مدلهای زیبای سفره عقد سنتی ایرانی

تزیین سفره عقد به سبک زیبای سنتی ایرانی + تصاویر

سفره عقد ، سفره عقد سنتی
چیدمان سفره عقد به شیوه سنتی ایرانی از دیرباز در ایران مرسوم بوده و یکی از زیباترین مدلهای چیدمان و تزیین سفره عقد محسوب میشود.

مدلهای زیبای سفره عقد سنتی ایرانی

یکی از ضروری ترین و زیباترین مقدمات ازدواج سفره عقد است که از قدیم در ایران رواج داشته است . سفره عقد یکی از سفره های سنتی ایرانی است که در مراسم عقد و یا هنگام عروسی پهن می شود و عروس و داماد بر سر آن می نشینند و خطبه عقد جاری میشود. سفره عقد در اکثر شهرهای ایران رواج دارد.مدل مو

مدل مو

چیدمان و تزیین سفره عقد سنتی ایرانی یکی از تزیینات فوق العاده جذاب است که با به کارگیری ایده های خلاقانه و جالب می توانید به راحتی انواع سفره عقد های سنتی را بچینید. در این مطلب قصد داریم به ارائه تصاویر و مدل های متنوع انواع سفره عقد با دیزاین و تزیینات سنتی بپردازیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین ایده برای شما باشند و با الگوبرداری از آنها، سفره عقد دلخواه و ایده آل خود را بچینید. در ادامه مطلب این مدل های زیبا و دوست داشتنی را ملاحظه نمایید.

تزیین سفره عقد سنتی ایرانی با ایده های جدید و متنوع :

تزیین سفره عقد

تزیین سفره عقد به سبک سنتی

ایده های متفاوتی برای چیدمان سره عقد وجود دارد و اغلب با توجه به خواست و سلیقه عروس و داماد مدل سفره عقد انتخاب می گردد. یکی از مدل هایی که از زیبایی خاصی برخوردار است و انتخاب مناسبی برای همه تازه عروس و دامادها محسوب می گردد، مدل سفره عقد سنتی است که دارای چیدمانی خاص و متفاوتی می باشد. تزیین سفره عقد های سنتی با همه سادگی، از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند بهترین انتخاب برای طرفداران طرح های سنتی و اصیل ایرانی باشند. در چیدمان سفره عقد های سنتی اغلب از وسایل سنتی و زیبا که دارای طراحی کهن و قدیمی می باشند استفاده می شود و سعی می گردد اصالت ایرانی در نوع دیزاین سفره حفظ گردد.

تزیین سفره عقد

مدل های سفره عقد سنتی با تزیینات بسیار زیبا

تزیین سفره عقد

مدل های سفره عقد سنتی با تزیینات بسیار زیبا

تزیین سفره عقد

مدل های سفره عقد سنتی با تزیینات بسیار زیبا

همانگونه که مشاهده نمودید، تزیین اغلب سفره های عقد سنتی بر روی زمنی انجام می گیرد که به سنت و اصالت ایرانی نیز نزدیک تر است. اما لازم است بدانید در چیدمان انواع سفره عقد ساده سنتی می توانید از میز های کوچک نیز استفاده نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به سفره عقد خود ببخشید. تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی در این زمینه برای شما باشند.

تزیین سفره عقد

مدل های سفره عقد سنتی با تزیینات بسیار زیبا

تزیین سفره عقد

مدل های سفره عقد سنتی با تزیینات بسیار زیبا

امیدواریم مشاهده مدل های متنوع و زیبای انواع سفره عقد سنتی برای شما نیز جذاب بوده باشد و با الگوبرداری از این تزیینات و چیدمان های زیبا و خاص، سفره عقد دلخواه و ایده آل خود را انتخاب و تهیه نمایید. اما در صورتی که هنوز موفق به انتخاب و تصمیم گیری در این زمینه نشده اید، پیشنهاد می کینم با کلیک بر روی سفره عقد و مراجعه به این صفحه از دیگر مدل ها و طراحی های خاص و زیبا دیدن فرمایید.

منبع:نمناک

کردآوری در:سحربانو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *