کدام گیاهان سمی و کشنده هستند

کدام گیاهان سمی و کشنده هستند؟ + تصاویر

گیاهان کشنده ، گیاهان کشنده و سمی
گیاهان با همه زیبایی و فوایدی که دارند در عین حال بسیاری از آنها برای انسان مضر و حتی کشنده هستند.

این گیاهان کشنده هستند

همان گونه که شنیده اید و می دانید ، گیاهان تاثیر فوق العاده ایی بر بدن دارند و استفاده از آنها بسیار مناسب و مطلوب است.اما در این میان برخی گیاهان وجود دارند که می توانند برای انسان در عین حال بسیار مضر باشند و مفید بودن برخی سبزیجات یا گیاهان نشان دهنده مفید بودن تمام انواع آن نمی باشد و این یک اتفاق معمول می باشد و جای تعجبی وجود ندارد.گیاهان کشنده

گیاهان کشنده
در این میان برخی از گیاهان مضر وجود دارند که تنها ممکن است به مدت چند ساعت یا چند روز حال شما را نامساعد کنند اما در این مقاله از نمناک قصد داریم برخی گیاهان را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن ممکن است دچار آسیب های جدی و در شرایط بدتر حتی می توانند منجر به مرگ شما شوند. این گیاهان عبارتند از :

۱-داتورا استرامونیوم(datura stramonium)

گیاهان کشنده جهان
گیاهان خطرناک و سمی دنیا
گیاه شیطانی اول داتورا استرامونیوم می باشد که ماده آلکالوئید تروپان موجود در گیاه می تواند منجر به اختلالات بصری و شنوایی در فرد مصرف کننده شود.همچنین استفاده بیش از حد از این گیاه حتی گاها می تواند باعث تشنج ومرگ شود.

۲-گلدن پوتوز(Golden Pothos)

گیاهان سمی کشنده
گیاهان شیطانی دنیا 
گلدن پوتوز به عنوان دومین گیاه شیطانی لیست ما است.این گیاه به عنوان ضد آلودگی طبیعی در برابر آلودگی هایی مانند بنزن،فرمالدئید و مونوکسید کربن استفاده می شود و این نشان دهنده وجود برخی مواد کشنده و نامناسب درون الیاف این گیاه می باشد. با این حال باید مراقب باشید که حیوان خانگی شما نیز از آن استفاده نکند.

۳-کونجاک(Konjak)

گیاهان کشنده برای انسان
گیاه شیطانی و مضر 
یکی دیگر گیاهان شیطانی و مضر در لیست ما ، گیاه کونجاک می باشد که اغلب در چین رشد می کند و اسم آن در کشور چین “مو یو” و در کشور ژاپن به اسم “زبان شیطان”شناخته شده اند و دلیل اسم زبان شیطان، شکل خاص این گیاه است .

۴-اچینوپاناکس هوریدوم(Echinopanax horridum)

گیاهان کشنده و سمی
گیاهان شیطانی و کشنده
گیاهی اچینوپاناکس هوریدوم ، یکی دیگر از گیاهان شیطانی که همانند خوشه انگور البته در ابعاد کوچکتر ، بسیار مضر و سمی است .این گیاه شیطانی در خانواده Araliaceae که بسیار نزدیک به جینسینگ می باشد. خوردن این گیاه کاملا نامناسب می باشد اما می توانید از آن برای رشد موهایتان استفاده کنید چرا که برای درمان شوره سر کاملا مناسب است.

۵-بگر-تیک(Beggar-tick)

گیاهان کشنده
سمی ترین گیاهان جهان
گیاه بگر-تیک یکی دیگر از گیاهان شیطانی می باشد.بذر این گیاه برای حیواناتی مانند اردک و سایر پرندگان استفاده می شوند.این گیاه نیز همانند گیاهان بالا برای انسان کاملا مضر است و می تواند مشکل آفرین باشد.بنابراین باید از مصرف این گیاه شیطانی خودداری نمایید.

۶-استنوکروس(Stenocereus eruca)

استنوکروس
مرگ آورترین گیاهان جهان کدامند؟
گیاه شیطانی استنوکروس که اغلب به نام گیاه شیطانی خزنده شناخته شده است، بسیار مضر و نامناسب است.این گیاه از درون زمین به صورت افقی رشد می کند . همچنین گیاه دیگری به اسم “کاترپیلا”همانند گیاه استنوکروس می تواند برای انسان مضر واقع شوند.

۷-پنجه شیطان

پنجه شیطان
گیاهان کشنده و مرگبار
گیاه پنجه شیطانی حاوی موادی است که می تواند باعث از پای درآوردن مصرف کننده آن شود.این گیاه دارای چند برگ نازک و تعدادی ریشه در درون گیاه می باشد که به عنوان غده های گیاه شناخته شده اند.با این وجود از این گیاه برای ساخت داروهای ضد التهاب ، تورم و دردهای دردناک استفاده می شوند .همچنین برای بیماری های کبدی ، مثانه وکلیه، رفع سموم سیستم لنفاوی،دیابت،بیماری های تنفسی و سوء هاضمه مورد استفاده قرار بگیرند.

۸-پدیلانسوز تیتیمالویدز(Pedilanthus tithymaloides)

پدیلانسوز تیتیمالویدز
این گیاهان کشنده را بشناسید
در نهایت گیاه پدیلانسوز تیتیمالویدز ، آخرین و خطرناک ترین گیاه شیطانی فهرست ما می باشد که از آن به عنوان ستون فقرات شیطان شناخته شده اند.شاید در نگاه اول تصور کنید که این گیاه می تواند بسیار دلپذیر باشد ولی در عین حال می تواند بسیار مضر باشد .اگر از این گیاه استفاده کنید،می تواند باعث تحریک پوست و در میزان زیاد می تواند باعث کوری شخص شود ولازم است بدانید که بعد از استفاده از این گیاه شستشوی معده بسیار دشوار خواهد بود.
منبع»نمناک
گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *