آموزش مدل لباس حنابندان عروس بلند و پرنسسی ترکیه ای

حنابندان مراسم شیرینی است که معمولا شب قبل از عروسی برگزار میشود و برای عروس و داماد بسیار با اهمیت است و چیزی کم از مراسم عروسی ندارد, عروس خانم در جشن حنابندان باید لباس مجلسی شیک و برازنده ای بپوشد که او را در این مراسم منحصر به فرد جلوه دهد.مدل لباس حنابندان

مدل لباس حنابندان

لباسی که برای حنابندان انتخاب میشود بهتر است بلند باشد و کار شده, پیراهن حنابندان عروس هم میتواند پف دار باشد و هم مدل ماهی این دیگر بستگی به سلیقه عروس خانم دارد. یکی از بهترین رنگ ها برای لباس حنابندان عروس رنگ قرمز است که حسابی جلب توجه میکند رنگ های دیگر مانند صورتی, سبز, آبی نیز انتخاب های خوبی هستند.

لباس حنابندان 2018

لباس حنابندان ۲۰۱۸ و شیک

لباس حنابندان قرمز

لباس حنابندان قرمز رنگ جذاب

لباس حنابندان در انواع آستین دار, دکلته , یقه دلبری, یقه ایستاده, دامن پفی, آستین کلوش , مدل ماهی و … وجود دارند که در این بخش از سحر بانو نمونه هایی از انواع مدل لباس جنابندان را برای عروس خانم های خوش سلیقه جمع آوری کرده ایم .

اگر مراسم حنابندان تان نزدیک است و شما هنوز لباس دلخواه تان را پیدا نکرده اید میتوانید از این مدل لباس های شیک ایده بگیرید و اگر نمونه آن ها را پیدا نکردید میتوانید عکس آن را به خیاط نشان دهید تا مانند آن را برایتان بدوزد.

لباس حنابندان سال 97

لباس حنابندان سال ۹۷ کار شده لاکچری

لباس حنابندان

لباس حنابندان پرنسسی جدید

لباس حنابندان بلند

لباس حنابندان بلند دکلته مد روز

لباس حنابندان پف دار

جدیدترین مدل لباس حنابندان عروس

لباس حنابندان عروس

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *