جدیدترین دکوراسیون و تزیین اتاق کودک

دکوراسیون و سرویس خواب اتاق کودک بچه گانه دختر و پسر از نوزاد تا نوجوان

برای کودکان اتاق تنها جایی برای خواب نیست. اتاق خواب کودک جای برای بازی ، خنده و خلق خلاقیت است پس طراحی فضای دکوراسیون داخلی اتاق کودک در رشد جسمی و فکری کودک تاثیری مستقیم دارد. این شعار و یا جمله ی تبلیغاتی نیست بلکه جزو نکاتی مهم است که علم روانشانسی کودک در رابطه با ان بسیار گفته است.مدل مو

مدل مو

دکوراسیون اتاق کودک

برای آنکه اتاق کودک خود را محیطی آرام و البته شاد کنید بایستی در قدم اول طراحی دکوراسیون و تزیین اتاق کودک را بنا به سن و جنس کودکتان انتخاب و اجرا کنید. راحتی و احساس آرامش کردن برای کودک نتیجه ای است که از دقت در این نکات حاصل خواهد شد پس تنها به این فکر نکنید که طراحی دکوراسیون اتاق کودکتان را با گرانقیمت ترین لوازم و سرویس چوب و خواب کودک تکمیل کنید بلکه قبل از هر کار بایستی به القای حسی بیاندیشید که از اتاق کودک به نوزاد ، کودک و نوجوان شما منتقل خواهد شد.

دکوراسیون کامل و تزیین اتاق کودک (نوزاد) پسر و دختر

رنگها را با روحیاتی کودکانه انتخاب کنید و با ترکیب رنگهای سرد و گرم تعادل دمای اتاق کودک را برقرار کنید. دکوراسیون اتاق نوجوان به طبع تفاوت های بارزی در طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب رنگ و تزیینات مدرن دارد.

دکوراسیون اتاق خواب کودک

دکوراسیون اتاق کودک

 به استفاده بهینه از فضا در دکوراسیون اتاق خواب و بازی کودک بیاندیشید. در این بخش انتخاب سرویس چوب و سرویس خواب اتاق نوزاد ، کودک و اتاق نوجوان در بخش خاصی قرار خواهد گرفت. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید سرویس چوب اتاق کودک علاوه بر رنگهای متناسب بایستی دسترسی ساده به وسایل بازی و لوازم دیگر را بنا به سن کودک محیا کند.

در دکوراسیون اتاق های کودکان و خردسالان دسترسی به اسباب بازی ها و ایمن سازی محیط و کف اتاق جزو اصول اولیه و تزیین مناسب روحیات این رده سنی در مرحله بعدی طراحی دکوراسیون داخلی اتاق بچه ها قرار دارد.

 دکوراسیون اتاق کودک دختر

نکات تزیین و دکوراسیون اتاق خواب کودک پسر و دختر (نوجوان)

اتاق خواب نوجوانان دختر و پسر به طبع با رده های سنی ها پایین تر مفتاوت خواهد بود. دختران نوجوان علاقه مند به استفاده از استیکرهای شخصیت های کارتونی دخترانه و پسرها علاقه مند به داشتن یک اتاق با تزییناتی پرهیجان هستند. رنگهای مناسب و معمول برای کاغذ دیواری و سرویس تخت و کمد دخترانه نوجوانان ترکیبی از رنگهای سفید و صورتی ملایم یا رنگهایی با تناژ سبز و بنفش است اما برای پسران رنگهای سرد آبی و یا ترکیب رنگهای قرمز و کرم بیشتر استفاده می شود.

تصاویر مدل دکوراسیون کامل داخلی اتاق کودک دختر (نوجوان)

 دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون کامل اتاق کودک

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

 تصاویر دکوراسیون کامل اتاق کودک و چیدمان سرویس تخت و کمد پسرانه (نوجوان)

همانطور که مشاهده می کنید تصاویر به طور واضح ترکیب رنگ و تلفیق اجزا را برای اتاق کودک پسر در دره سنی نوجوان نشان می دهد.

اتاق خواب کودک

دکوراسیون اتاق کودک

عکس اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک پسر و دختر (جوانان)

دیگر اتاق کودک شما به طور کامل از حال و هوایی کودکی و نوجوانی خارج می شود و با اضافه شدن اکسسوارهایی مربوط به پروژه های تحصیلی و درسی بیشتر به سمت جدیت می رود.

دختران همچنان از رنگهای ملایم استقبال می کنند اما پسرها بیشتر به رنگهای تیره و کدر در دکوراسیون داخلی اتاق خوابشان تمایل دارند.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *