آموزش تصاویر مدل مانتو تابستانی دخترانه و زنانه خنک مجلسی

مدل مانتو نخی تابستانی دخترانه

مدل مانتو تابستانی ۲۰۱۹

انتخاب مدل مانتویی که کمک کند تا شما ظاهری آراسته و در عین حال زیبا داشته باشید کار نسبتا دشواری است بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهند.

مدل مانتو تابستانی ۲۰۱۸ در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع مانتویی شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو تابستانی ۹۷

در تابستان مانتوهای نخی با رنگ روشن که تنگ نباشد بپوشید تا شما را از گرمای هوا مصون نگه دارد.

مدل مانتو نخی تابستانی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند.

بهتر است مدل مانتویی انتخاب کنید که با فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت داشته باشند.

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مانتو راهنمای انتخاب مانتو و نکات مهم در انتخاب مدل مانتو را مطالعه فرمائید.

مدل مانتو تابستانی حریر ۲۰۱۸

یکی از پرکاربردترین انواع لباس هایی که خانم ها و دختران جوان در طول روز با آن سر و کار دارند مانتو است.

مانتوهای زنانه در انواع جنس های مختلف نخی و گیپور و ساتن و …. موجود هستند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از مدل مانتو با طرح و جنس و رنگ بی نظیری استفاده کنید.

مدل مانتو تابستانی جدیدمدل مانتو نخی ۲۰۱۸ از انواع مدل مانتوهای مناسب برای فصل تابستان است و اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم تابستان از مدل مانتویی خنک و در عین حال زیبا استفاده کنید انواع مدل مانتو نخی می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخیامروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از مدل مانتوهای بلند در مکان های مختلف استفاده کنند. مدل مانتو ۲۰۱۸ نخی بلند در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و اگر شما این مدل مانتوها را با کفش و شال و شلوار مناسبی بپوشید شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی ۱۳۹۷مدل مانتوی بلند نخی در انواع طرح های ساده و کار شده و رنگ های تیره و روشن موجود است که بهتر است رنگ های روشن مانتوهای نخی را برای پوشیدن انتخاب کنید زیرا این رنگ ها گرمای خورشید را کمتر جذب می کنند در صورتی که رنگ های تیره گرمای خورشید را بیشتر جذب می کنند و باعث تعریق زیاد بدن می شوند.

مدل مانتو نخی شیک ۹۸مدل مانتوی بلند نخی برای خانم ها با قد بلند و معمولی انتخاب مناسبی هستند و اگر شما قد کوتاه هستید بهتر است این مدل مانتوها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا فرم اندام و تیپ شما متناسب و جذاب تر به نظر برسد.

مدل مانتوی نخی کوتاه ۲۰۱۸

مدل مانتوی نخی کوتاه طرح و رنگ های شیک و متنوعی دارد و این مدل مانتو در بین خانم ها و دختران جوان از محبوبیت زیادی برخوردار است.

مدل مانتو ۲۰۱۸

مدل مانتوی نخی کوتاه را بهتر است از بین طرح هایی انتخاب کنید که با فرم اندام شما مطابقت بیشتری دارد همچنین بهتر است این مدل مانتو را از بین طرح های تنگ و جذب انتخاب نکنید زیرا مانتوهای تنگ و چسبان باعث تعریق زیاد بدن در فصل تابستان می شوند.

منبع : روجا نیوز

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *