آموزش با انواع مدل مانتوهای تابستانی مد سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

مدل مانتوی زیبا و شیک تابستانه
 

مدل مانتو تابستانه ۲۰۱۸

در دوخت مانتوهای تابستانی از پارچه های خنک و نخی استفاده می شود و این مدل مانتوها برای روزهای گرم سال انتخاب ایده آل و مناسبی هستند و شما می توانید با انتخاب مدل مانتو تابستانه ۲۰۱۸ شیک و مناسب ظاهری جذاب و متفاوت در تابستان ۲۰۱۸ داشته باشید.

مدل مانتو طرح دار تابستانی

مدل مانتوی تابستانه زنانه و دخترانه ۲۰۱۸

توجه به رنگ و جنس پارچه مانتوهای تابستانی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. مانتوهای تابستانی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و بهتر است شما مانتوهای تابستانی را از بین رنگ های روشن انتخاب کنید. مدل مانتوهای تابستانی که دارای رنگ تیره نظیر مشکی و قهوه ای و سرمه ای هستند برای فصل تابستان مناسب نمی باشند زیرا این مدل مانتوها گرمای زیادی را به خود جذب می کنند و باعث آسیب رساندن به بدن و پوست شما می شوند.
توجه داشته باشید که در فصل گرما نباید از مانتوهای تنگ استفاده کنید زیرا این مدل مانتوها باعث افزایش تعریق در بدن می شوند و به علت نبود فضای کافی عرق را روی بدن نگه می دارند و تعریق زیاد بدن نیز باعث آسیب رسانی به پوست می شود.
مدل مانتو نخی ۲۰۱۸ از انواع مدل مانتوهای تابستانی و سبک هستند و جریان هوا در بین تار و پود های این جنس پارچه ها به راحتی عبور می کند و باعث می شود تا شما در فصل تابستان احساس گرمای کمتری کنید بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل مانتوهای تابستانی، مانتوهای نخی را در الویت قرار دهید.

مدل مانتوی زیبا و جذاب تابستانه

مدل مانتو کوتاه تابستانی

مدل مانتوی بلند و شیک تابستانی

مدل مانتو بلند تابستانه

مدل مانتو زیبا تابستانی

مدل مانتو تابستانه

مدل مانتو کوتاه تابستانه

مدل مانتو تابستانه ۲۰۱۸ کوتاه

مدل مانتوی بلند و زیبا تابستانه

مدل مانتو بلند و زیبا تابستانه

مدل مانتو دخترانه تابستانه
منبع : طومار
گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *