آموزش پیراهن و سارافون بهاره دخترانه ۱ – ۳ سال

سارافون های بهاری دخترانه

به نظرم سارافون بچه گانه از شیرین ترین لباس هایی است که دختر بچه ها میچوشند و حسابی ناز و دلبر می شوند ، ضمن این که این لباس ها خیلی متنوع هستند و تفاوت های زیادی از نظر جنس و طرح و رنگ در بازار دارند و هم برای فصل های مختلف سال هم تابستان و هم بهار مناسبت است.سارافون دخترانه

سارافون دخترانه

لباس بهاری بچه گانه از جمله خریدهایی است که برای والدین لذت بخش است. مدل های لباس دخترانه بچه گانه آن هم برای فصل بهار بسیار متنوع و دارای طرح و رنگ فراوان است. پارچه های گلدار و زیبا با برش های فوق العاده و دوخت های بی نظیر لباس های دخترانه، باعث شده که هر بیننده ای را که شاهد مدل های ویترین مغازه هاست به واکنش وادارد. شاید به خاطر لباس های شیک و زیبای دخترانه هر فردی دوست داشته باشد دختربچه داشته باشد تا بتواند از این لباس ها را بخرد و تنش کند و لذتش را ببرد.

سارافون دخترانه

سارافون دخترانه بچه گانه

سارافون دخترانه

مدل سارافون بهاری بچه گانه

اگر به دنبال خرید لباس بهاره دخترانه هستید بهتر است ابتدا مدل های متنوعی را که در این مقالۀ روزچین معرفی می شوند ببینید تا بتوانید خرید باب میلتان را انجام دهید. هوا در روزهای اول سال و بهار کمی خنک است، پس بهتر است لباس های چند تیکه ای را که دارای جوراب شلواری و سویشرت هستند خریداری کنید تا دختر نازنینتان سرما نخورد. حُسن این مدل لباس ها این است که هنگام گرم شدن و آفتابی بودن هوا تنها کافی است سارافون آن را به کودکتان بپوشانید.
سارافون بچه گانه

سارافون بچه گانه ۲ ساله

سارافون بچه گانه

پیراهن و سارافون دخترانه ۹۷

سارافون دخترانه

لباس بهاره دخترانه بچه گانه

جنس های بهاره لباس کودکان معمولاً از جنس نخ پنبه بوده و بسیار لطیف و خنک هستند، برای شست و شوی لباس کودکان بهتر است از پودر لباسشویی مخصوص کودکان که معمولاً پودر صابون است استفاده کنید و لباس هایشان را جداگانه بشویید. برخی ها از لباسشویی های کوچک سطلی برای این منظور استفاده می کنند که این عالی است. در این ماشین ها هرگز لباس روشن کودکتان زیبایی اش را از دست نخواهد داد، البته باید هنگام شست و شو تفکیک رنگ لباس ها را به درستی انجام دهید.
سارافون بچه گانه
منبع : نمناک
گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *