جداکننده های مدرن برای تبدیل یک اتاق به دو اتاق

جداکننده های مدرن برای تبدیل یک اتاق به دو اتاق +عکس

جداکننده اتاق ، دنیای مد نمناک
اگر اتاق پذیرایی بزرگی دارید و می خواهید بخشی از آن را اتاق نشیمن یا غذاخوری کنید استفاده از دیوارهای چوبی و پارتیشن ها به عنوان جداکننده اتاق ایده ی کاربردی و زیبایی است.

بهترین و مناسب ترین جداکننده اتاق های خانه حتی اگر شما فضای کوچکی دارید

فضاهای باز در استودیوها یا خانه های با سقف های بلند بسیار محبوب هستند ، معماری باز ممکن است باعث پر زرق و برق شدن خانه تان شود اما همیشه عملی نیست . داشتن یک اتاق خواب خصوصی یا جدا کردن اتاق نشیمن با اتاق غذا خوری می تواند احساس راحتی برای هر کسی فراهم سازد .جداکننده اتاق
جداکننده اتاق
پس اینک شاید برای شما همانند یک سوال باشد که چگونه می توان با یک فضای کوچک اتاق های خانه را از یکدیگر جدا کرد گرچه مساحت خانه محدود باشد؟! خب شما می توانید با اضافه کردن خلاقیت های شخصی تان و راهنمایی های ما به این هدف خود دستیابید و اتاق های متفاوت در خانه تان را جدا کنید .
اگر شما این نکات را ندانید و از خودتان خلاقیت به خرج ندهید باید نقل مکان نمایید تا بتوانید خانه ایی را که اتاق های آن از یکدیگر جدا هستند را در اختیار بگیرید . پس می توانید با مطالعه این نکات در دنیای مد  سحربانواتاق های خانه را از یکدیگر جدا سازی نمایید گرچه خانه فضا و مساحت کمتری داشته باشد .

ایده های جداسازی اتاق های خانه ، استفاده از قفسه های کتاب

هیچ راهی بهتر از جداسازی بخش های متفاوت خانه در خانه هایی با مساحت کم نمی باشد . برای جداسازی بخش های متفاوت خانه می توانید از قفسه های کتاب استفاده نمایید و برای انعطاف پذیری بیشتر و حمل آسان تر می توانید از ۴ چرخ متحرک در زیر قفسه کتاب استفاده نمایید .
قفسه چوبی و براق کتاب بدون مسدود و بسته کردن راه و نور خورشید دیواری از یک کتاب برای داشتن احساس اتاق خواب شخصی هستند . قفسه کتابی که همانند یک دیوار است به راحتی توانسته اتاف خواب و اتاق نشیمن را در این خانه از یکدیگر تفکیک سازد ایده ای است مدرن و همیشه به روز.
جداکننده اتاق
جداکننده اتاق
جداکننده اتاق
جداکننده اتاق

استفاده از جداکننده اتاق برای فضاسازی در خانه های کوچک

 کمدی بزرگ در مرکز خانه با فضای ذخیره سازی زیاد که توانسته است اتاق نشیمن و غذاخوری را از یکدیگر تفکیک و جداسازی نماید .

جدا کننده های اتاق با استایل به مدرن آویزان

برای جدا کردن اتاق های خانه از یکدیگر می توانید از جداکننده های آویزان استفاده نمایید و می تواند یک راه حل آسان و راحتی براین منظور باشد . تفکیک کننده ای زیبا که در ابتدا ممکن است فکر کنید یک پارچه است و در طی یک الگوی لیزری برش داده شده است و به این شکل در آمده است و در واقع تمام اجزای آن از یکدیگر جدا هستند که توسط شرکت Blomming تولید و عرضه بازار شده اند .
جداکننده اتاق

ایده های پرده ای و آویزان به عنوان جداکننده اتاق

ایده های تفکیک بخش های مختلف خانه از یکدیگر به کمک روش هندسی

گاهی اوقات می توان با استفاده از وسایلی باعث جدا سازی و تفکیک بخش های مختلف خانه مان شویم که لزومی به مسدود کردن بخشی از خانه ندارند . بااضافه کردن این طرح های زیبا و چشمگیر به خانه می توانید یک فضای زیبا و مدرن ایجاد نمایید . پانل های کوچک چوبی که دارای یک تصویر گرافیکی می باشد و اتاق نشیمن و اتاق نهار خوری را از یکدیگر تفکیک نموده است .
پانل زیبا با استفاده از شکل گل و برگ و انگور که در هنگام طلوع و غروب آفتاب می توانند شکلی رمانتیک و جذابی در اتاق ایجاد نمایند.
جداکننده اتاق
جداکننده اتاق
جداکننده اتاق

مدل هایی از جداکننده اتاق مدرن

دیواری ساخته شده از شیشه و آهن

ایده های تفکیک بخش های مختلف خانه از چوب های میله ایی ؛ با استفاده از این صفحات چوبی می توانید بخش های مختلف خانه را به راحتی از یکدیگر جدا سازید و شکلی هنری ، زیبا و مدرن به خانه تان بدهید .
جداکننده اتاق
جداکننده اتاق
جداکننده اتاق

دیوار آماده چوبی و نرده ای به عنوان جداکننده اتاق

جداکننده اتاق
اضافه کردن جدا کننده چوبی – میله ایی با طراحی و رنگ فوق العاده زیبا که هر کدام را می توانید باز و بسته نمایید و البته جدا کننده چوبی-میله ایی که می تواند پله ها را پنهان سازد همچنین جدا کننده چوبی – میله ایی به رنگ روشن که با ورود به این بخش می توانید احساس ورود به یک خانه اسکاندیناوی را داشته باشید .
جداکننده اتاق

ایده ای زیبا به عنوان جداکننده اتاق تزیینی

جداکننده اتاق

بخشی از فضای مدرن ایجاد شده با جداکننده اتاق

منبع:نمناک

 

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *