آموزش لباس مجلسی های ضروری برای شیک پوش ها

انتخاب لباس مجلسی برای مهمانی های متفاوت

همه افراد با یکدیگر متفاوتند؛ این چیزی است که همه ما را خاص می کند. زمانی که قصد دارید تا یک لباس رسمی برای مجلس عروسی، میهمانی شب رسمی یا موارد مشابه انتخاب کنید، نباید چیزی که خیلی جلف وشوخ است، بپوشید. نکاتی که در اینجا برای شما بیان می کنیم، شما را راهنمایی خواهد کرد.لباس مجلسی

لباس مجلسی

لباس مجلسی به هر فصل جدیدی که پا می گذاریم، باید دنیایی از لباس های متنوع نیز همراه آن، به ارمغان بیاوریم. ما در این مقاله مجموعه ای از طراحی های زیبا و دلنشین را به شما معرفی می کنیم. ولی شما باید توجه داشته باشید که انواع لباس هایی را که انتخاب می کنید، به تیپ و استایل تان نزدیک باشد. به نوع برش و نوع دوخت لباس دقت کنید، جنس پارچه را در نظر بگیرید و رنگ های مناسب را انتخاب کنید. ۵ مدل لباس مجلسی که باید در کمد لباستان داشته باشید!

به تازگی هر چه مدل، پارچه و رنگ لباس ها ساده تر باشند، محبوبیت و مقبولیت بیشتری در بین خانم ها دارند. قطعا در انتخاب لباس و پوشیدن لباس تان باید دقت داشته باشید که برش های آن بر روی اندام تان به زیبایی بنشیند. همچنین با استفاده از یک کمربند بر روی کمرتان، می توانید جلوه لباس را چندین برابر کنید.

۱-پیراهن های تابستانی

همیشه این مدل لباس های تابستانی ما را به یاد رنگ های شاد و متنوع می اندازند. پس در انتخاب رنگ، بسیار دقت کنید. زیرا جذابیت ویژه ای به پیراهن تان می بخشد. در نظر داشته باشید که پیراهن های بدون آستین و کوتاه، برای این فصل بسیار مناسب است. پارچه های ژرژت و ابریشمی به رنگ های یاسی، مرجانی و طیف این رنگ ها، برای این فصل، خیره کننده محسوب می شوند.

رنگ لباس

لباس مجلسی مخصوص تابستان

۲- پیراهن های کلاسیک

قطعا همه زنان باید در کمد لباس خود، پیراهن های کلاسیک، برای مراسم های مجلل و موقعیت های خاص داشته باشند. که توصیه می شود این پیراهن ها به رنگ های سفید یا مشکی باشند. سعی کنید لباستان خوش دوخت باشد.

جنس پارچه

لباس مجلسی مشکی برای مهمانی های خاص

۳- لباس شب

اگر می خواهید جذاب، چشم گیر و زیباتر از همیشه به نظر بیایید. یک پیراهن نیمه رسمی با قد متوسط، متناسب با اندامتان، همان چیزی است که شما نیاز دارید. پیراهنی از جنس ابریشم به همراه کمربندی از همان جنس بر روی کمر، بهترین انتخاب محسوب می شود. این لباس برای مهمانی های دوستانه مناسب است. در انتخاب رنگ حتما به رنگ پوست، مو و چشم های خود توجه کنید و متناسب با آن، انتخاب تان را انجام دهید.

پیراهن های تابستانی

لباس مجلسی کمربند دار

۴- پیراهن های ماکسی

در مهمانی ها یا موقعیت های خاص که می خواهید بسیار شیک و زیبا به نظر برسید و زیبایی اندام تان بسیار برای شما مهم است. از پیراهن هایی با قد بلند بهره ببرید تا بتوانید همراه آن از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.

پیراهن های کلاسیک

لباس مجلسی ماکسی بسیار شیک

۵- پیراهن های مهمانی

هنگامی که شما به مهمانی و مراسم های مجلل دعوت می شوید، معمولا از پیراهن هایی به رنگ مشکی استفاده می کنید. ما پیراهن های مناسب مهمانی را در دسته ای جداگانه قرار دادیم، تا بگوییم برای مهمانی ها و مراسم های خاص انتخاب پیراهن مشکی اشتباه است. زیرا ما رنگ های بسیار متنوع و زیبایی داریم که می ‎توانیم به جای رنگ مشکی از آن ها استفاده کنیم. سعی کنید در این مهمانی ها، لباسی متفاوت به تن کنید، مانند پیراهن های زرق و برق دار پولک دوزی شده یا دارای گلدوزی های خاص.

لباس شبمنبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *