آموزش مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید

سال‌ها سلیقه عام مردم جامعه ما را رنگ مشکی تامین می‌کرد و آنها ترجیح می‌دادند در انتخاب رنگ لباس‌های‌شان سراغ نوع تیره آن بروند، البته علاقه به پوشیدن رنگ مشکی صرفا مختص به کشور ما نیست؛ می‌گویند زنان فراعنه مصر هم علاقه زیادی به پوشیدن این رنگ داشتند و معتقد بودند رنگ مشکی به آنها جذابیت و شکوه بیشتری می‌دهد. این گرایش و علاقه در میان شرقی‌ها شدت بیشتری دارد و بخشی از آن به خاطر نوع چهره، رنگ پوست و چشم، ابرو و موهای مشکی آنهاست که ترجیح می‌دهند از این طریق جذابیت بیشتری به خودشان ببخشند اما من در لباس، مشکی را رنگ عشق نمی‌دانم و معتقدم اگر مردم بخواهند از این رنگ صرفا استفاده کنند، روی روحیه عمومی جامعه تاثیر زیادی می‌گذارد.

مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید  تصاویر

شما تصور کنید وقتی صبح سر کار می‌روید و همه کارکنان لباس تیره پوشیده‌اند، ناخودآگاه دل‌تان می‌گیرد اما اگر همه از لباس‌هایی با رنگ شاد بهره بگیرند، بدون اینکه احساس کنید، این موضوع روی روحیه‌تان تاثیر می‌گذارد. شما نمی‌توانید انرژی که به‌طور مثال رنگ نارنجی دارد، با رنگ مشکی مقایسه کنید و تاثیر این دو را روی روحیه افراد نادیده بگیرید.

مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید

هنوز پولدار نشده ام که لباس ارزان بخرم

یک ضرب‌المثل قدیمی انگلیسی است که می‌گوید«هنوز آنقدر پولدار نشدم که لباس ارزان بخرم». من هم به دنبال تبعیت از این ضرب‌المثل همیشه سعی می‌کنم لباس‌هایم را از برندهایی خریداری کنم که به کیفیت آن مطمئن هستم. شاید خرید لباس ارزان باعث شود مثلا با پولی که برای خرید یک عدد مانتو کنار گذاشتید. بتوانید دو عدد مانتو بخرید اما بی‌شک کیفیت دو مانتویی که شما خریداری می‌کنید، قابل مقایسه نیست.به همین خاطر همیشه سعی می‌کنم در این مورد سختگیرانه عمل کنم و سراغ برندی بروم که ضمن داشتن زیبایی از کیفیت خوبی برخوردار باشد. از بین برندهای ایرانی هم کارهای لوسین داوودیان را می‌پسندم و خیلی وقت‌ها مانتوهایم را از آنجا خریداری می‌کنم. ضمن اینکه یکی از دوستانم مزونی با نام« انار» دارد و خرید از او هم همیشه برایم جذاب است.

همچنین بخوانید :  مدل مانتو خاص ماه چهره خلیلی در اکران امتحان نهایی +تصاویر

 مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید  تصاویر

تاثیر سریال‌های ترک روی لباس پوشیدن ما این روزها کشور ترکیه تاثیر زیادی روی سلیقه پوشش مردم جامعه ما گذاشته است. اصلا قصد قضاوت خوب یا بد بودن فرهنگ پوششی مردم این کشور را ندارم. حرف من این است که آنها هرقدر خوب یا بد، فرهنگ پوششی خاص خودشان را دارند و ما نباید اجازه دهیم که آنها تا این حد روی ما نفوذ پیدا کنند. طی سال‌های اخیرآنها باهوش و ذکاوت خاصی از طریق سریال‌های‌شان روی سلیقه مخاطب ایرانی تاثیر گذاشتند و با تبلیغات سعی کردند فرهنگ رفتاری و پوششی خودشان را به ما منتقل کنند.

 مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید  تصاویر

طراحی لباس ژیلا مهرجویی بی‌نظیر بوداز بین طراحان لباس مختلف همواره علاقه خاصی به کارهای ژیلا مهرجویی داشتم. او در طراحی لباس به ویژه مانتو تبحر خاص داشت و در این راه به نوعی پیشرو بودند. طی سال‌های اخیر طراحی لباس در سینما و تلویزیون ما معنایش را از دست داده و بیشتر طراحان لباس، نقش انتخاب‌کننده را دارند؛ مثلا به ما می‌گویند چند دست لباس بیاوریم و از آنها چند دست را انتخاب می‌کنند. در حالی که من اعتقاد دارم کمد لباس نگین معتضدی متعلق به اوست و شخصیت او را نشان می‌دهد؛ اما اگر بخواهد در کاری نقش زنی را بازی کند که همسرش را از دست داده و زندگی غم‌انگیزی دارد، این کمد لباس سنخیتی با او ندارد. کمبود بودجه و مسائلی از این دست باعث می‌شود این مهم نادیده گرفته شود.

مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید  تصاویر

بلندبالا باشیدمدل و جنس پارچه این مانتو ریزش‌دار است و بدون آستر یا لایی دوخته شده است ولی برای اینکه این مانتو بیش از حد ساده و معمولی به نظر نرسد و در عین حال شیک و خاص باشد، طراحان سانامدا دور تا دور مانتو را با پارچه گیپور مشکی با ظرافت اپلیکه دوزی کرده‌اند. پارچه گیپور به کار رفته که از گل‌های ریز و درشت تشکیل شده و به همین دلیل زیبایی فراتری از پارچه‌های گیپور متداول دارد. جنس پارچه این مانتو از شانتون ابریشم است.

مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید  تصاویر

در تمام مانتو از برش‌های عمودی استفاده شده که فرد را لاغرتر نشان می‌دهد و خانم‌هایی که هیکل درشتی دارند می‌توانند از این مانتو استفاده کنند زیرا قسمت جلو و پشت مانتو کاملا آزاد است و برجستگی‌های شکم و پهلو را کاملا می‌پوشاند. لازم نیست به علت بلند بودن مانتو به کفش‌هایی با پاشنه‌های خیلی بلند رو بیاورید چون جلوی این مانتو کوتاه‌تر از پشت آن است و این باعث می‌شود به هیچ وجه کوتاه به نظر نرسید. پیشنهاد می‌شود این مانتو را با رنگ مشکی ست کنید تا رنگ قرمز جذابیت خود را حفظ کند.

 مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید  تصاویر

شیفته طراحی لباس «گذر از رنج‌ها» شدماز بین کارهایی که تاکنون در آن حضور داشتم، شیفته طراحی لباس سریال «گذر از رنج‌ها» شدم چون در آن همه لباس‌ها حساب شده و درست انتخاب شده بود. یادم است حین کار شیفته پیراهنی شده بودم که طراح لباس برایم در نظر گرفته بود. من اصرار داشتم که این لباس را که رنگ شادی دارد، تنها در یک سکانس نپوشم و حداقل در دو سکانس از آن بهره ببرم اما طراح لباس کار با این تصمیم مخالفت کرد و به من گفت که این لباس را چون رنگ و طرحی شاد دارد، باید در سکانس آشتی‌کنان با همسرت بپوشی؛ شاید آن سکانس کوتاه باشد اما زیبایی که این لباس دارد، این حس را به مخاطب القا می‌کند که در آشتی و دلجویی با همسرت پیشقدم شدی. انصافا حرف‌شان هم کاملا درست بودم چون پوشیدن این لباس به من کمک زیادی در بازی حسی در آن سکانس کرد.

مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید  تصاویر

منبع : نیک صالحی

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *