آموزش چند نمونه از مدل مانتو جدید

مدل مانتو جدید برای عید امسال ,مدل مانتو 2019,مدل مانتو جدید,مدل مانتو  2018,مدل مانتو 97,مدل مانتو 98

مدل مانتو جدید عید امسال

مدل مانتو جدید برای عید امسال ,مدل مانتو 2019,مدل مانتو جدید,مدل مانتو  2018,مدل مانتو 97,مدل مانتو 98

جدید ترین مدل مانتو برای عید امسال

مدل مانتو جدید برای عید امسال ,مدل مانتو 2019,مدل مانتو جدید,مدل مانتو  2018,مدل مانتو 97,مدل مانتو 98

,مدل مانتوی جدید ۹۷,مدل مانتو جدید سال ۹۷

 

 

مدل مانتو مجلسی شیک,مدل مانتو مجلسی بلند

مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۸,مدل مانتو مجلسی ترکیه ای

فرم یقه برای کسانی که سرشانه‌‌های درشتی دارند نقشی اساسی بازی می‌کند. یکی از مناسب‌ترین انواع یقه‌‌‌‌ها برای این افراد مدل یقه‌‌های گرد و عریض است. اگر سرشانه‌‌های شما هم بزرگ هستند این فرم متداول باعث ظریف به نظر رسیدن آنها می‌شود. درست مثل این است که کسی که صورت گردی دارد عینک مربعی بزند. این یقه منحنی‌شکل صاف و عریض بودن شانه‌‌‌‌ها را متعادل می‌کند. نکته مهم توجه به رنگ‌هاست. رنگ این مدل لباس‌ها را اول با توجه به سلیقه و بعد با توجه به فصل انتخاب کنید اما یادتان نرود که همیشه تیره‌‌‌‌ها در ظریف‌سازی موثرتر عمل می‌کنند!

واقعیت این است که هر چه لباس شما شلوغ‌تر باشد حواس بیننده را بیشتر پرت می‌کند و دیگر کسی متوجه درشت بودن شانه‌‌‌‌ها نمی‌شود. به همین خاطر رنگ‌های متنوع با طراحی‌‌های شلوغ و ترجیحا متوسط و همچنین پارچه‌‌هایی که با تصاویر گل‌ها طراحی شده‌اند گزینه‌‌هایی ایده‌آل برای شما به حساب می‌آیند که نباید از آنها غافل شوید. قانون بالا بستن موها را با این سبک لباس‌ها به خاطر بسپارید.

کفش‌های چرمی برای این فصل پیشنهاد نمی‌شوند چون نمونه‌های موجود در بازار از چرم مصنوعی هستند و اجازه نفس کشیدن به پا نمی‌دهند؛ درنتیجه گرمای زیادی داخل کفش تولید شده و باعث ایجاد احساس گرما در کل بدن می‌شوند. کفش‌های پارچه‌ای که امسال مد شده‌اند، انتخاب خوبی برای حل این مشکل هستند. در دوخت این کفش‌ها از پارچه‌های نخی یا تور استفاده شده؛ درنتیجه تبادل هوا به راحتی صورت می‌گیرد. داشتن لژ هم مزیت دیگر این کفش‌هاست؛ چون از کمردرد ناشی از پیاده‌روی و بلند کردن و نشاندن بچه‌ها تا حدودی جلوگیری می‌کند.

منبع : روزنه آنلاین

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *