زیباترین مدلینگ های زن کره ای در سال ۲۰۱۸

زیباترین مدلینگ های زن کره ای در سال ۲۰۱۸ انتخاب شدند

لازم بذکر است که ۱۱ زن مدلینگ کره ایی در حال حاضر رتبه بندی شده اند . مدل های کره ایی که در ادامه با آنها آشنا می شوید طبق رتبه بندی سال ۲۰۱۸ به عنوان زیباترین مدل های زن کره ای شناخته شده اند مدل مو
مدل مو

۱۱ مدلینگ های زن کره ای در سال جدید

با زیباترین مدلینگ های کره ایی را در ادامه این بخش از زیبایی دنیا مد سحر بانو آشنا خواهید شد.

رتبه ۱۱ زیباترین مدل های زن کره ای Kim So-eun

کیم-سو-اِن متولد ۶ سپتامبر سال میلادی ۱۹۸۹ می باشد .او یک بازیگر زن و مدل کره جنوبی است . او در نقش فوق العاده اش در فیلم تلویزیونی Boys Over Flowers ، محبوب و شناخته شد . کیم-سو-اِن برای اولین بار در فیلم Two Guys در سال ۲۰۰۴ شناخته و دیده شد .
همچنین در سال ۲۰۱۵ در فصل ۴ سریال We Got Married توانست یک نقش مهم را بر عهده بگیرد و به غیر از بازیگری و مدلینگ ، او یک اسنوبردر خوب و ملی کشورش می باشد .
مدل های زن کره ای

عکس زیباترین مدل های زن کره ای

رتبه ۱۰ زیباترین مدل های زن کره ای Bae Suzy

او در تاریخ ۱۰ اکتبر سال ۱۹۹۴ متولد شده است که با نام Suzy شناخته شده و مشهور است. او یک خواننده ، مدل و بازیگر کره ایی می باشد و یکی از اعضای گروه دخترانه به اسم Miss A under JYP Entertainment می باشد . او همچنین یک دیگر از عواملی که باعث شناخته تر شدن او شدند ، بازی فوق العاده و ملودرامش در فیلم Uncontrollably Fond می باشد .
Bae Suzy ، فارغ التحصیل دانشکده هنرهای نمایشی از سئول می باشد و در سال های اولیه زندگانی اش در برخی از برند های آنلاین به عنوان مدلینگ بود که بعدها به دلیل محبوبیتش Madame Tussauds ، از هنگ کنگ یک مجسمه از او ساخت .
مدل های زن کره ای

 برترین مدل های زن کره ای

رتبه ۹ زیباترین مدل های زن کره ای Han Hyo-joo

متولد ۲۲ فوریه سال ۱۹۸۷ می باشد که یکی از بازیگران کره ایی و پیشرو در مدلینگ می باشد . او به دلیل نقش های پیشرو اش در W-Two Worlds، Heritage Heritage و Dong Yi مشهور شد . او همچنین در فیلم Cold Eyes ،در سال ۲۰۱۳ توانست بهترین بازیگر نقش مکمل زن را با تفاوت زیاد کسب نماید . او با تعداد زیادی از جوایزی که در خوانندگی و بازگیری و مدلینگ کسب کرده است ، شناخته شده است .
مدل های زن کره ای

رتبه ۸ زیباترین مدل های زن کره ایKim Sa-rang

متولد ۱۲ ژانویه ۱۹۷۸ که یک بازیگر و مدل کره جنوبی می باشد . او بیشتر به دلیل نقش هایی که اخیرا در تلویزیون داشت ، معروف و مشهور شد . اوهمچنین به عنوان زن موفق در سال ۲۰۰۰ شناخته شد . از سوی دیگر او در سال ۲۰۰۱ در کره جنوبی هدیه بهترین بازیگر زن را داشت . او کار خود را با بازی اش در تلویزیون در سال ۲۰۰۰ آغاز کرد و به غیر از بازیگری اش و مدلینگ بودنش ، در کارهای خیریه ایی نیز شرکت می کند .
مدل های زن کره ای

رتبه ۷ زیباترین مدل های زن کره ای Yoon Eun-hye

متولد ۳ اکتبر سال ۱۹۹۸ می باشد که در زمینه هایی مانند خوانندگی ، بازیگری ، کارگردانی و مدلینگ فعالیت دارد . او همچنین یک عضو فعال گروه دختران به نام Baby Vox به موفقیت رسید . Yoon Eun-hye تنها ۱۵ سال سن داشت که کارش را شروع کرد . او با این گروه از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۵ همکاری داشت .
او در فیلم هایی مانند Marry Him If You Dare ، Missing You ، My Fair Lady ، The 1st Shop of Coffee Prince ، Princess Hours توانست ایفای نقش داشته باشد . او توانست بسیاری از جوایز را در زمینه های بازیگری و خوانندگی کسب کند .
مدل های زن کره ای

رتبه ۶ زیباترین مدل های زن کره ای Go Ara

متولد ۱۱ فوریه سال ۱۹۹۰ می باشد که یکی از محبوب ترین و برجسته ترین بازیگران کره جنوبی است . او در سریال های تلویزیونی با اسم های Reply ، she is best known for starring ، screen presence دارای یکی از برترین نقش های اصلی بود و توانست محبوبیت خاصی بین مردم کره جنوبی کسب نماید . او در زمینه سرگرمی از سال ۲۰۰۳ شروع به فعالیت کرد .
 مدل های زن کره ای

رتبه ۵ زیباترین مدل های زن کره ای Park Ji-yeon

متولد ۷ ژوئن سال ۱۹۹۳ می باشد که یک خواننده ، مدل و بازیگر کره ایی می باشد .
او همچنین در به عنوان یکی از اعضای فعال گروه دختران کره جنوبی به نام T-ara و T-ara N4 می باشد و که سطح انرژی منحصر بفردی دارد و بیشتر به دلیل عملکرد فوق العاده اش شناخته شده است .
مدل های زن کره ای

زیباترین مدل های زن کره ای در سال ۲۰۱۸

رتبه ۴ زیباترین مدل های زن کره ای Jun Ji-hyun

متولد ۳۰ اکتبر سال ۱۹۸۱ می باشد که به عنوان Gianna Jun شناخته شده است . او یک مدل کره ایی و یک بازیگر کره ایی می باشد . او در کمدی رمانتیک به نام My Sassy Girl ، دارای نقش قابل توجهی بود و توانست بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شود .
این کمدی یکی از پرطرفدارترین کمدی های کره محسوب می شد که توانست ایفای نقش کند.
مدل های زن کره ای

رتبه ۳ زیباترین مدل های زن کره ای Park Han-byul

متولد ۱۷ نوامبر سال ۱۹۸۴ در سئول کره جنوبی که یک بازیگر و مدل کره ایی می باشد . او تحصیلاتش را در دانشگاه کونکوک گذراند و از سال ۲۰۰۲ تا کنون در مدلینگ فعالیت دارد .
او با نقش های زیبا و بی نظیرش در بازیگری و طرح های جذابش در مدلینگ معروف و مشهور می باشد .
مدل های زن کره ای

رتبه ۲ زیباترین مدل های زن کره ای Lee Ha-nui

متولد ۲ مارس سال ۱۹۸۳ که در زمینه هایی مانند بازیگری ، مدلینگ ، موسیقی کلاسیک فعالیت دارد و یکی از گیاهخواران کره ایی با نمایش تلویزیونی اش می باشد که در مسابقات برترین زن سال ۲۰۰۷ ، که در مکزیکو سیتی برگزار شد ، نماینده کشورش بود و توانتس رتبه سومین زن زیبا در جهان را کسب کند .
مدل های زن کره ای

زیباترین مدلینگ های زن کره ای

رتبه ۱ زیباترین مدل های زن کره ای Song Hye-kyo

متولد ۲۲ نوامبر سال ۱۹۸۱ که یک زن مدل و بازیگر کره جنوبی می باشد که توانتس با بازی در فیلم های تلویزیونی مانند Descendants of the Sun ، That Winter ، the Wind Blows ، Full House و Autumn in My Heart محبوبیت زیادی کسب نماید . او همچنین به عنوان بهترین ستاره هالیو شناخته می شود و در فیلم های محبوب کره ایی به اسم The Queens ، My Brilliant Life ، The Grandmaster ، Hwang Jin Yi توانست ایفای نقش نماید .
 مدل های زن کره ای
منبع : نمناک
گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *