آموزش درست کردن ۳ مدل تل سر دخترانه با روبان و گل

ت کردن انواع مدل تل سر را می‌توانید با وسایل ساده مثل نمد، پارچه، روبان و گل‌های آماده انجام دهید. به این ترتیب می‌توانید برای هر مدل مو و لباس یک تل مخصوص داشته باشید. در اینجا روش درست کردن سه مدل تل سر به صورت مرحله به مرحله به صورت تصویری یاد داده شده است.

عکس مدل تل سر دخترانه

 سحربانو | سرویس خانه داری – مدل تل سر دخترانه با توجه به نوع لباس، مدل مو و سن انتخاب می‌شود. در اینجا روش ساخت سه مدل تل سر زیبا یاد داده شده است که به راحتی می‌توانید آنها را در منزل درست کنید. درست کردن این مدل تل‌ها برای افراد مبتدی نیز ساده است.

روش درست کردن مدل تل سر دخترانه با روبان

برای تهیه این مدل تل سر دخترانه روبان‌هایی با عرض متفاوت دو سانتی متر و سه سانتی متر تهیه کنید. روبان‌های عرض دو سانتی را به طول هفت سانتی متر برش بدهید. روبان‌ها باید با دو یا سه رنگ متفاوت داشته باشند. روبان‌ها را از وسط تا کنید. سپس انتهای آن را به صورت چین جمع کرده و بچسبانید.

عکس درست کردن مدل تل سر دخترانه با روبان
حال گلبرگ‌های درست شده را به صورت یکی در میان کنار هم قرار داده با چسب حرارتی بچسبانید. تل معمولی را با نوار‌های ۳ سانتی‌متر بپوشانید.

عکس درست کردن مدل تل سر دخترانه با روبان صورتی

در اینجا از سه ردیف روبان استفاده شده است، تعداد ردیف‌های روبان به عرض تل سر بستگی دارد. انتهای روبان‌ها را به سمت داخل برگردانید و طوری که پیدا نباشد در پشت تل بچسبانید.

آموزش ۳ مدل تل سر دخترانه با روبان و گل

اکنون گل زیبایی را که درست کرده‌اید را روی تل بچسبانید. شما می‌توانید روی گل را با مروارید، مهره‌های رنگی یا گل‌های آماده کوچک موجود در بازار تزیین کنید.

عکس  مدل تل سر دخترانه

در انتها تل فانتزی دخترانه این آموزش به این شکل در می‌آید.

عکس تل سر مجلسی با روبان


روش درست کردن تل سر مجلسی با گل

برای درست کردن این مدل تل سر زیبا می‌توانید از گل‌های سایز کوچک پلاستیکی که در بازار موجود است استفاده کنید. گل‌ها باید در دو یا سه رنگ متفاوت باشند. ما در اینجا از رنگ سفید و صورتی استفاده کرده‌ایم.

عکس روش درست کردن تل سر مجلسی با گل

برای شروع انتهای گل را که ساقه گل می‌باشد با سیم چین جدا کنید. سپس گل‌ها را به شکل دو ردیف کنار هم قرار داده و روی تل معمولی با چسب حرارتی بچسبانید. ابتدا و انتهای تل را به اندازه ۱۰ سانتی متر ساده و بدون گل قرار دهید.

عکس روش درست کردن تل سر مجلسی با گل

در انتها تل سر گلدار و زیبایی به این شکل خواهید داشت. برای درست کردن این تل می‌توانید از گل‌ نمدی و یا پارچه‌ای نیز استفاده نمایید.

عکس روش درست کردن تل سر مجلسی با گل


روش درست کردن تل سر دخترانه با گل‌های نمدی

وسایل لازم:

  •  نمد رنگی در چند رنگ مختلف
  •  قیچی
  • تل معمولی
  •  قرقره‌های رنگی
  • چسب حرارتی
  • روبان ساتن
  • مروارید سفید سایز درشت
  • دکمه‌های کوچک رنگی

برای ساخت این مدل تل سر ابتدا تل را با نوار ساتن کاور کنید. می‌توانید با یکی از رنگ‌های پارچه نمدی نیز این کار را انجام دهید.

عکس درست کردن تل سر دخترانه با گل‌ نمدی

روی هر رنگ از نمد بین ۶ الی ۸ گلبرگ مانند تصویر زیر ایجاد کنید. سپس گلبرگ‌های هر رنگ را با نخ و سوزن به هم وصل کنید.

عکس درست کردن تل سر دخترانه با گل‌ نمدی

انتهای نخ را بکشید تا گلبرگ‌ها جمع شوند سپس محکم نخ را گره بزنید. به همین ترتیب کار را ادامه دهید.

عکس درست کردن تل سر دخترانه با گل‌ نمدی
اکنون گل‌ها را به سلیقه خود روی تل سر بچسبانید. برای زیبایی بیشتر می‌توانید وسط هر گل یک مروارید یا نگین بچسبانید. در انتها روی کناره‌های تل سر دکمه‌های رنگی چسبانده و جلوه بهتری به کار بدهید.

عکس مدل تل سر دخترانه با گل‌ نمدی
همچنین می‌توانید روش  ساخت ۴ مدل تل سر دخترانه زیبا و مدرن را نیز در ستاره بیاموزید و با هنر خود در مجالس منحصر بفرد باشید.

 

منبع:ستاره

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *