آموزش مدل مانتو تابستانی جدید – مانتو دخترانه نخی تابستانی

مانتو تابستانی بلند,مانتو تابستانی

ست مانتو تابستانی,مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو تابستانی جدید

نتخاب مدل مانتو برای خانم‌های قد بلند:

لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید. پس به خاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید و سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در یک هارمونی انتخاب شود.نکته مهم دیگر در انتخاب مدل مانتو برای خانم های قد بلنداین است که مانتوهای خیلی کوتاه نیز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می‌دهد پس از پوشیدن چنین مدل‌هایی خودداری کنید.هر مانتوی که خیلی گشاد و بادکرده باشد شما را بزرگتر از آنچه که هستید نشان می‌دهد.مدل مانتو را سعی کنید به گونه ای انتخاب کنید که کمر دار باشد چون مانتوهای زنانه کمردار تنگ شما را خوش اندام و زیبا نشان می‌دهد.مدل مانتوی که به انحناها و برجستگی‌های بدن تاکید بیشتری بکند، توجه را از قد بلند دور می‌کند و اندام شما را متناسب‌تر نشان می دهد.

مدل مانتو تابستانی جدید,مانتو تابستانی جدید

مدل مانتو تابستانی,مانتو تابستانی

مدل مانتو تابستانی جدید

ست مانتو تابستانی, مدل ست های مانتو تابستانی

ست مانتو تابستانی

انتخاب مدل مانتو برای خانم های ریزه اندام و کوتاه قد:

سعی کنید مدل مانتو را از آن دسته مانتوهای ساده‌ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنید. از پوشیدن مانتوهایی با دامن‌های خیلی گشاد و کلوش خودداری کنید.اگر در انتخاب مدل مانتو به سایز خود دقت نکنید، مجبورید شانه‌های بزرگ و آستین‌های بلند مانتویتان را به خیاط بسپرید تا آن را اصلاح کند.در انتخاب مدل مانتو سعی کنید از انتخاب مانتوهای خیلی بلند خودداری کنید زیرا موجب می‌شود که کوتاهتر دیده شوید. یک مدل کوتاه تا روی زانو برای شما بسیار مناسب است.مدل مانتویی که راه‌های عمودی باریکی دارد، باعث ایجاد خطوط عمودی بیشتری روی لباس می‌شود و درنتیجه شما را بلندتر نشان می‌دهد، همچنین این مانتوها رسمی و کلاسیک است.

"ست

ست مانتو و شلوار تابستانی,مانتو تابستانی

مدل ست های مانتو تابستانی

انتخاب مدل مانتو برای خانم‌های چاق و درشت اندام:

در انتخاب مدل مانتو سایز را فراموش کنید و به دوخت مانتو توجه کنید. هیچ کس نمی داند شما دقیقا چه سایز مانتویی باید بپوشید، بنابراین تلاش کنید تا خود را در لباسی خیلی تنگ، در لباسی که کاملا متناسب اندام شما نیست، در فشار قرار ندهید. درعوض مانتو هایی را انتخاب کنید که اندازه شما دوخته شده باشد و دوختش مناسب اندام شما باشد. در انتخاب مدل مانتو به این نکته توجه کنید که مانتو های کشی و استرچ و کمرهای کشی معمولا برای زنان درشت اندام مناسب نیست. سعی کنید خطوط افقی در مانتو‌یتان نباشد، راه راه پارچه ها، نوارها و خطوط افقی شما را چاقتر و عریضتر نشان می دهد. مانتو هایی را بپوشید که خطوط و راه های عمودی دارند یا اصلا راه و خطی ندارند.از پوشیدن مانتوهایی که جیب های بغل از رو دارد، خودداری کنید.در انتخاب مدل مانتو سعی کنید مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید و به دنبال مدل هایی باشید که شکاف های پهلو و جانبی دارند، زیرا این مدل ها علاوه بر افزایش شیکی و مد بودن، به راحتی شما در هنگام حرکت کمک می کنند. مانتوهایی با دامن های کلوش یاA شکل بپوشید.

مدل ست های مانتو تابستانی, ست های مانتو تابستانی

منبع : مدلو

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *