزن غذا چیزی است که باعث پر شدن شکم شما می‌شود. پس می‌توانید از پرتقال، توت فرنگی، گریپ فروت، طالبی، اسفناج پخته و بروکلی استفاده کنید.

۱۱ – می‌توانید یادآوری‌های لازم برای کاهش وزن را روی تکه‌های کاغذ یادداشت کنید و در جاهایی که راحت قابل دیدن است مانند روی یخچال و … بچسبانید تا همیشه به یاد داشته باشید نباید زیاد غذا بخورید.
این توصیه‌ها را به خاطر بسپارید و آنها را رعایت کنید. پس از مدتی خواهید دید که همین توصیه‌های به ظاهر ساده، می‌توانند کمک بزرگی به شما بکنند و شما را در زمینه‌ای که مدت‌ها برای کسب موفقیت در آن تلاش می‌کردید به نتیجه برسانند.

منبع:ایران نار

گردآوری در:سحربانو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *