آموزش فواید و کاربردهای شگفت انگیز جاروبرقی

فواید و کاربردهای شگفت انگیز جاروبرقی

کاربرد جارو برقی ، کاربرد جالب جارو برقی
در اینجا با کاربردهای شگفت انگیز جاروبرقی از خوشبو کردن خانه تا تمیز کردن کیبورد و از بین بردن بوی بد بالش ها آشنا میشوید.

کاربرد جاروبرقی متفاوت با آنچه بیش از این می دانستید

از جاروبرقی برای ایجاد بویی شگفت انگیز، خلاص شدن از آلودگی های فرش و بالش های مبل بد بو استفاده کنید ، بله درست متوجه شدید ؛ باید بدانید که موارد استفاده از جاروبرقی تنها برای تمیز کردن زباله ها از سطح زمین یا روی مبلمان نیست بلکه کاربردهای دیگری و.جود دارد که در این بخش از سبک زندگی نمناک به انها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.فال روزانه
فال روزانه

۱۱ کاربرد متفاوت جاروبرقی در خانه داری

ایجاد بوی شگفت انگیز در منزل :
یک توپ پنبه را به روغن یا عطر مورد علاقه خود آغشته کنید و در کیسه جاروبرقی قرار دهید. هنگام جارو کشیدن عطر به آرامی در هوا آزاد و موجب تازگی می شود . این ها بهترین رایحه ها برای هر اتاق در خانه هستند.
کاربردهای متفاوت جاروبرقی
کاربرد های باورنکردنی جاروبرقی
از بین بردن کک :
مطالعات نشان میدهد که استفاده از جاروبرقی برای کشتن کک موثر است. برای این آزمایش، محققان ۱۰۰ کک گربه ( معمول ترین نوع کک که روی حیوانات خانگی مانند گربه ها و سگ ها ) روی فرش سفت و سخت مثل فرش آشپزخانه یافت می شوند را کاشتند . جارو کشیدن روی این فرش به طور متوسط ۹۶ درصد از کک را کشت. آزمایش ها روی کک ها درمرحله لارو (شفیره ) ۱۰۰ درصد موفق بود.
آلرژن ها را بیرون از خانه نگه دارید :
هنگامی که درو پنجره را باز می کنید کنار درها و طاقچه پنجره ها آلوده به گرد و غبار می شوند. از برس جارو برقی برای تمیز کردن لبه پنجره و در قبل از این که این آلرژن ها وارد خانه شود استفاده کنید. این کار را به صورت هفتگی تکرار کنید.
ترفندهای خانه داری
کاربردهای جالب جاروبرقی
خرده های نان :
خرده های نان را دور بریزید ( مانند آن هایی که در بخاری و توستر یا در طبقه های یخچال می ریزند ) با استفاده از ابزار جاروبرقی وقتی کار کثیف تمام شد، مثل همیشه توستر و اجاق گازرا تمیزو یا ضد عفونی کنید.
تمیز کردن خانه با جاروبرقی
تمیز کردن وسایل خانه با جاروبرقی
ریختن تکه های یخ روی ککها فرش :
باز آراستن وسایل منزل به معنای ککهای نامطبوع فرش نیست . تکه های یخ را روی حشرات مزاحم بگذارید و صبر کنید تا ذوب شوند. این آب الیاف فرش را تشویق خواهد کرد تا به شکل اصلی خود بازگردند. آن را روی نقاط مرطوب فشار دهید تا آن ها را به موقعیت عمودی باز گردانند.
کاربرد جالب جارو برقی
غبار روبی خانه با جاروبرقی
 غبارروبی همه چیز :
در غبار روبی منزلتان خلاق باشید . جارو برقی بیشتر از آنچه فکر می کنید به کمکتان می آید می توانید با آن لامپ ، کتاب ، آینه و عکس را تمیز کنید.
تمیزکردن فیلتر ماشین ظرف شویی :
با استفاده از ابزار جاروبرقی فیلتر ماشین ظرف شویی را تمیز کنید این کار را با اتصال جارو به فیلتر به پایان برسانید.
کاربردهای جارو برقی
تمیز کردن فیلتر ظرفشویی با جاروبرقی
تمیزکردن وسایل آشپزخانه:
برای تمیزی یخچال باید داخل و خارج آن را تمیز کنید وقتی موتور یخچال که پشت قرار دارد زیاد گرد و خاک بگیرد باعث می شود موتور داغ و بخشی از دستگاه از کار بیافتد برای جلوگیری از این اتفاق یخچال را از دیوار فاصله دهید و با جارو تمیز کنید.
بالشت های بد بو :
برای جذب بوهای بد از پارچه های مخملی که ممکن است شست و شو آن با ماشین غیر ممکن باشد ( مثلا، بالش ها، فرش ها، یا تشک ها ) را امتحان کنید ، با کمی جوش شیرین امتحان کنید. پودر را به محلی که می خواهید تمیز کنید ، بریزید و بگذارید حدود ۳۰ دقیقه بماند. آن را جارو و با گرد و غبار، کثیفی خداحافظی کنید. اینها کاربردهای فوق العاده دیگری برای جوش شیرین هستند.
تمیز کردن بالش ها با جاروبرقی منبع:نمناک
گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *