ایده های چیدمان خلاقانه گیاهان آپارتمانی در منزل

ایده های چیدمان خلاقانه گیاهان آپارتمانی در منزل + عکس

چیدمان گیاهان آپارتمانی ، چیدمان گلدان در خانه
برای چیدمان گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و متفاوتی وجود دارد که جنبه دکوری دارند و منزل تان را زیبا میکنند.

چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل

گل ها و گیاهان باعث ایجاد طراوت و تازگی در زندگی ما میشوند و نگهداری از آن ها در منزل میتواند طراوت و سرزندگی را وارد محیط خانه کند و کمی از استرس های روزمره بکاهد. گیاهان آپارتمانی را میتوانید به شکل های مختلف در گوشه و کنار منزل بچینید و با آن ها منزل تان را دیزاین کنید, امروز در  سحربانو ایده های خلاقانه و زیبایی برای چیدمان گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منزل داریم که به وسیله آن ها منزل تان زیباتر میشود.چیدمان گیاهان آپارتمانی

چیدمان گیاهان آپارتمانی

چیدمان گیاهان آپارتمانی

ایده های چیدمان گیاهان آپارتمانی در منزل

یکی از بهترین ایده ها برای گیاهان آپارتمانی این است که از جعبه های چوبی میوه استفاده کنید و با قرار دادن آن ها کنار هم یک جای زیبا برای گیاهان درست کنید, مانند تصویر بالا جعبه های چوبی را کنار هم بچینید و گیاهان آپارتمانی کوچک و بزرگ را داخل آن ها قرار دهید.

برای آن دسته از گیاهانی که به نور بیشتری نیاز دارند میتوانید میتوانید یک جا گلدانی نردبانی درست کنید و کنار پنجره قرار دهید سپس گیاهان با گلدان های کوچک را داخل آن بچینید, گیاهان بزرگتر را میتوانید روی زمین کنار آن ها قرار دهید.

چیدمان گیاهان آپارتمانی

چیدمان خلاقانه گیاهان در دکوراسیون

برای اینکه یک عنصر دکوری در منزل با گیاهان داشته باشید میتوانید به سادگی مانند تصویر زیر یک قفسه دکوری بسازید و گیاهان سبزتان را روی آن باسلیقه بچینید. طبقه وسط این قفسه را خالی نگذارید و با یک سری وسایل تزیینی آن را دیزاین کنید.

این قفسه اصلا جاگیر نیست و کسانی که خانه های کوچکی دارند و دوست دارند از گیاهان آپارتمانی در منزل شان نگهداری کنند میتوانند از این قفسه ایده بگیرند, میتوانید طبقه وسط را هم کاکتوس های کوچک بچینید.

چیدمان گیاهان

چیدمان گلدان در دکوراسیون منزل

گلدان های آویزی که استفاده از آن ها از قدیم در منزل ما ایرانی ها مد بوده و هست, این گلدان ها یکی از ایده های دکوراتیو هستند که میتوانید با استفاده از آن ها دکوراسیون تان را تزیین کنید.

منبع:نمناک

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *