آموزش چطور به یک اتاق سفید جذابیت بدیم

 

سفید یک رنگ بی نظیر و شیک محسوب میشه که اغلب در سبک های مختلف دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیره. رنگی که هر فضایی رو میتونه بزرگتر و دلبازتر نشون بده و همچنین بازتاب زیبایی از نور و روشنایی به همراه داره. اما همیشه این ویژگی ها جذاب نیستن و یک اتاق کاملا سفید ممکنه مثل اتاق یک بیمارستان کمی خسته کننده و بی روح باشه. اما چطور میتونیم این حس کسل کنندگی و یکنواختی رو از بین ببریم؟ در این مطلب به برخی از روش های ساده برای اضافه کردن جذابیت و علاقه به اتاق های سفید اشاره می کنم.

راهکارهایی برای ایجاد جذابیت در فضاهای سفید

استفاده از بافتی متفاوت برای برجسته کردن سطوح

برای اینکار کافیه تا با اضافه کردن چند ملافه برای تخت خواب، یک فرش یا بالش خزدار، جزییات فلزی یا چوبی و حتی کاشی و سرامیک های زیبا، یکنواختی رو از اتاق دور کنید. راه های زیادی برای اینکار وجود داره که همه ی آنها بستگی به فضایی دارن که شما میخواین اون رو برجسته نشون بدین. بطور مثال اگه فضای یک اتاق خواب مدنظرتون هست، پارچه و منسوجات پارچه ای به اندازه ی کافی مناسب هستند. یا برای فضای حمام و سرویس بهداشتی میتونید از کاشی های آجری سفالی یا استفاده از قطعاتی به رنگ چوب میتونه فضا رو تغییر بده. به این ترتیب میتونید یک نمای خنثی و درعین حال جذاب و چشمگیر داشته باشید.

خونه ای لوکس و مدرن با دکوراسیون سفید رنگ سفید همیشه رنگ جذابیه و اگه توی دکوراسیون خونه درست استفاده بشه بسیار لوکس و دلچسب خواهد بود. در این مطلب نکاتی رو در مورد دکوراسیون سفید خونه بیان میکنیم….

بافت زیبا از پارچه ها و فرش متناسب با فضای سفید نشیمن

پوشش خزدار برای صندلی ها

اتاق خوابی زیبا با بافت های متنوع

انتخابی متفاوت برای کف و زمینه ی اتاق

وقتی دکور و رنگی سفید برای اتاق انتخاب میکنید بهتره برای کفپوش ها از رنگ و جنسی متضاد استفاده کنید تا دیدی متفاوت و متناقض با تم کلی دکور داشته باشید. برای اینکار از چوب های به رنگ تیره، کاشی سرامیک های طرح دار با رنگ تیره و انواع و اقسام سنگ ها به خصوص سنگ مرمر استفاده کنید.

رنگ و طرحی متفاوت برای مصالح کف حمام

دیزاین متفاوت برای اتاق نشیمن سفید با کفپوش های چوبی

برای انتخاب نوع و جنس کفپوش ها و مصالح کف اتاق همه چیز به فضا و سبک شما بستگی داره اما انتخاب رنگ های تیره و رنگارنگ میتونه به داشتن دیزاینی زیبا و تأثیرگذارتر کمک بیشتری کنه.

کنتراست سیاه و سفید فضای غذاخوری

برای جذابیت بیشتر از آثار هنری دیواری استفاده کنید

استفاده از قطعات هنری دیواری بهترین راه حل برای حل بسیاری از مشکلات و پنهان کردن نواقص دیوارها، برای داشتن فضایی جسورانه و خلاق محسوب میشه. در انتخاب قطعات هنری دیواری هم حتما تناسب با فضا رو در نظر داشته باشید. این انتخاب میتونه یک اسبای بازی برای اتاق بچه ها، یک گالری سیاه و سفید و یک راه حل بی انتها و مدرن برای دکور اتاق شما باشه. این یک راه آسان و ارزان برای ایجاد تغییر و چشم انداز زیبا برای اتاق سفید شماست.

یک قطعه ی هنری زیبا و جذاب برای اتاق

انتخای تابلویی زیبا در کنار رنگ سبز گیاهان برای دکور نشیمن

از قفسه ها و طاقچه ها استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *