شیکترین مدل مانتو و پالتوهای بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

 بهنوش طباطبایی و همسرش

 بهنوش خانم طباطبایی تیپ و پوششی به ملایمت و ملاحت چهر ی زیبایش دارد. اکثر عکس های او در کنار همسرش مهدی پاکدل منتشر می شودبه همین دلیل برای نمایش مدل مانتو و پالتوی بهنوش طباطبایی عکس هایی مشترک از او و همسرش یا دوستانش را قرار دادیم .سبک لباس پوشیدن بهنوش طباطبایی سبکی ساده است ولی منحصربه فرد خودش. این به ان معنا نیست که خانم بازیگر لباس های عجیب و دست نیافتنی انتخاب می کند بلکه ترکیب رنگ و سبک پوشش خودش را به درستی انتخاب و اجرا می کند. استفاده از روسری های بزرگ و یا همرنگ بودن با رنگ و مد سال هم در برخی از مدل مانتو و پالتوهای خانم طباطبایی دلیل دیگر جذابیت پوشش اوست.

 بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و همسرش

زیباترین مدل مانتو و پالتوهای بهنوش طباطبایی

عکس زیبای بهنوش طباطبایی با پالتوی دورنگ مشکی قرمز در بین عکس های بازیگران در جشنواره فیلم فجر سال ۹۲را می بینید که چطور خانم بازیگر جذابیت تیپش را با یک جفت پوتین چرم ساق بلند تکمیل کرده است.

 مدل پالتو شیک

در میان مدل پالتوهای بهنوش طباطبایی چند مدل دیگر هم جزو بهترین های مدل پالتو زمستانی بازیگران زن هستند که در میان عکس های او روی فرش قرمزها در کنار همسرش مشاهده می کنید.یک سبک تقریبا متداول در مانتو و پالتوهای این بازیگر زن ایرانی به چشم می خورد و آنهم دوبخش بودن مانتو و پالتو است.

 بهنوش طباطبایی

مدل پالتو شیک

مدل مانتو های دانتل بهنوش طباطبایی

عکس دیگری که یکی از بهترین مدل مانتوهای بهنوش طباطبایی را نشان می دهد مربوط به حضور این بازیگر زن و همسرش مهدی پاکدل در چهاردهمین جشنواره حافظ در خرداد ماه ۹۳ است. این استایل مانتوی با ترکیب دو پارچه تبدیل به مدل مانتوی عید سال ۹۴ برای بسیاری از خانم های شیک پوش و البته خاص پوش شد.

مدل مانتو بهنوش طباطبایی

مانتوی دانتل بهنوش طباطبایی در عکسی دیگر با طراحی دوخت دولایه دیده می شود. به طوری که در تصویر مشاهده می کنید این مدل مانتوی دانتل یک لایه زیرین مشکی ساده دارد و قسمت اصلی ان رویه دانتل است.

 بهنوش طباطبایی مدل مانتو دانتل

یکی دیگر از مانتوهای زیبای بهنوش طباطبایی مانتوی تابستانی زیبایی بود که او در نشستن تئاتر سیندرلا پوشیده بود و ترکیب رنگ حرفه ای این مانتو بینظیر بود.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *